מנוע חלש...
שלום לכולם
חבר חושב ליבא גרנד 2010 4.7 לימיטד. הציעו לו באותו מחיר גרנד 5.7 HEMI. מישהו יכול לשפוך אור?
בעיות מיוחדות בדגם עם המנוע הגדול? לא נראה לי שהדלתא בצריכת הדלק מהווה פקטור.
תודה
לביא
מנוע חלש...
שיביא 5.7 !!
אני צריך מחליף פוטנציאלי לZJ שלי בעוד כמה שנים ...
אם אפשר באדום - עדיף !!
לביא,
אין לי משהו לחדש לך מלבד שהרכב עצבני יותר בכביש, הוא קשה יותר בגלל המתלים המוקשחים, מהיר יותר וחזק יותר (357 כ"ס) ושוב , פחות מתאים לשטח!!
הרכב אמור להגיע עם קוואדרה דרייב 2 מותקן באותו, שווה בדיקה שיש לו הילוך כוח מצוייד בכלל ברכב, אם הוא ירצה לעבור לשטח מתי שהוא.
מעבר לכך אין עדיין מידע לגבי התופעות לוואי של הרכב בדגם הזה, יחסית חדש, הזמן יגיד כנראה.
.. Jeep - Drive it like you stole it
המפלצת הזו מתאימה לכביש ונבנתה לכביש .
זה דור אמריקאי חדש של "מכוניות השרירים" של שנות ה60-70 של המאה הקודמת {נשמע כמו מלפני המון זמן...:grin:}.
אבל כמו בכל דבר הכל ניתן להתאמה ,רק קח בחשבון שצריך חבילת דולרים עבה כדי לבצע את "ההמרה" לחיית שטח .
אני ממליץ לקנות,
עדכן כשתרצה למכור :twisted:
הדברים הבסיסיים לכניסה לשטח :
התאמת מערכת המתלים - ברכב קיימת מערכת הרמה של הרכב (כמו בלנד רובר ,דיסקבורי 3 ו-4) כך שזה אמור להספיק, אבל עוד לא ראיתי כזה כלי בשטח יכול להיות מספיק ויכול להיות שלא
הרכב מגיע עם גנט 18" (זאת המידה הכי פחות מתאימה לשטח, יותר אחיזת כביש) צמיגים מאוד יקרים וקשים להשגה בארץ (אני מדבר על צמיג 50\50 או\ו צמיג שטח מלא). עדיף לרדת בגנטים לחישוק 16" או 15" שיהיה קצת בשר בצמיגים ובמחיר הגיוני יותר.
הכי חשוב - לוודא הילוך כוח קיים בדגם הזה - כל ההודעה הזאת מיותרת עם אין ברכב.
וזהו פחות או יותר על רגל אחת.
(כשיחליט לעשות שינוי כזה, יהיה פירוט הרבה יותר מפורט)
.. Jeep - Drive it like you stole it
לא מבין אותכם.
הלו.. זה לא הדגם החדש 2011, זה 2010.
אותם מיתלים כמו בV8 הרגיל.
זה נכון.
מדובר בדגם לימיטד 2010.
כדי לחדד. הוא כבר החליט ליבא אחד. השאלה היא אם יש חסרונות ל HEMI יחסית ל 4.7 בהנחה ששניהם מצוידים ב Quadra-Drive II.
שוב תודה
לביא
אני מתאר לעצמי שתחזוקה קצת יותר יקרה.
דלק.
ביטוח.
חלקי חילוף למנוע ( רכב חדש פחות רלוונטי).
מערכת ניהול מנוע קצת מורכבת, המחשב מנהל את המנוע לעבודה בין 4 ל8 צלינדרים בהתאם לעומס.
פלגים, פילטרים, בלמים כנראה יותר יקרים.
אם מביאים לבד מארה"ב, הבדל זניח.
לנו ה"מכורים" אין כאן התלבטות בכלל, באותו מחיר???? בטח שאת ה HEMI
החליט החליט...
אבל אני הייתי מחכה יומיים ומייבא 2011
איל
JK ארוך 2008 עם חיישני רוורס ועץ ריח.
ואפילו במצבו הסטנדרטי הוא הפך למחליף ראוי ל-WJ..
וואלה צודק. זה 2010 לא שמתי לב.
.. Jeep - Drive it like you stole it
תודה לכל המגיבים. נעביר לו את תגובות הפורום עם הסיכום של "זקן השבט":
אני מתאר לעצמי שתחזוקה קצת יותר יקרה.
דלק.
ביטוח.
חלקי חילוף למנוע ( רכב חדש פחות רלוונטי).
מערכת ניהול מנוע קצת מורכבת, המחשב מנהל את המנוע לעבודה בין 4 ל8 צלינדרים בהתאם לעומס.
פלגים, פילטרים, בלמים כנראה יותר יקרים.
אם מביאים לבד מארה"ב, הבדל זניח.
לנו ה"מכורים" אין כאן התלבטות בכלל, באותו מחיר???? בטח שאת ה HEMI
במשפחה שלי יש אחד כזה.
צריכת דלק זהה כמו שיש לכל הגרנדים (1:5 בממוצע)
ביטוח זהה לאותו אוטו עם מנוע 4.7 (למרות שלפי הערכת שמאי שווה יותר. לך תבין חברות ביטוח)
הרכב לא מותאם לכביש יותר מהדגמים של ה 4.7, זה אותו רכב בול חוץ מהמנוע והגיר (שישים לב שלא מדובר במנוע HEMI SRT8 נפח 6.1 כי אז מדובר ברכב כביש בלבד, 2X4)
לסיכום
אחלה אוטו, מנוע לא פחות ממדהים, פחות מפואר מהגרנדים שלנו למרות שמדובר בלימיטד, נעילות כפולות שעובדות מעולה (לא כמו וורילוק).
אחרי הגבהה רצינית האוטו יהיה מפלצת שטח הבעיה היא שאף אחד עדיין לא הרים את הכפפה בארץ
Touareg... and wishful thinking of getting it off-road
שמרו על קשר