תנסה להניע ללא מסנן אויר.
שלום לכולם
ברשותי טרטורון אקספלורר 400, ביום שישי האחרון באמצע טיול נכבה הכלי ולא רוצה להידלק.
הוא נותן סטרטר יפה, הפלאג טוב, עברתי על הקרבורטור ובכל זאת המנוע לא משמיע קול של רוצה להידלק.
אשמח אם למישהו יש רעיון איפה יכולה להיות הבעיה
תודה מראש לכל העונים
חיים
תנסה להניע ללא מסנן אויר.
ניסיתי ולא עובד, זה מאד מוזר מגיע דלק למנוע ויש ניצוץ, אז איך יכול להיות שלא נדלק ?!?!?!
שתי אופציות נוספות...
לפולריס יש מדומם חרום על הכידון.
דבר נוסף, תנסה בפול גז.
אגב, חיים, גם אם הפלג נראה לך טוב, תחליף.
ראיתי לא מעט כאלו שהפלג נותן ניצוץ בבדיקה,
אולם בפועל, הוא לא מספיק טוב.
בהצלחה.
ראשית תודה על התגובה
שנית המדומם חירום הוא משמש גם כצ'וק אותו ניסיתי, וכן גם ניסית בפול גז.
יש לך עוד רעיון ???
יש לי שתי פלגים שנותנים ניצוץ. אבל אני אנסה בכל מקרה לקנות חדש.
ואתה צודק אני התבלבלתי לד\גבי המדומם והצ'וק (פשוט כי אני מדומם לפעמים עם הצ'וק)
תודה על העזרה ואני אעדכן אותך לגבי הפלאג החדש
תבדוק את הפלאג
קורה בפולריס שאתה נוסע בזווית מסויימת או מרים את הטרקטורון הפלאג נרטב בדלק או שמן לא זוכר בדיוק
קרה לי מקרה דומה החלפתי פלאג והכל עבד.
כשאתה נותן סטרטר המנוע נשמע ''בריא'' יענו נשמע שיש קומפרסיה
או שהסטרטרר הולך יותר מידי בקלות? אם אני לא טועה זה 4 פעימות
אולי התעקם שסתום קפצה הטיימינג וכו..?
אצל אח שלי בקטנוע ברוגמן 400 גם היתה בעיה שהוא יתכבה פתאום באמצע נסיעה
והיה סטרטר חזק אבל הלך על ריק היה ניצוץ והגיע דלק
כשהבאנו אותו הביתה ישר שמתי לב שאין קומפרסיה הרמתי לו ראש מנוע וראיתי שסתום אחד
שנשחקה לו ה''פיקה'' למעלה וההבטחות שתופסות את הקפיץ ישתחררו השסתום ירד וכמובן לא עלה למעלה והתעקם..
ואז הבנתי שמהיום הראשון שהוא קנה אותו היה שסתום אחד ש''דפק'' קצת לא התייחסנו כלכך
ויצא שהקאמשפט דפק עליו כמו פטיש עד שהוא שחק אותו לגמרי
JEEP אמיתי זה כמו יין טוב- רק משתבח עם השנים..
טוב אז ככה : החלפתי פלג (אפילו 2) וזה לא נדלק.
לגבי הקומפרסיה, יש וטובה (אני מכיר את הרעש של הכלי)
נראה לי שהשלב הבא יהיה לפתוח את המנוע ולראות מה קורה שם.
אם למישהו ישנה תובנה נוספת אשמח לשמוע
בתודה מראש
חיים
זה מנוע שתי פעימות.
לפני שהייתי נכנס למנוע, הייתי בודק את שסתום העלים בין המאייד לבלוק, אם הוא לא דבוק או שבור או העלים עייפים, ובודק אם הכלי מניע ללא אגזוז.
בנוסף, יש מנועים שהטיימינג של הניצוץ יכול לזוז ממקומו, עקב שבירת השגם ותזוזת גלגל התנופה על הקרנק, ואז יש ניצוץ, יש דלק ואין התנעה.
לגבי שסתום העלים בדקתי אותו כשפירקתי את הקרבורטור הוצאתי גם אותו, חוץ מהפלסטיק שקצת הותך שם הכל תקין ונקי,
לגבי האגזוז פירקתי אותו עכשיו ונשפך לי איזה חצי ליטר דלק כנראה מההצפה בנסיונות להניע, בכל מקרה הוא עדיין לא מניע.
הפלסטיק של שסתום העלים
וזה לא יכול לגרום לגניבת אוויר?
לא. זה פתוח רק מסביב הפלסטיק קצת הותך
שמרו על קשר