יש אחת מחולון ביד 2 ארוכה לבנה
מחיר מצויין
שלום לכולם
אני בחיפושים אחרי סופה כרכב לטיולים ולמקרי הצורך גם נסיעה בעיר
ראיתי כבר כמה סופות וטווח המחירים שלי לא נותן לי לקנות רכב בשנתון גבוה אלה מגביל אותי ל 92-95
כול הסופות שראיתי היו
1.מצב מכני טוב מנוע עובד עגול גיר לא מרעיש בלי חופשים, נוחות נהיגה סבבה אבל מרכב על הפנים
חלודות ברזנטים קרועים סדקים ברצפה בדלתות וכו'
2. מצב מכני רעוע מנוע לא עובד עגול טורים עולים ויורדים רעש מהגיר חופשים נזילות אבל מרכב
במצב סביר רקבונות נקודתיות מסודר בפנים
השאלה במה צריך ממה צריך יותר לפחד מהמצב המכני או במצב הרקבונות והמרכב???
לא מפריע לי כולכך המצב החיצוני אבל אני לא רוצה לקנות מסננת
תודה מראש
נ.ב אם משהוא מוכר סופה עדיפות לארוכה בטווח מחירים 30-40 אלף אשמח לשמוע
יש אחת מחולון ביד 2 ארוכה לבנה
מחיר מצויין
בזמן שאני קניתי את הסופה שלי , מצבה המכני היה מצויין והיא היתה עמוסה בתוספות ושיפורים
אבל הבודי היה רקוב , ונקודות חיצוניות שנראו קטנות התגלו כרקבונות עמוקים מאוד.
התחלתי בשיפוץ הבודי (ראה שרשור תיקוני פחחות ע"י פיברגלס - המועדון הסיגי והסופה הישראלי)
http://www.cjclub.co.il/forum/viewtopic.php?f=11&t=4688
למרות שבסוף לא היה כל קשר לפיבר גלס , העבודה היתה קשה ויסודית.
לעינייננו - לדעתי תקנה גיפ עם בודי יפה ומושלם ,כמובן לאחר בדיקה יסודית אצל פחח שאתה מכיר, זה יותר חשוב ממצב מכני , להוציא מנוע וגיר לשפץ ולהחזיר למקום , זה יותר פשוט ויותר זול מאשר להחליף או לשפץ בודי , זו דעתי בעיניין.
בהצלחה
it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own
לדעתי, בתקציב שאתה מדבר עליו, אתה לא צריך להתפשר על סופה פגומה, לא מכאנית ולא קוסמטית. קצת סבלנות ואתה מעמיד ב-40K ג'יפ תקין מכאנית, ושמור קוסמטית, מודל 93-95. המקום להתפשר עליו כדי להגיע למחיר הזה הוא בשיפורים-שאותם תצטרך בהמשך לקנות בהדרגה לפי צרכיך וטעמך. בכל מקרה, גם סופה סטנדרטית היא רכב עביר בהחלט. לקנות ג'יפ במחיר כזה וגם לקחת בחשבון עוד 10K על פחחות או החלפת מנוע ושיפוץ גיר זה רעיון בלתי נתפס בעיניי, כלי במחיר כזה אמור לטעמי לדרוש יישור קו מינימאלי (גג 2K ש"ח) ולצאת לשטח. מומלץ לחפש רכב בסבלנות וביסודיות, בסופו של דבר יגיע המוכר המתאים וההגיוני.
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
סבלנות, סבלנות ושוב סבלנו.
הינה סיפור קצר שיחזק מה שכתב קובי:
לאחר מכירת הסמוראי (זה קרה מהר מהתכנון) ראיתי לא מעט סופות, נסעתי עד ראש פינה, חולון, ראשון, ת"א ועוד ועוד.
כמעט קנית לפחות פעמיים.
תודות לאלה שיעצו לא לקנות, לא נפלתי.
הייתי חצוף, ראיתי סופה בכביש או בחניון (גם בפראדיס ובמוסך)- ניגשתי ושאלתי אם רוצים למכור.
