מורידים ברזנט, מורידים את החלון לכיוון המנוע, מפרקים גומיה (נדמה לי 8 ברגים, לא בטוח), מחברים גומיה חדשה, וכל התהליך. בכל מקרה בספר הצבאי זה מוסבר ומאויר. קח בחשבון כ 360 ש"ח לגומיה חדשה!איך מטפלים בזה לבד
מחכים ללילה, מסתכלים מתוך הרכב אם יש חורים (אם רואים אור), סותמים (ע"י תפירה, בוסטיק או חומר אטימה גמיש), מודאים שיש מעין מרזב מעל לדלתות (כדי שהמים הנוזלים מהגג לא יחדרו בין הדלת למרכב), מחכים לגשם, ובדרך כלל אין מים בתוך הרכב.איך בכלל מכינים רכב ברזנט לחורף
ככלל, סופה ברזנט אטומה יותר מסופה סגורה (כי יותר קל לראות אם יש נזילות ולפתור אותן).
ממש לא! סיליקון הורס את הפח (על ידי תהליך כימי שאני לא בקי בו).כדאי לשים סיליקון בין הגומיה לשמשה ?
אם הברזנט במצב טוב, מורכב נכון, ויש מרזבים מעל לדלתות, הסיכוי לחדירת מים (במיוחד אם הרכב עומד) הוא קטן מאוד.
אביגדור
שמרו על קשר