א. התובנה היחידה שלי מהסיפור שלך על הויטארות הוא שהציריות של הויטארה חלשות לאורך זמן. ואולי אני לא מבין כלום, בגלל שאני רגיל לרכב עם ציריות שהן אוברקיל.
ב. לזה בדיוק התכוונתי קודם. האוטו נוסע קדימה וטיפה הצידה. היחס לא 1:2, והפרש בשחמט היה סתם דימוי כדי שאחרי םיבינו למה הכוונה - שבזמן שהג'יפ מתקדם הוא גם מחליק קצת הצידה. מין הסתם רכב לא נעול אולי לא יגיע לסיטואציה הזו, אבל יכול להיות שגם לא יתקדם כלל. את הביצוע המרשים ביותר בסיטואציה ספציפית כזו בדיוק (מדרון תלול וחלקלק מבוץ, באמצע גשם סוחף), חוויתי בדרום ספרד, מאחורי ההגה של SUV גרמני יוקרתי מאוד בעל בקרת אחיזה אלקטרונית מאוד יעילה. לבד לא הייתי מעז, בכל זאת השקה בינלאומית של אוטו שעולה כאן בארץ מעל מיליון זוזים, אבל לידי ישב "מדריך נהיגה" מטעם היצרן, אחד אלמוני, גרמני גבוה ודקיק וקצת מבוגר, בשם וולטר רוהל, שאמר לי לנסוע. שאלתי שוב אם הוא בטוח והוא אמר לי שכן. אם וולטר רוהל בכבודו ובעצמו מרשה, מי אני שאסרב לו?....
ג. באמצע עלייה הזנב לא יברח לך. בטח לא בויטארה שאין לה מספיק כוח מתפרץ כדי להשליך זנב גם בשביל מפולס לגמרי... מה שברח זה כנראה החרטום ונקלעת לשפ"צ. תרגיל ניתוק ההנעה הקדמית וההתיישרות באמצעות מכת גז בהנעה אחורית הוא טריק ישן ויעיל להפליא - שאפו על המיומנות.
щоше тм чщш