йщ лап гйеп тм реща жд етег дшбд тм дишефш :
http://www.isuzu.org.il/isuzu/modules.php?name=Forums&
арй орсд мбшш байжд щоп гфшрцйам мдщъощ байсеже ишефш 2001 бржйп тн TOD.
арй озфщ аъ дщоп дайлеъй бйеъш, лгй морет бтйеъ.
ан ддомцеъ йвйте вн тн дтшлъ озйш мщоп, гййре.
ъегд ошащ.
бме.
йщ лап гйеп тм реща жд етег дшбд тм дишефш :
http://www.isuzu.org.il/isuzu/modules.php?name=Forums&
вн аеъй отрййп мщоет тм дщоп доифс, од баоъ дйъшереъ щм щоп лжд?
"швтйн оаещшйн, швтйн решаййн. айп йеъш оиафешеъ ажме дгйоеййн.
аъд йлем дфд мфъез, йлем дфд мсвеш. аъ дсйбеб щм длгеш ау азг ма йтцеш..."
איפה השתתקו כולם...? טוב נו אני אנסה לומר כמה מילים...
אם כי אני לא מחשיב עצמי עם יותר מידי הבנה טכנית...
הדיפרנציאל טבול רק בחלקו התחתון בשמן, ז"א החלק העליון לאחר עמידה ארוכה "מתייבש",
השמן המטפס "נדבק" ופותר בעייה זו... אני חושב...
(אותו יתרון גם מאפשר כנראה שימון טוב יותר גם במהלך הנסיעה השוטפת).
quote=e-Pit@m;315642]גם אותי מעניין לשמוע על השמן המטפס, מה באמת היתרונות של שמן כזה?[/quote]
щоше тм чщш