δΰν ιω μξιωδε ΰϊ ργψ δηιζεχ ωμ αψβι δψΰω εδξεξπθ ωμ δρβιψδ ωμ ξπες 2800 td ωμ τβ'ψε
ωπϊιιφεψ 1999
ξητω pdf ΰε ρλιξδ ξϊεκ δδεψΰεϊ ιφψο
ιωψΰμ 20011 τιΰεγμιζν αδιϊβμξεϊε
7 ξμιεο ςαγιν ωμ 7 ξωτηεϊ
αψΰω δτεψεν ιω μιπχ μχεαυ ξπες λεμμ ΰεαψεμ
πιψ
ϊεγδ
αγιςαγ ψΰιϊι ΰϊ ζδ λαψ μτπι λξδ ωςεϊ δεψγϊι ελαψ δψλαπε ΰϊ δψΰω
ωεα ϊεγδ
ιωψΰμ 20011 τιΰεγμιζν αδιϊβμξεϊε
7 ξμιεο ςαγιν ωμ 7 ξωτηεϊ
ιετι,
ΰζ ςμ δγψκ ϊςπδ μι ςμ ζδ -
ξζδιψιν ΰεϊι ξδϊηξξεϊ ωμ δξπες, μωιν μα μζδ εωζε πχεγϊ δϊεψτδ διηιγδ ωμ δξπες δζδ.
ιγες μκ ξδ δριαδ ωαβμμδ ξϊηξξιν δξπεςιν δΰμδ ?
ΰφμι μΰ ωξϊι μα μωεν ριξτθεν ΰε αςιδ πψΰιϊ μςιο, δξπες ξχεψψ διθα εωεν γαψ ων μΰ πψΰδ ιεφΰ γετο αξςψλϊ δχιψεψ. δΰν δξχψιν δν ϊεφΰδ ωμ αμΰι - ξωΰαδ/φιπεψεϊ ?
δΰν φιπεο δβιψ ξετψγ ξδψγιΰθεψ ΰε ξωεψωψ ΰμιε (ξεγμ 98) ?
ιω ξωδε ωΰπι φψικ μγςϊ (ς"ς ξωΰαεϊ ξιν ηψΰ αβψΰπγ φ'ψεχι ΰε ξιλμι ςιαει αμπγψεαψ) ?
ΰν δψλα ωμκ απζιο ΰεθεξθ ΰζ ιω 2 χεμψιν μωξο βιψ ΰηγ ωδεΰ αϊεψ δψγιΰθεψ ξιν
εςεγ ΰηγ ηιφεπι αηζιϊ δψλα .
ΰν ζδ γιζμ ΰζ ΰιο μι ξεωβ
θλπΰι ξλεπεϊ λαιρδ www.idangold.co.il
ניר
גםן בדיזל ישנם שני רדיאטורים אחד בתחתית הרדיאטור הראשי ואחד בחזית הרכב
ישנו רדיאטור קטן נוסף אך הוא אני משער לטובת קירור השמן מנוע
יש לשים לב בעת הפירוק למיקום הטיימינג ויש לשמור את הגג"ש של הקאמשפט באותו מיקום ביחס לשרשרת (יש הוראות מדוייקות בספר )
גם הטיימינג אני ניתקל בו בפעם ראשונה - סגירה במומנט של 100 נ"מ על פי סדר סגירה ולאחר מכן שיחרור כל הברגים בסדר הפוך ואז שוב סגירה הפעם במומנט של 50 נ"מ סבב אחד ולאחר מכן שני סבבים של 90 מעלות
בקיצור לא מסובך מדיי אך יש לשים לב לאותיות הקטנות
עוד טיפ קטן - פרקו את הרדיאטור מים /כונס ואת מכסה המנוע - זה מאד מקל בעבודה
אגב ניר לשאלתך אכן יש לרכב הזה נטייה להתאבדות המונית של ראשים גם ב2500 וגם ב2800 ומקריאה זריזה בפורומים בחו"ל הבנתי שזה קורה ללא יותר מדי התראות - זבנג וגמרנו
ועוד משהו
חבר שאני מאד סומך עליו גם המליץ להחליף את שרשרת הזימון בקילומטרז גבוה
ιωψΰμ 20011 τιΰεγμιζν αδιϊβμξεϊε
7 ξμιεο ςαγιν ωμ 7 ξωτηεϊ
δψγιΰθεψ δωμιωι δεΰ ΰλο μωξο ξπες δεΰ ξϊηαψ μφιπεψεϊ ατμΰπβωμ τιμθψ δωξο
θλπΰι ξλεπεϊ λαιρδ www.idangold.co.il
ωξψε ςμ χωψ