Close
עמוד 6 מתוך 20 ראשוןראשון ... 345678916 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 101 עד 120 מתוך 382

נושא: באגי 4WD

  1. #101

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    תמונות
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	P1010079.JPG‏ 
Views:	312 
Size:	187.0 קילובייט 
ID:	45120   Click image for larger version. 

Name:	P1010047.JPG‏ 
Views:	291 
Size:	177.9 קילובייט 
ID:	45121  

  2. #102

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    בדקת גיר של פג'רו קינג?,
    המחירים לא בשמיים, הגיר אמין מאוד, שים לב לרכבים המתחרים איתו בארץ.

  3. #103

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    מורן שלום הבנייה יפה מאוד ואיך שהרכב יראה בסיום הבנייה מעולה לגבי גיר אני הייתי ממליץ או על גיר של סופה כי יש מלא חלקים והוא יעמוד בכול
    היתעללות שתעשה לו גם הטרנספר יעמוד בזה אופציה נוספת גיר של שברולט סונומה עם אתה רוצה אוטומטי השאלה העיקרית איך אתה עומד להפוך
    את הגיר שיעבוד כמו שהוא אמור לעבוד ברכב סטנדרטי שהינע יוצא אחורה ולא קדימה?

  4. #104

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    עוד התקדמות קטנה
    בנושא ההיגוי :

    לפני כמה שבועות בעזרתו של חנן נרכשו מיסבים לטובת מוטות ההיגוי , רכישת המיסבים נעשתה ע'י חנן , שעזר וייעץ בנושא ועל כך תודה גדולה
    ( מקווה שהיו עוד בהמשך)!
    מסרק ההגה תפסגם הוא את מקומו
    ה bump steer נבדק והוא ממש אפסי לאורך כל מהלך המתלה
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	SAM_0290.JPG‏ 
Views:	231 
Size:	264.7 קילובייט 
ID:	46192   Click image for larger version. 

Name:	SAM_0293.JPG‏ 
Views:	271 
Size:	205.0 קילובייט 
ID:	46194   Click image for larger version. 

Name:	SAM_0295.JPG‏ 
Views:	182 
Size:	365.1 קילובייט 
ID:	46195   Click image for larger version. 

Name:	SAM_0297.JPG‏ 
Views:	239 
Size:	293.3 קילובייט 
ID:	46196  


  5. #105

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    תענוג לראות, לאט לאט נבנית באגי ברמה גבוהה מאוד.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  6. #106

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    אם קנית מנוע של אודי אז למה אתה לא מחפש גיר ידני קאטרו (4X4) של אודי שמתאים לו, עבודה יפה מאד.

    בהצלחה טל

  7. #107

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    מורן עבודה נראית טוב מאוד .
    פסגם הוא את מקומו
    "ה bump steer ממש אפסי " כמה זה , ולמה ?
    עידו

  8. #108
    מנהל אמנון's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2004
    מיקום
    תחת צל עלי בננה
    הודעות
    1,742

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    כיף לקרוא ולראות את העבודה, כל הכבוד!


    הערה\שאלה,
    באחת התמונות שלך רואים את מחבר הpinch שעוגן את המיסב הכדורי אל הזרוע הקדמית העליונה.
    נראה שבצורה שבה המחבר ירותך לפרופיל, הריתוך ימנע מהמחבר לבצע pinch למיסב מאחר וטווח התנועה שלו יוגבל ע"י הקיבוע בריתוך.
    בתמונה המצורפת סימנתי את הפיקים, אם המחבר ירותך היקפית לפרופיל בצורה שבה הוא מתוכנן כרגע, תנועת הלחיצה שלו תוגבל מאוד.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	SAM_0295.JPG‏ 
Views:	214 
Size:	57.8 קילובייט 
ID:	46201  
    Jeep CJ8 ארוך, צמיגי 33' MT, נעול קדימה-אחורה, דאבלר UnderDrive, הידרובוסט, מוטוקראפט והצתת TFI. נבנה מחדש.
    Honda XL250 שנת 1974, האופנוע הראשון.