לבסוף אחד מהם אמר שאינו רוצה אבל צריך למכור (מנזקי הגרושין). וכך הגיעה אלי סופי - ארוכה, פתוחה,סטנדרטית, 94, יד 3, 190,000 ק"מ (בדוק במחשב) מעולם לא שירתה בצבא , משטרה וכד' וכל זה ב-22,000 בלבד. יישור קו עוד כ-2500 וזהו.
הגדר תקציב (קשיח), תוריד 10K ליישור קו והתחל לאט ובסבלנות לחפש.
ואם אתה צריך ארוכה, אל תתפטה לרדת לקצרה.
בהצלחה
בהנחה שאתה הולך לקנות רכב מאופציה א' - אתה תשלם אח"כ הרבה כסף (נניח 15,000) על תיקוני "קוסמטיקה"
בהנחה שאתה הולך לקנות רכב מאופציה ב' - אתה תשלם אח"כ הרבה כסף (נניח 15,000) על תיקוני "מכאניקה"
לא עדיף לך לקחת הלוואה של 15,000 ובסכום הכולל לקנות רכב שיהיה במצב שלא יצריך ממך תיקונים? (ככה גם יש לך החזר חודשי קבוע מראש על ההלוואה ואתה לא תופתע יום אחד עם הוצאה גדולה מאוד).
ובנוסף, כמו שקובי כתב, בתקציב של 40,000 אפשר למצא רכבים במצב טוב.
עירא (שמוכר CJ ולכן לא ממש אובייקטיבי ויש לקחת את הדעה שלי בערבון מוגבל)
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
חבר מהחבורה שמטייל אתינו מעונין למכור את הסופה שלו אך הוא דורש קצת יקר50000 אלף אבל זה רכב מדהים ואני לא מנסה לשווק אותו או משהו..שווה ליראות.
הרכב שנת 96 סגורה ארוכה 7 מקומות ברישון וו גרירה ברישון צמיגי שטח חדשים 31.10.5.15 ברישיון..
אממממ דגם רנגלר בודי מיצרי....קשצ שונה מהסופות שמרכיבים פה בארץ בודי מחוזק...
מוגבההת קצת באמת אוטו יפה ושמורר
נו, יותר טוב מזה? ממש פה בלוח, ונראית פצצה.
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
אני הייתי מסתכל על זאתי:
http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=46503
מאוד מפתה.
אם היה כותב מחיר... אבל מי שהרכיב שיפורים כמו בסופה הזו, לא ימכור לדעתי במחיר המדובר.
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
עוד הצעה מעניינת-חבר מוכר סופה "בונבוניירה" במחיר פצצה, אין לי הרבה פרטים אבל אם אתה מעוניין צור קשר עם גל 050-6504300
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
שלום דום
אני לא מכיר אותך ואת הכיס שלך אבל לדעתי לקחת הלוואה לצורך קניית רכב היא המלצה גרועה. לא רק לך אלא לכול אחד.
תקנה מה שאתה יכול להרשות לעצמך מבחינת הוצאה, תיקונים, אחזקה וכו'.תשב תחשוב ואחרי שעושים חושבים וחישובים לפעמים מגלים שאנחנו פשוט לא יכולים להרשות לעצמנו עכשיו...
ג'יפ זה סה"כ תחביב! והוא לא מקדם אותך כלכלית לשום מקום! הרי אתה בטח יודע שג'יפ, אפילו המלוקק ביותר שתמצא גם מכנית וגם ויזואלית הוא בור ללא תחתית...
דני
לא פנאט!!!
,תודה ..קובי.
באמת יש לי אחת ארוכה ממש טובה!
אבל אתם רושמים,וממליצים,אבל לא נראה לי שהבחור עוקב אחריי השירשור,משום מה הוא לא נותן תגובה?!
גל
צור קשר ידידי !נסתדר!
דמוקראטייה?המצאה של נשים!!
איך הגענו למנוע וגיר 15000.
נכון לעכשיו יש אצל "אורן מערכות" גיר משופץ קומפלט ב- 2000 ש"ח + נותנים את הגיר הדפוק.
