הכננת במבנה שלה לא יכולה להתאים לכל שלדות הרכב, לכן יש לבנות מתאם בינה לבין השלדה.
בג'יפ סופה יושבת הכננת על פלטה מתאמת, בשאר הרכבים ישנן שתי צורות חיבור:
1.פגושי ARB/TGM - הכננת מתחברת לפגוש עצמו כאשר הפגוש מתחבר לשלדת הרכב.
גוף הפגוש מסיבי וחזק אך מאידך כבד.
-כאשר יש צורך בטיפול של הכננת יש לפרק את כל הפגוש כדי להגיע לקרביים של הכננת.
-במכה חזקה עקב חוזק הפגוש יש סבירות האנרגיה תעבור לשלדת הרכב שתספוג את המכה ותתכופף.
2. פגושי יצרנים מקומיים בנויים בשיטת חשיבה שונה, כלומר הכננת יושבת על מנשא(פלטה) שמחוברת לשלדה והפגוש החיצוני הוא מסכה בלבד (כמו פגוש מקורי), יתרונות פגוש זה הן רבות ומגוונות:
-משקל. מסכת הפגוש היא מברזל בעובי 2 מ"מ שיתכפף בזמן תאונה והמכה לא תעבור לשלדת הרכב.
-בזמן טיפול בכננת יש לפרק 6 ברגים כאשר הכננת עצמה נשארת מחוברת על המגש/מנשא וקל יותר לטפל בא. אין צורך באדם נוסף להוריד את הפגוש.
אשמח לענות בכל שאלה.
שמרו על קשר