  9. #109

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    א' חברים תודה רבה על הפירגון!!
    שלום טל
    אםי נניך שאני אשתמש בכול המיכלולים של האודי קואטרו ,בהנחה שאתה מתכוון למקם את המנוע מאחור ולהפוך את הקורונה פיניון בדפרנציאלים ( כדאי לא לנסוע רברס) יצא לדעתי רכב עם חלוקת משקל מאוד אחורית !
    המנוע נבחר בהשראת הרעיון הראשוני שהתברר כגדול עלי כרגע , אבל בהתאמה לא מאוד מסובכת הוא יתאים לגיר בישביל התוכנית החלופית (הגיר המסומן כרגע הוא של ניסן טראנו, ותהליך ההתאמה יועלה בהמשך).

    שלום עידו,
    המושג bump steer אם אני לא טועה בא לבטא את בעית זוית היגוי משתנה בזמן עליתו וירידתו של המתלה בעקבות גאומטרית בניה לא נכונה של המתלה.

    שלום אמנון,
    ההערה שהעלית מאד במקום והיא ידועה לי, בהמשך יקוצר המשולש העליון בעשרה מילימטר וכל צלעות הזרוע שמחוברות לחבק יחתכו בצורת וי כך שיתאפשר לחבק להפתח ולהיסגרת בצורה חופשית.

  10. #110

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    מורן היי,
    אני יודע מה זה המושג bump steer השאלה שלי כמה יש תזוזה 1ס"מ ? או 10 ס"מ ?
    ולמה יש בכלל bump steer .
    עידו

  11. #111

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    שלום עידו
    הסטייה של ההיגוי היא 2 מ"מ בקצה הגלגל לכול אורך המהלך ( נראה לי זניח?)

    לאחרונה התחלתי את תהליך התאמת הגיר למנוע , אגב הגיר הנבחר הוא של סוזוקי ויטארה 2002 TDI ,
    הבחירה של הגיר הספציפי הזה היא,
    1 בגלל צורת היציאות של הדריישאפטים קדימה ואחורה ממרכז הגיר, בין קורת השאסי
    2 משקל ,3 אמור לעמוד בהספקים של המנוע.... ( מקווה)
    בכול אופן תהליך ההתאמה בתבצע כך...
    1, התאמת גלגל התנופה של הסוזוקי לחיבור על גל הארכובה של האודי ,נחרטה בוקסה מתאמת בין שניהם ( בדייוק גבוה מאוד!) והיא בעצם ממרכזת את
    גלגל התנופה על הציר, כמו כן ניסתמו חורי החלוקה הישנים של הסוזוקי , ונקדחו חדשים של האודי.
    2 שהוא בעצם החלק הקשה, בניית מתאם בין הגיר למנוע , המתאם יתוכנן בשירטוט ממחשב, וייוצר בחיתוך לייזר וכרסום (בקרוב!)
    3 הזזת מיקומו של הסטארטר

    זה בגדול תהליך ההתאמה ,
    חוץ מזה נמשכה בניית הכלוב בחלקו האחורי
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	P1010133.JPG‏ 
Views:	228 
Size:	176.1 קילובייט 
ID:	49552   Click image for larger version. 

Name:	P1010117.JPG‏ 
Views:	248 
Size:	178.1 קילובייט 
ID:	49553   Click image for larger version. 

Name:	P1010123.JPG‏ 
Views:	190 
Size:	173.7 קילובייט 
ID:	49554   Click image for larger version. 

Name:	P1010148.JPG‏ 
Views:	178 
Size:	181.2 קילובייט 
ID:	49555  

    Click image for larger version. 

Name:	P1010143.JPG‏ 
Views:	195 
Size:	177.6 קילובייט 
ID:	49556   Click image for larger version. 

Name:	P1010144.JPG‏ 
Views:	223 
Size:	179.7 קילובייט 
ID:	49557  

  12. #112

    ברירת מחדל

    היי מורן 2 ממ באמפסטיר לכל אורך המהלך זה יפה מאוד , האם אתה יודע כמה שוקלים המנוע והגיר ?