ומנוע בהנחה שהוא צריך אוברול , יעלה 5000 ש"ח. יעשה הבן אדם את שניהם באותו המקום ויקבל גם הנחה ובטח תשלומים אם צריך..............!
אבל לשאלתו של פותח השרשור מה עדיף אופציה א' או אופציה ב' , לדעתי להוציא ולהכניס ברזלים לגיפ , זה יותר פשוט מעבודות פחחות יסודית, שלעיטים דורשת גם הוצאת ברזלים מהגיפ , כמו רקבונות בקיר האש למשל , ואז הסיפור מתייקר בעוד כמה אלפים , על פירוק והרכבת מנוע , חשמל וכ"ו.בנוסף לתיקון מנוע וגיר יש מחיר ידוע מראש , ולתיקוני מרכב ובודי תמיד יהיו הפתעות במחיר!
ומעל לכל , אם יש תקציב ו/או נמצא גיפ בתקציב המתאים שהוא פיקס מכל הבחינות אז כמובן שזו האופציה המעודפת.
it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own
תודה רבה לכול העונים
כבר ראיתי חלק מהסופות שהצעתם פה והם הם מה שגרמו לי לרשות את ההודעה הזאת
חלק עם קפיצים שבורים ועלים חסרים ,חיישן חום לא עובד ובלי מים ברדיאטור (גם אחרי מילוי מים הוא לא עבד) מזגן לא עובד,קלאץ' שמקפיץ את הכב בכול נגיעה , טלאים על המרכב וצביעה של ילד בכיתה א' עם מכחול יותר יפה
חלק שיכללו את זה במחיר וחלק הוסיפו את זה למכיר
ראיתי סופה שנסעה טוב ונח ,מנוע עובד יפה, רעש מינורי מהגיר אבל המרכב מחשיד המתלה הקדמי צבוע כולל הגומיות כול מיני תיקוני פח מאולתרים אבל הכול צבוע והבעלות לא יותר משנה
יש אולי משהוא שמכיר סופות באזור חולון שיכול לבדוק איתי סופה??
תודה מראש
תאמת, סתם זרקתי מספר בלי לחשב שום דבר.
אבל אם כבר אתה בעניין של חשבונות,
לקנות חלקים ללא שיפוץ, לדעתי, מיותר. עדיף לשפץ את החלק ולדעת שהוא מצא במצב תקין. ולכן:
שיפוץ מנוע - 5000 (למרות שלדעתי אם תעשה שיפוץ מלא, עם חלקים איכותיים תגיע ליותר משהו סביב ה-6,7 בגלל שתחליף עוד הרבה חלקים שיהיו על הדרך.)
שיפוץ גיר + טרנספר - 5000
שיפוץ לסרנים - 3000
מערכת חשמל - 3000
המחירים הם הערכה בלבד כאשר את העבודה מוציאים לבעל מקצוע.
בכל מקרה, אם תיגש היום עם סופה שהפח שלה מושלם אבל במצב מכאני רע לבעל מקצוע ותבקש שיפוץ מלא של כל החלקים והמערכות (שזה משהו שלדעתי חובה לרכב שמעוניינים לטייל איתו בלי החשש לתקלה) זה יעלה הרבה יותר מ-15. (ולצורך העניין גם ההפך הוא הנכון, שיפוץ קוסמטי מלא גם יעלה יותר מזה)
דני,
אני מאוד מסכים עם מה שכתבת, אבל פותח השרשור שאל מה עדיף. ואם צריך לבחור בין שתי אופציות רעות, לדעתי האופציה השלישית שהצעתי, היא הרע במיעוטו.
עירא
Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps
כאן בלוח ראיתי:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=46781
אין ג'יפ. המצב קשה..
אבל יש אלפא, לבינתיים..
בסופה אוטומאטית (גיר מקורי 3 הילוכים) לא הייתי נוגע. ביצועים מחורבנים בשילוב צריחת דלק מזעזעת, אין שום סיבה טובה למה לקנות את הרכב הזה.
קובי
היה ג'יפ...
מוות לגנבים
דווקא הסופה הספציפית הזו (של עמוס) היא אחת המושקעות והטובות.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שמרו על קשר