מומלץ ביותר להחליף !!
במידה ואתה לא מחליף . אתה חייב להקפיד על בדיקה הכח שנדרש לסיבוב הפניון .
אפשר לבדוק את זה עם ידית שעון עדינה \ או עם משקל קפיץ ( כזה כמו של כביסה שהיה פעם ) .
הבעיה שלך היא שכל העסק מורכב על הרכב וכל נסיון לסיבוב גורר סיבוב של הקרונה
ומכאן שאתה צריך כח רב יותר לסיבוב ( לכן גם בדיקת הכח שלך תיהיה לא נכונה ) .
טריק נוסף זה להוסיף שימס הכי דק שיש ולסגור יחד איתו ואז להביא את הפניון למצב שהוא
על גבול התפיסה ( קשה לסובב ) .
וזה אומר שאתה לוחץ את שרוול הקריסה עוד קצת .
כל המשחק הזה דורש נקיון !!
תנאי עבודה נוחים ( שהבדיקות שלך יהיו נכונות ) .
וכלי עבודה מתאימים .
פטיש אויר זה ממש לא הכלי לעבודה כזאת !!
אתה חייב לזכור שכל חופש שיהיה במיסבי הפניון מהר מאד יגרור בלאי ונזק כבד לדפרנציאל .
כל עומס על הפניון רק יגדיל את החופש .
בכל מצב אחרי גמר העבודה אתה צריך לעשות סיבוב עם הרכב
כ 5-10 ק"מ .
למשש את הדפרנציאל שהמיסבים לא מתחממים . ( מרגישים את זה ביד )
רצוי לשחרר את הדרישאפט לתפוס את פלאץ הפניון ביד ולנסות לטלטל לבדיקת חופשים .
( כל חופש מורגש ביד הייטב ) .
בהצלחה .
איציק
щоше тм чщш