ציטוט נכתב במקור על ידי shmil
מה קורה כאן - אני נרדמתי, או כל היתר?

שלום - זה שלא ראית את הדרייבשפט עושה שמיניות, זה לא אומר שהוא מאוזן.
פרק את הדריישפט, שלח לאיזון, ובאותה ההזדמנות בדוק חופש בין הדריישפט עצמו ליוק, מה שיכול להביא לרעידות בזמן בלימת המנוע.
הייתי אומר לך לבדוק את הקדמי, כי בעבר דווקא הוא זה שהכניס לי רעידות במהירות מעל 90, גם כשה-4X4 לא היה משולב, אך לטענתך בנסיעה בלי דריישפט אחורי אין לך רעידות.
שמיל , אתה באמת עדיין לא התעוררת ... :roll: :lol: , שים לב ! שלום כבר
כתב כי פירק את הדרייבשאפט האחורי (שלא היה מאוזן ) ושלח לאיזון
בגרינגראס :

"חתימה טובה ושבוע טוב!
ביום חמישי הייתי בגרינגראס ועשיתי איזון דריישפאט (שלא היה מאוזן)
חזרתי הביתה שמח וטוב לב, הרכבתי אותו אך החיוך ירד כאשר עשיתי נסיעה מבחן והגעתי למהירות 75 קמ"ש: הרעידות נשארו אותו דבר.
1. שחר הזכיר החלפת פלאנג', מה זה הפלאנג' הזה? איפה הוא נמצא? "

שלום , הוצע לך ע"י asix ו על ידי לקחת דרייבשאפט אחר מחבר רק למטרת הבדיקה
ולראות מה קורה , זה יתן תשובה מוחצת .
אני מנסה לחשוב על כל דבר ולכן אשאל , תושבות ...גיר / טרנספר בדקת ?
עכשיו לשאלה האחרונה , מכסה דיפ' אחורי מתי פתחת פעם אחרונה ואם המקרה
החל אחרי נסיעה בשטח ?

שחר.