לשעון אמורים להגיע ארבעה חוטים:
את החוט שאתה צריך אתה יכול למצוא עם רב מודד, מינוס לגוף של הרכב, ועם הפלוס לחפש מבין ארבעת החוטים של השעון, כמובן שאמור להיות בו מתח רק כשאתה מדליק את האורות.
- פלוס קבוע כדי שיהיה לו זיכרון לשמור את השעה.
- פלוס של הסוויטש כדי שידלק עם הסוויטש.
- מינוס כי צריך לסגור איכשהו את המעגל.
- ופלוס של האורות כדי להדליק את התאורה האחורית בשעון.
את הבדיקה אתה יכול לבצע כמובן גם עם נורת בדיקה באותו האופן בדיוק.
או שתבדוק בספר רכב, בעמוד של דיאגרמת החשמל איזה צבע החוט שאתה מחפש.
בהצלחה.
שמרו על קשר