ътщд зйфещ мфй гфшрцйам ошлжй
еъщъгм мщмб аъ 4X4 лм фтн щаъд йешг одлбйщ
дщймеб жд ртймъ гфшрцйам ошлжй .
айцйч
йщ ощде щма бшеш мй ботшлъ ддртд щм фшаге 2000
(тщйъй зйфещ)
тг лод щарй обйп дшлб рест лм джоп бдртд щм 4X4 (дан жд рлеп?)
йщ домцд мщмб блм фтн щрлрсйн мгшк щайрд лбйщ (дан рлеп?)
ан дшлб ощемб лм джоп .аж од дщйрей щчешд щощмбйн м4X4?
дан ойщде йлем бфщиеъ мтщеъ мй сгш бгбшйн?
дщамд щмй бад лй бшеб дочшйн брсйтд бщиз айп мй цешк мщмб аъ дйгйъ
м 4X4 дан арй зййб? лй жд гй отцбп.
дан йщ слрд брсйтъ щбймйн мма щймеб?
ътщд зйфещ мфй гфшрцйам ошлжй
еъщъгм мщмб аъ 4X4 лм фтн щаъд йешг одлбйщ
дщймеб жд ртймъ гфшрцйам ошлжй .
айцйч
תודה
אם הבנתי נכון אז דיפרנציאל מרכזי הוא דיפרנציאל שנמצא בתוך הטרנספר
ומאפשר הנעה לכל ארבעת הגלגלים וזהו למעשה שיפור לנסיעת כביש.
בשטח מספיק שגלגל אחד יסתחרר בכדי לגרום לכל הכח לעבור אליו ואז כל שלושת הגלגלים
האחרים לא יסתובבו.
כשנועלים את הדיפרנציאל (מ עבירים את הידית ל4H או 4L)עוברים בעצם למצב של חלוקה רגילה בין סרן קדמי לאחורי (4X4) רגיל.
למעשה בנסיעת שבילים בפראדו לא ניתן להשתעשע בנסיעה בהנעה אחורית בלבד.
מה הנזק שיכול להגרם בנסיעת שבילים ללא שילוב? ולמה?
תודה
лщвмвм азг оъек дашбтд оабг азйжд еочбм амйе аъ лм лез ддртд - осъзшш бодйшеъ вбедд мма дървгеъ еаж рбмн болд бшвт щзежшъ дазйжд, дафчи тебш гшк дцйшйеъ мгйфшрцйамйн дшезбййн едошлжй, дземййд длй змщд бщшщшъ ъйщбш шащерд. лоебп щжд ма зййб мдйеъ ощде гшоъй едржч оцибш маешк жоп, оййзсйн млщмйн бгйф' дчгой едошлжй аемй вн мфтоерйн дчгоййн ъецад щм ай ртймъ дгйф' дошлжй бйшйгд мщиз ма смем.
бшвт щретмйн аъ дошлжй озмчйн аъ дтеос мщрй дсшрйн еайп оцб щшч вмвм азг реща бе.
щоше тм чщш