פשוט- מזדה 3.
שלום,
כבר עברו 3 שנים והגיע הזמן לבחור רכב חדש.
כיום יש לה c4, שנבחרה מסיבה עיקרית- היא יפה.
בנתיים התברר לנו שבסעיף נוחות הנסיעה היא לא צרפתיה אמיתית, העברת ההילוכים האוטומטיים נוקשה, החלון החשמלי עושה צרות, בקיצור, זה לא זה.
הדרישות לרכב חדש-
קודם כל 5 דלתות ולא 4. אפשרי גם סטיישן יפה (למשל הקאיה סיד סטיישן).
מחיר, עדיפות לקבוצה 2 או מה שמקביל לה.
נוחות נסיעה גבוהה
אביזרים- למשל שיהיה mp3
בדקנו בנתיים-
הונדה אינסייט (מנוע 1.4 + חשמלי קטן, נראית צפופה ויקרה). ההונדה סיוויק יקרה מדי.
פורד פוקוס האצ'בק- נראה שכבר עבר זמנה, והדגם החדש יגיע רק באמצע 2011
מיצובישי לאנסר ספורטבק- מעניינת, קצת יקרה
קאיה סיד סטיישן- זולה, מאובזרת, אבל קאיה. כדאי?
פיספסנו משהו?
יש הצעות והמלצות?
תודה מראש!
פשוט- מזדה 3.
כאב עובר ושב ...
פוקוס סטיישן 2000
עוד כמה שח בחודש אבל....
נהנה מכל רגע
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
מה עם I30 CW ?
לחלק מחברות הליסינג יש היו פוולקסווגן גטה רמה 2
אצלנו הגטות הן הצלחה מסחררת.
אלון
אם אין אז מזדה
ה I30 היא הבחירה הטובה ביותר. תאומתה (המוצלחת) של הסיד, אבל הרבה יותר נוחה. גם הפוקוס נחמדה, קצת כבדה לטעמי.
חן
אין ג'יפ. המצב קשה..
אבל יש אלפא, לבינתיים..
גם אני לא חשבתי... עד שעשיתי סיבוב והשתכנעתי...
היה לי קשה לרדת מ-325 כ"ס של בהמה למשפחתומטית 1.6 אז החלטתי להוציא על זה מעט יותר
החוק החדש דווקא עושה טוב לדיל הזה.
במקום לקפוץ לרמה 3 הוא קופץ לינארית בבערך 250 ש"ח לחודש.
איל
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
יש לי I30 CW, אחלה אוטו.
(מקסימום פח לשקל, זריזה ומאובזרת, סטיישן וחיבור לאייפוד...)
עוד אופציה מענינת - אוקטביה TSI.
אגב, אם אתה מעלה את הרף, למה שפעם נחשבה "קבוצה 3", הרי שהטובה בקטיגוריה היא ההונדה סיוויק 1.8, ואחריה, כפי שאייל ציין, הפוקוס 2.0.
חן
אין ג'יפ. המצב קשה..
אבל יש אלפא, לבינתיים..
כולכם מכונאים ונהגים,,,,,אבל לא בני אדם
ליאור,
אתה מחפש רכב משפחתי או רכב לזוג, לכייף?
יש ילדים? יש בוסטרים? כמה?
חברים יקרים, מי שיש לו ילדים, כ"ס וסמ"ק פחות חשוב ממרחב ובטיחות.
My two cents/
דרך אגב - אם לא צריך לשבת 3 מאחור- לאשתי יש ג'טה 1600 שנתיים.
חבל על הזמן, רכב נהדר, כיף של נהיגה ובטיחות - אבל מה, צפוף מאחור.
המוצלחות ביותר הן הפוקוס סטיישן 2 ליטר (באותו מחיר כמו 1.6 ליטר האחרות)
מרווחת - נעימה - ובעלת מקום בלי סוף !! (חבל שלא לקחתי...)
הבאה אחריה היא הג'טה - אוטו נהדר !!! מרווח נעים לנסיעה עם גיר DSG
השאר ... איך נגיד בעדינות.... אותו הדבר ...
