Close
עמוד 7 מתוך 20 ראשוןראשון ... 4567891017 ... אחרוןאחרון
מציג תוצאות 121 עד 140 מתוך 382

נושא: באגי 4WD

  1. #121

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    ציטוט נכתב במקור על ידי morankabesa צפיה בהודעה
    חוץ מזה תוכנן מיכל דלק שהיה ביצור עצמי מפח אלומיניום 3 מ"מ .
    המיכל ימוקם בחלקו האחורי של הרכב מעל הדפרנציאל נמוך ככול הניתן (בניסיון ליצור מרכז כובד נמוך)
    נראה מצוין, תוכל לתת עוד פרטים?
    משאבה פנימית או חיצונית ואיזו, חזרה של עודפים או בלי, באיזה שסתום אתה משתמש, עם ספוג בפנים או רק מחיצות...
    תודה!

  2. #122

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    מורן שלום
    נראה מדהים, סחטיין
    למה לא למקם את הגלגל הרזרבי מחוץ לשלדה, בערך מאחורי הדיפרנציאל.
    זה יוריד אותו בכמה סנטימטרים טובים (מרכז כובד וגם גישה מהירה להחלפה)

    אילון

  3. #123

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    שלום רני

    שכחתי להזכיר שהפלאנצ' עם התבריגים בחלקו העליון של המיכל הוא בעצם הבית למשאבת הדלק המקורית של האודי
    צנרת הדלק (כולל העודפים) שבאה עם חיבורים מהירים אורגינלים של אודי תחובר מהמשאבה למערכת ההזרקה על המנוע
    ושני היציאות הנוספות הם המילוי והנשם
    לאיזה שסתום אתה מתכוון?
    האמת לא מכיר שמשתמשים בספוג פנימי אבל התיכנון כרגע הוא רק מחיצות
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	מיכל.jpg‏ 
Views:	174 
Size:	63.5 קילובייט 
ID:	52159  

  4. #124

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    הכוונה לשסתום שמאפשר כניסה של אוויר ככל שדלק יוצא אבל נסתם כשהרכב הפוך. אגב, חשבת אולי לקצר את המיכל ולהגביה אותו? ככה הגלגל ספייר יושב נמוך יותר כל הזמן וירידה בכמות הדלק משפיעה פחות על מרכז הכובד (כי כל המיכל קרוב יותר למרכז הכובד). האמת שאני לא יודע כמה השפעה יש ל75 ליטר, אולי מישהו עם נסיון יוכל לתת קצת מלל לגבי ההרגשה השונה כשנוסעים עם מיכל מלא או ריק במכוניות מהסוג הזה (כמו ע או בלי ספייר לצורך העניין).

  5. #125

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    שלום אילון

    נראה לי בעייתי למקם את הגלגל הרזרבי מחוץ לשילדה , (עם המיקום שאתה מתכוון צמוד אל שני הצינורות האנכיים ממש מאחורי דרפרנציאל)
    וגם מאוד קרוב לקרקע
    אבל כשהדפרנציאל האחורי ימוקם על שני הצינורות , אני אבדוק על הרכב את הצעתך !

    שלום רני
    למשאבה יש מגבלת עומק 225 מ"מ , יותר עמוק היא כבר לא תישאב ,
    לכן המיכל נבנה שטוח , אין ספק שמיכל עמוק וצר ממש מאחרי הקשת הראשית היה טוב יותר
    בקשר לשסתום החד כיוני
    בעצם צריך להוסיף פתח נוסף ,או יותר נכון " מופה " להתקנת השסתום תודה על הערה!

  6. #126
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    מיכל צמוד לקשת המרכזית דורש קיר אש, לדעתי רצוי למקם את המיכל כמה שיותר רחוק. כנ"ל לרדיאטור מים ושמן.

  7. #127

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    ציטוט נכתב במקור על ידי morankabesa צפיה בהודעה
    שלום אילון

    שלום רני
    למשאבה יש מגבלת עומק 225 מ"מ , יותר עמוק היא כבר לא תישאב ,
    לכן המיכל נבנה שטוח , אין ספק שמיכל עמוק וצר ממש מאחרי הקשת הראשית היה טוב יותר
    בקשר לשסתום החד כיוני
    בעצם צריך להוסיף פתח נוסף ,או יותר נכון " מופה " להתקנת השסתום תודה על הערה!
    חשבת למקם את הפלנג' של המשאבה בניצב, כלומר שהשמאבה 'תשכב' במקום 'לעמוד'? ככה תוכל לשים אותה ממש נמוך ולבנות מיכל גבוה. שווה לבדוק אם המשאבה מסוגלת לשאוב גם ממצב שכיבה, נראה לי הגיוני שכן. למיכל צר וגבוה גם יתרון בכך שהוא צריך פחות שוברי גלים ופחות רגיש לשיפועים חזקים.