  13. #113

    ברירת מחדל

    דרך אגב כמה מהלך גלגל מתוכנן אצלך

  14. #114

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    היי דני
    אני כרגע מנסה להשיג משקל תלייה ( לא כול כך מצליך) כדאי לדעת כמה הם שוקלים (המנוע והגיר) ושאר המכלולים , שילדה,מיתלים גלגלים וכו....
    המהלך כרגע מקדימה , לאחר קיזוז של 10 מ"מ מהפתיחה ו 10מ"מ מהסגירה עומד על 38 ס"מ , הבולם ככול הנראה היה " Coil Over 10

    זה השירטוט של הפלאנצ' המתאם בין המנוע והגיר , בשל ראשון יבנה דגם מעץ לבדיקה!
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	פלאנצ'.jpg‏ 
Views:	160 
Size:	112.7 קילובייט 
ID:	49637  

  15. #115

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    מהלך של 38 ס"מ מכובד מאוד (דרך אגב התקנון מאפשר 25 ס"מ בלבד), אתה בטוח שהפעמונים ידעו להתמודד עם זוויות המהלך ?

    בהצלחה עם המתאם נראה יפה

  16. #116

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    שלום דני (מצטער קצת באיחור, לוקח לי זמן )

    אתה צודק בקשר למהלך המתלה, זו הבעיה הקטנה בישבילי כדאי להיכנס לקטגוריה T1
    הבעיה הגדולה היא הרוחב 2.20 (המתלה הארוך,איפשר מהלך גדול וזווית ציריות קטנה) כרגע אני שם בצד את עניין קטגוריה

    בשבועות האחרונים נבנו 2 מתאמים מחומר (NDF ) על מכונת CNC , הראשון בודק את התאמת חלוקת החורים ושני את מירכוז הציר

    חוץ מזה תוכנן מיכל דלק שהיה ביצור עצמי מפח אלומיניום 3 מ"מ .
    המיכל ימוקם בחלקו האחורי של הרכב מעל הדפרנציאל נמוך ככול הניתן (בניסיון ליצור מרכז כובד נמוך)
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	5.jpg‏ 
Views:	142 
Size:	77.6 קילובייט 
ID:	52087   Click image for larger version. 

Name:	2.jpg‏ 
Views:	125 
Size:	116.4 קילובייט 
ID:	52088   Click image for larger version. 

Name:	3.jpg‏ 
Views:	139 
Size:	86.7 קילובייט 
ID:	52089   Click image for larger version. 

Name:	4.jpg‏ 
Views:	137 
Size:	102.7 קילובייט 
ID:	52090  

    Click image for larger version. 

Name:	AutoSave_AutoSave_הרכבה_1.jpg‏ 
Views:	193 
Size:	228.0 קילובייט 
ID:	52091   Click image for larger version. 

Name:	AutoSave_AutoSaבה_1.jpg‏ 
Views:	179 
Size:	195.7 קילובייט 
ID:	52092  

  17. #117

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    אה שכחתי, במיכל יכנסו בערך 75 ליטר

  18. #118

    ברירת מחדל

    מורן - תגיד לא הגיע הזמן למקם את הבולמים במודל היפה שלך ?, איך אתה מתכוון להאריך את ציריות ההנעה ?

    יופי של מיכל דלק ונראה לי אחלה מיקום

  19. #119

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    שאפו.

  20. #120

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    baga תודה רבה !

    דני שלום

    בהחלט הגיע הזמן למקם בולמים ולא רק במודל אלה גם על הרכב,
    אחרי התחרות האחרונה קפצתי להגיד שלום ברוק סוליד ,ארנון כבר דאגו להתגרות בי בזוג Fox 2.5 Coil Over shocks נוצצי חדשים שרק רצו שאקח אותם!

    אבל אני סבלני ! הבולמים נמצאים הרחק בקצה הרשימה של הדברים הדחופים

    כרגע התוכנית לשבועיים הקרובים
    1.להעמיד את הרכב על הרגלים ( או לפחות על רגליים עם קביים)
    2. למצוא פתרון לנושא ההתאמה

    זה הקונספט של הארכת הציריות , תותב עם חורי מדוייקים לציריות ,וחורי ריתוך
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	ציריה.jpg‏ 
Views:	170 
Size:	130.0 קילובייט 
ID:	52158  

עמוד 6 מתוך 20 ראשוןראשון ... 345678916 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. זה באגי שלי
    על ידי freeline בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 12-11-07, 11:02
  2. טוב אז באגי OUT - סיקס IN
    על ידי Assaf G בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 25-12-05, 22:55
  3. באגי דל תקציב
    על ידי arnonshoshani בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 01-07-04, 13:34
  4. באגי
    על ידי ofir1989 בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 14-05-04, 19:52
  5. באגי
    על ידי Anonymous בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 02-03-04, 11:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •