התופעה ארעה גם לי פעם או פעמיים אחרי שהג'ימני עמד כמה ימים.
אצלי זה קרה מיד אחרי ההתנעה והפסיק אחרי כמה שניות.
האם שאתה לוחץ על דוושת הדלק הרעידות מפסיקות?
בגדול זה נשמע לי כחיישן כלשהו שמזייף.
אהלן,
אשמח לקבל כיוון על בעיה בסוזוקי ג'ימני לפני שאגש למוסך.
בשבועיים האחרונים קרה לי פעמיים שאחרי הנעת הרכב בפעם הראשונה לאותו יום, נעמדתי ברמזור הראשון הקרוב לבייתי (200 מ' מהחניה שלי), והרגשתי רעידות.
לא מדובר על טורים קבועים נמוכים, אלא יותר כמו החנקות קלה, הרכב ממש קיבל רעידות דיי חזקות(מדבר על עמידה), אחרי נסיעה לרמזור הבא זה הפסיק.
אציין שלאחרונה אני לא נוסע ברכב הרבה, הוא עמד כמעט שבוע, ובחודש האחרון נסעתי בו פעם ב-3 ימים בערך (מה לעשות תקופת מבחנים).
והפרט האחרון שכנראה התחיל את הבעיה.. לפני חודש וחצי הכנסתי תוסף פחית K44 על מיכל מלא (סיימתי את המיכל עם התוסף תוך כמה ימים הרכב לא עמד עם התוסף)...
א. לפני שאלך למוסך, והג'יפ באחריות, מה הגישה שלהם לשימוש בתוסף?
ב. רעיונות למקור הבעיה? אני לא מבין גדול, אבל מרגיש כמו סתימת דלק.. למה זה רק שהאוטו קר?
התופעה ארעה גם לי פעם או פעמיים אחרי שהג'ימני עמד כמה ימים.
אצלי זה קרה מיד אחרי ההתנעה והפסיק אחרי כמה שניות.
האם שאתה לוחץ על דוושת הדלק הרעידות מפסיקות?
בגדול זה נשמע לי כחיישן כלשהו שמזייף.
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
אל חשש בקשר לאחריות.
יש לי קבלות של טיפולים במכשירי תנועה שרשום בבירור שהם שמו את התוסף הזה.
אביעד פארן.
את האמת קרה לי גם פעם בדיוק מאותה סיבה , שמתי תוסף לדלק והתחילו בעיות כמו שאתה מתאר .
אבל הם עברו לבד כעבור משהו כמו 2-3 ימים .
מאז אני לא מתקרב לתוספים האלה .
נ.ב -לא היו שום בעיות לפני הוספת התוסף המנוע עבד עגול ויפה , פשוט לא התמצאתי וחשבתי שהדבר יביא תועלת למערכת ההזרקה .
אצלי דווקא זה פתר את הרעידות , היו לי רעידות בהעברה להילוך אחורי וגם לפעמים ברמזור
מאז ששמתי את התוסף K44 זה עבר
מקווה שזה לא יופיע בהמשך....
גם אני שמתי תוסף ללא בעיה כלשהי ולא אחזור על הטעות הזאת יותר.
אני מטפל במרכזי.
טל, הרעידות נפסקות שאני מחזיק אצת את הגז.
גם שיש את הרעידות האלה אין תזוזה ממשית של המחוג סיבובי מנוע,
זו הידית הילוכים שמתפרעת (יחסית למצבה הרגיל).
הבעיה, שאני אגיע למוסך האוטו יהיה חם, והם לא ימצאו את התקלה,
איך אני מתאר להם אותה בצורה הטובה ביותר?
ותודה על כל התגובות!
במידה ויש לך חבר עם גימיני באותו המודל אתה יכול לנסות להחליף את החיישן החום אוויר או חיישן חום מים של ההזרקהאוויר)ect sensor , iat sensor(מים)
במידה ואתה מתאר את הבעיה כאשר המנוע קר הם בדרך כלל אחראים להזרים למערכת ההזרקה את המידע , ובמידה ואחד מהם מוסר מידע שגוי ההזרקה לא עושה את עבודתה כראוי .
אין לי מושג איך הגיע הסמיילי הזה לשם אבל שיהיה...
אתה חושב שהבעיה היא תפקוד לקוי של חיישון ולא משהו מכני יותר כמו סתימת דלק?
שהאוטו חם אין כל סימן לבעיה.
שהאוטו חם אין כל סימן לבעיה.[/QUOTE]
אם הבעיות היו ממשיכות כאשר הרכב חם אז מאוד קשה לדעת מה מקור הבעיה ורצוי להתחבר לסורק תקלות , גם ככה רצוי להתחבר אבל אפשר אולי לשלול בעיות בדרך של החלפת חיישנים עם חבר , באמת אם מדובר בבעיות של מנוע קר אז כנראה שמדובר בקריאת נתונים לא נכונה של המערכת ,כאשר מי שאחראי על הנתונים הם החיישנים הנ"ל .
תודה, מה מצריך ההליך להחלפת החיישנים?
כסף ולא מעט..![]()
לפני שאתה רץ לרכוש , בדוק קודם עם חבר פרק ממנו זה באמת שטויות לפרק את החיישנים האלה , במידה ותמצא שאחד החיישנים שלך פגום תיצור קשר עם מורי / ליאור (זוקילנד) .
סביר להניח שלפחות לאחד מהם יהיה משהו .
אני רכשתי ממורי לפני מספר חודשים חיישן חום אוויר אומנם לסמוראי (מוזרק), במחיר שווה נפש והוגן .
קיצור דבר איתם אחלה אנשים , עזוב את מכשילי תנועה .
אני אצטרך הדרכה ברורה יותר להחלפת החיישנים לצורך בדיקה.
אבל אתחיל בללכת לבדיקה בפ"ת, בתקווה שהאחריות תפתור את הבעיות
שוב, תודה.
שמרו על קשר