ξϊι ςωιϊ χμΰυ' τςν ΰηψεπδ?
ξξϊι δψςιγεϊ δϊηιμε μδετις?
ΰπι ξπρδ μιξφεΰ ΰϊ ξχεψ δψςιγεϊ ωιω μβιτ.
λωΰπι ξωηψψ χμΰυ ιω ψςιγεϊ ,εβν αδιμεκ ψαιςι(ιωιψ)ιω ψςιγεϊ .
απϊιιν δημτϊι φμα γψιωτθ ΰηεψι,εΰπι ςεξγ μδημισ ϊεωαεϊ ξπες,ωΰεϊν αλεμ ξχψδ ΰπι ψεφδ μδημισ αβμμ ωδν αβιτ λαψ 8 ωπιν.μτηεϊ.
ΰπι ηεωγ ωιω ηετω ααεχρδ ωαιο δχψπχ μδιμεκ διωιψ,αβμμ ΰετι δψςιγεϊ,ωηψεψ χμΰυ εδιμεκ ιωιψ.
ιω ψςιεπεϊ?
ΰπι ηεωγ μλιεεο δπλεο?
ϊεγδ ΰιϊι.
ξϊι ςωιϊ χμΰυ' τςν ΰηψεπδ?
ξξϊι δψςιγεϊ δϊηιμε μδετις?
ΰδμο ΰψζ!
δημτϊι χμΰυ λωδημτϊι βμβμ ϊπετδ μωμ ρετδ,ΰζ ςμ δγψκ..
ελαψ ΰζ ΰπι ζελψ ωδχμΰυ μΰ διδ ξεωμν ΰαμ διϊιηρϊι μζδ αβμμ ωδεΰ
διδ ηγω ,,εβν δβμβμ ϊπετδ διδηψεθ\ξμεθω\μκ ϊγς.
ΰαμ μμΰ ρτχ δψςιγεϊ δηξιψε αηεγωιν δΰηψεπιν,μΰ ψςιγεϊ χψιθιεϊ ΰαμ
ΰπι μΰ ΰεδα ΰϊ ζδ,ξΰμυ ΰεϊι μδϊηιμ πριςδ ςν χφϊ ιεϊψ βζ.
εαδιμεκ ψαιςι ΰσ ΰηγ μΰ ιψβιω ΰϊ ζδ ηευ ξδπδβ.
εζδ μγςϊι λαψ ϊχετδ ΰψελδ ιεϊψ ξλξδ ηεγωιν,ωιω ειαψφιδ.
εΰπι ζελψ αςιψτεμ ωδϊεϊα αχψπχ διδ ωεπδ ΰηγ διδ ξξερα εΰηγ διδ τωεθ
ηψεθ.ΰπι μΰ ζελψ ΰιζδ...
ΰιϊι
איתי יש לך 2 רעידות שונות שלא קשורות אחת לשניה.
קודם כל הרעידה בהילוך רביעי נובעת מהצלבים הגמורים שלך כמעט בטוח. טפל בהם ודווח.
הרעידה השניה, בהתחלת נסיעה, היא רעידה מאיזור הקלאץ' כמו שכבר אמרת
יש כמה אופציות והן-
1. קלאץ' או גלגל תנופה לא ישרים אחד מול השני. יש מצב לדיסק קלאץ' שהתעקם קצת בהרכבה, יש מצב לגלגל תנופה שנחרט לא ב100% ישר. בן כמה הקלאץ'?
2. אכן בוקסה גמורה או מיסב מרכוז (לא מתאים בכל מצב)גמור.
לגבי הבוקסה בקראנק- אם אתה עם גיר T-176 (סיקס), צריכה להיות לך בקראנק בוקסת פליז שמנמנה.
עם גיר AX-15 (סופה), אכן יושב בקראנק מיסב מרכוז ולא בוקסת מרכוז כמו בסיקס. אם היה מיסב כשסגרת- הוא כבר לא קיים שם כי הוא לא מתאים (יותר גדול מההילוך הישיר של הגיר וההילוך הישיר מרביץ לו וטוחן אותו).
אם אתה בטוח שהיה לך מיסב מרכוז ולא בוקסה כשסגרת את הקלאץ' פעם אחרונה, אל תגרור את זה. המיסב בוודאות כבר גמור, והגיר שלך עלול להנזק מזה.
χφϊ αΰιηεψ..
δψςιγδ αςϊ ωιηψεψ χμΰυ διιϊδ αβμμ ϊεωαϊ βιψ,δημτϊι εδψςιγδ πςμξδ.
ΰϊ δψςιγεϊ αψαιςι ςγιιο μΰ ηχψϊι μςεξχ,ΰπι ψεφδ μιαγεχ ΰϊ ηεξψϊδ α4 LOW
μτι ζδ ΰπι ιριχ ξρχπεϊ ιεϊψ ξγειιχεϊ
ϊεγδ ΰιϊι
ωξψε ςμ χωψ