λο.
λξε απριςδ χγιξδ? (ρτφιτιϊ δξγεαψ αγθψειθ μεχψ ΰν ζδ ξωπδ....).
λο.
αΰεϊο ξβαμεϊ ωμ πριςδ χγιξδ.
φεςπιδ ..
JK ΰψεκ 2008 ςν ηιιωπι ψεεψρ εςυ ψιη.
εΰτιμε αξφαε δρθπγψθι δεΰ δτκ μξημισ ψΰει μ-WJ..
יש היגוי גם עם נעילה אוטומטית.
כשמסובבים את ההגה, יש הפרשי מהירויות בין הגלגלים והנעילה מרצ'טת. אם תיתן מכת גז באמצע הסיבוב, הכל ינעל ותשבור משהו. ( או יהיה לך היגוי מאד קשה עד כדי שההגה יברח לך לאמצע, ברוורס הוא יברח לאחד הצדדים ).
תפסיקו לפחד מזה, כבר יש מאות רכבים בארץ ומאות אלפים בעולם עם נעילות אוטומטיות גם מקדימה. זה בסדר ... אפשר לנסוע ככה.
לגבי השאלה, הנעילה פועלת גם קדימה וגם אחורה כל עוד יש מומנט על גל ההינע. ( ויש הפרשי מהירויות בין הגלגלים של אותו הסרן )
הווה אומר, ירידה במורד עם מצמד לחוץ "על ברקס", אין נעילה. אם אתה יורד במורד עם הצלבות, האוטו "יברח" לך כשהוא יקבל גלגל באויר. אם תשאיר את האוטו בהילוך ותיתן לו לרדת בקצב שלו, ( כן, בסמוראי זה לא כיף .. ) אז יש לך נעילה ואז הוא לא יברח גם כשגלגל באויר.
תקראו את מדריך נעילות אוטומטיות, להבין את המנגנון עוזר גם להבין מתי ולמה זה פועל.
φεςπιδ ..
ζιμαψ, μκ ϊπρδ, ΰπι μΰ φεηχ εμΰ φιπι.
τωεθ ξφΰ μκ ςμιδ ωμ 2 ξθψ εςμδ ΰεϊδ αψεεψρ.
ϊϊπρδ.
λλδ μεξγιν.
ρς ηφι ςμιδ εψγ εςμδ ωεα, ξδψ, μΰθ, ρεαα δβδ, ιωψ δβδ ... ΰπι ξΰγ ψφιπι.
φεςπιδ ..
ωξψε ςμ χωψ