δψλα: ΰιαιζδ βιψ ψβιμ ωπϊ 99
λΰωψ δχμΰυ' ξηεαψ ιω ψςωιν, λΰωψ μεηφιν ςμ δχμΰφ' δψςωιν ξτριχιν.
ΰαηεο ωμι, ξιιρα ςμ δφιψ ωξηεαψ μχμΰφ' αϊεκ δβιψ ςεξγ μριιν χψιιψδ
δωΰμδ: δΰν λγΰι μηλεϊ ωιριιν χψιιψδ ρετιϊ ΰε μωτυ λαψ ςλωιε?
*ΰν ΰπι ξωτυ ξδ μδημισ ςμ δγψκ?, ιω ΰϊ δξηωαδ μωτυ μαγ, ξδ λγΰι μγςϊ μτπι? (ξφΰϊι ρτψεϊ θλπιϊ αψεριϊ ξφμιη μχψεΰ ΰαμ ζδ γιι χωδ, δΰν λγΰι μχπεϊ ρτψ ωμ διιπυ? αΰπβμιϊ?)
זה לא בהכרח מיסב לחץ.
מיסב לחץ לא תקין מרעיש מרעיש בד"כ דווקא כשלוחצים עליו, ופה תואר מצב הפוך.
נסה ללחוץ עם היד בעדינות על דוושת המצמד. אם לאחר לחיצה עדינה של שניים-שלושה ס"מ הרעש מפסיק, מדובר באמת ברעש שנוצר ע"י מגע של מיסב הלחץ עם המצמד. אם אתה צריך ללחוץ את הדוושה כמעט עד הסוף או עד הסוף כדי שהרעש יפסיק, אז האבחנה שלך נכונה וכנראה שיש באמת בעיה במיסב בגיר.
אם אתה מתכוון להחליף גיר במקום לשפץ, אז אין משמעות לנזקים אפשריים ואפשר למשוך עם הרעש הזה עד שמשהו יקרוס או שתמכור את הרכב או שהוא יושבת.
אם אתה משפץ לבד, אין מניעה לפתוח כבר עכשיו.
כדאי לדעת: אם זכרוני אינו מטעני אז עד כמה שאני יודע בחלק מהגירים של פולקסוואגן ההילוך החמישי הוא נפרד משאר הגיר, וניתן לטיפול ללא פירוק כל הגיר, ואולי אף ללא הורדתו מהרכב, והוא יושב גבוה כך שנסיעה עם מפלס שמן נמוך פוגעת בו ראשון וגורמת לרעש במצבים שתיארת.
גם אם אתה מוריד גיר, אין שום חובה להחליף מצמד על עיוור. בחן את מצבו ותחליט.
ωξψε ςμ χωψ