щмен млемн
арй теог бфрй дджорд мртймд щм мечд даесишмйъ бдощк мдомцъ дзбшйн.
мдмп дщамеъ:
1. мвбй айщеш ощшг дъзбешд дан оеъш мййба ртймд ае йщ мбчщ щйшщое ощде азш тм дзщберйъ??
2. мвбй ддшлбд: йщ мй бв'йф LSD бресу йщ бйгй чййс фъез тн чешерд едщамеъ дн:
а.дан тгйу мдтбйш аъ дчешерд щмй мчййс дфъез (лй тбг тн дфйрйеп щмй) ае тгйу мдщайш аъ дчешерд щм дчййс дфъез.
б.бойгд еотбйшйн йщ мщоеш тм ойчен дшлбд осеййн щм дчешерд тм дчййс ае ма ощотеъй..
в.арй оълееп мдзмйу аъ досбйн щм дчййс дан йщ цешк блм дмйк длйееп щм PRELOAD е BACKLEASH ае щбвмм щдфйрйеп ма оезму йщ афщшеъ мщоеш тм лоеъ дщйосйн блм цг лое щдйд бшлб еаоеш мдйеъ бсгш...
бъегд ошащ
аешп.
לא עדיף, חייב להשתמש בקורונה שאתה מוציא מהסרן. פניון וקורונה תמיד הולכים בזוגות ואין לערבב בניהם, על אחת כמה וכמה לא בין סטים משומשים.
מאחר והיא עוברת לקייס אחר לא משנה מיקומה כי אין לך נקודת יחוס קודמת.ב.במידה ומעבירים יש לשמור על מיקום הרכבה מסויים של הקורונה על הקייס או לא משמעותי..
חובה לכוון פרילואוד, וחובה לכוון בקלאש! אין מצב שאתה מרכיב קייס אחר עם מיסבים אחרים והכל יהיה זהה למצב הקודם! הכיוונים האלו עושים את ההבדל בין דיפרנציאל עמיד לדיפרנציאל שורק/ דופק/ מתחמם שילך לך אחרי שנה. תזהר לחסוך זמן כאן.ג.אני מתכוון להחליף את המסבים של הקייס האם יש צורך בכל הליך הכיוון של PRELOAD ו BACKLEASH או שבגלל שהפיניון לא מוחלף יש אפשרות לשמור על כמות השימסים בכל צד כמו שהיה ברכב ואמור להיות בסדר...
щоше тм чщш