רק לא מזדה 3 !!!
לירן
גילו נאות - אני נוגה במזדה 3 - רכב חלש - גיר שמקפיץ את הרכב - לא מרווח מאחור
מוכר רק עיצוב
לא רק I30 יש הרבה משפחתית טובות, וסיטרואן זאת מחלה שלא ברא שטן.
לבת דודה שלי הייתה אחת כזאת ליסינג מהעבודה. וזה היה לה סיוט! אני יכול להמליץ
לך על אוקטביה שהיא מאוד נוחה לנסיעה ואני גם יכול להמליץ לך על אאודיA3 שהיא גם כן רכב 5 דלתות מצויין...
מעבר לזה אני לא ממש יכול לומר לך כי הניסיון שיש לי מעבר לאלו הוא רק על סופה,
בלייזר, ויפניות ישנות. ומעט רכבים למזוכיסטיים.
בהצלחה
Last edited by shay_love_off_road; 12-06-10 at 17:07. Reason: דיסלקציה.... שגיאות כתיב מעל ומעבר ל&
היי ליאור,
למען הגילוי הנאות אפתח ואומר שאני משמש כפונקציה בכירה בחברת ליסינג
עד שסיימתי לכתוב את התגובה....נזרקתי מהמערכת. אז אלו עיקרי הדברים.
חשוב לשים לב שעלויות הליסינג התפעולי ושווי השימוש החודשי עלו משמעותית מאז נחתמה עסקתכם האחרונה לפני 3 שנים.
נכון שתנאי העסקה וסבסוד המעביד של עלויות הליסינג, דלק ושוי שימוש הם אינדיבידואלים, אבל
אם בעבר היה כדאי "לקבל" רכב מהעבודה כמעט בכל מצב, הרי שהיום הכדאיות היא אפסית למעט אצל חריגים.
הפגיעה הגלויה בנטו והפגיעה הנסתרת בתנאים הסוציאליים הם משהו שכולנו צריכים לחשב כדי לאמוד האם זה באמת משתלם. ישנם מחשבונים באינרטנט.
עסקת ליסינג תפעולי היא למעשה שכירות ארוכת טווח בה לאחר כל התשלומים המטורפים אתם למעשה מחזירים את הרכב ללא כל זכויות עליו או על הכסף.
עם הפתרונות שיש כיום כדאיות זו יורדת אף יותר.
משכורת יותר גבוה, אי פגיעה בתנאים הסוציאליים, תשלום חודשי נמוך משמעותית ורווח ממכירת הרכב בתום העסקה (או במהלכה) עושים את כל הסיפור הזה הרבה יותר הגיוני
אני כאן אם יש לך שאלות
פוקוס סטיישן עם מנוע ה2.0 ליטר, עולה כמה גרושים יותר מה1,600.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
לא בטוח כמה פה מכירים את האינסייט, אבל בתור אחד שהיה בדילמה הזו לפני חצי שנה ובחר באינסייט - זה אוטו מצויין, כשמתרגלים יש בו מקום להכול (אותנו הוא משמש בתור רכב עבודה), הנחות גדולות במיסוי + חסכוני מאוד 1\20 במרכז, 1\25 בנסיעה לאילת ללא עצירות מיותרות.
פעם היה סמוראי... היום יש טרופר שמנסה להיכנס לנעליים הגדולות של הסמוראי !! (:
טרופר 2001, בנזין, צמיגים 31" MTR ועם איזו בלונדינית מקדימה..
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
כאחד שנוסע כ-20,000 ק"מ בחצי השנה האחרונה על ה- I30CW מליסינג, הפוקוס 2.0 סטיישן עדיפה עליה במעט. 250 ש"ח בחודש זה 3000 ש"ח בשנה, לי זה הספיק להעדיף את היונדאי. במחיר שלה ה- I30CW היא יופי של אוטו (בשביל ליסינג...בסוף זה לא שצריך לבחור בין יצירות מופת מוטוריות...)
שמרו על קשר