    מה זה "מופה"?

  8. #128

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    אגב פה יש דוגמא לספוג מונע שכשוך, פשוט ספוג שמקשה על הנוזל לזוז בהעברות משקל. תופס בערך 1% מהנפח במיכל. סתם להעשרת השרשור...
    http://www.sportbikes.net/forums/rid...tank-foam.html

  9. #129

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    גם אם המשאבה עומדת, ניתן לבנות מיכל לא שטוח - המיכל לא חייב להיות סימטרי, המשאבה לא חייבת להיות באמצע, והיא לא חייבת להיות דווקא בשיא הגובה...
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  10. #130

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    רני
    המשאבה ניראת בצורת צינור בקוטר 120 מ"מ פתח שאיבת הדלק נמצא בחלקה התחתון במרכז והוא בקוטר 60 מ"מ
    נניח שהפלאנץ ממוקם בצורה אופקית בחלקו הנמוך ביותר של המיכל , היה הפסד די גדול של דלק בגלל גובה פתח השאיבה

    שלום נמרוד
    המיכל לא חייב להיות סימטרי - אבל נראה לי עדיף מבחינת חלוקת משקל פשטות הבניה והתיכנון
    העדפתי לתכנן את המיכל שטוח כי -יותר קרוב לקרקע יותר יציב
    הדבר היחידי שלא מסתדר לי בראש הוא שהמאבה תהיה מתחת פני הדלק
    עם צינור דלק נקרע / נחתח או כול נזק אחר כול הדלק שהיה מעל גובה פני המשאבה יתרוקן - לא?

  11. #131

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    אם צינור דלק נקרע, והמשאבה עובדת ובונה לחץ, אז מה זה משנה באיזה גובה היא?

    בכל מקרה, הנקודה, של רני ושלי אני חושב, היא שהאחורה של הבאגי שלך ריק לגמרי מלבד אותו דיפרנציאל קטן ודרישפט קצר - מתבקש למקם את מיכל הדלק:
    1. צמוד לקיר האש.
    2. צמוד לרצפה - אם הוא כבר מיכל צורתי בנוי במיוחד, אז עם תעלה לדרישפט ושני פיקאפים לדלק.
    3. כמה שיותר רחב - שיגיע מצד לצד של הקבינה.

    אי אפשר לחבר איזשהו צינור לפתח השאיבה של המשאבה כדי לשאוב מתחתית המיכל (ואז אולי גם לפצל לשתי נקודות שאיבה)?

    והערה אחרונה לגבי מיכל דלק ומה שבאמת נכון לעשות: מיכל דלק בתקן FIA FT3 של 22 גלון עולה סדר גודל של 500-600$ בחו"ל (יש שני מותגים - ATL ו Fuelsafe) גם אם כרגע אתה לא רואה עצמך משקיע סכום של 5,000 שקלים (בארץ), לפחות תבחר בגודל סטנדרטי של מיכל כזה, ותתכנן מסביבו. בגלגול הראשון של הרכב, בנה מיכל תואם במידות, וכשתחליט, תוכל לעבור מיידית למיכל אמיתי.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  12. #132
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    יש איזו שהיא בעייה עם משאבה חיצונית??
    ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
    7 מליון עבדים של 7 משפחות

  13. #133

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    שלום נמרוד

    עם צינור נקרע אז אני אכבה את המשאבה , השאל עם הדלק יפסיק ליזרום?

    אחד השיקולים בתיכנון המיכל היה לא לחרוג מגבולות המישורים שבין צינורות השילדה כדאי לאפשר בנית חיפיים פשוטה
    אם תשים לב ( אולי בהטלים אחרים היה אפשר לראות יותר טוב) צורת המיכל אינה חורגת.
    לפרק את המיכל והתושבת שלו לא תהיה בעיה ,עם אחליט לשנות מיכל
    אי אפשר לחבר שום דבר לפתח השאיבה של המשאבה ,הוא מחוסה ברשת קבועה סטנדרטית

    שלום מיכה
    ברכב מתוכנן להיות קיר אש , ולא סתם קיר אלה קיר קיר מלמטה עד למעלה ,והיה בו סוג של פתח גישה לאויר שיזרום לרדיאטור מאחורה! ( דני אתה מוזמן להעתיק!)

    שלום סוזי
    אני מעדיף להשתמש כמה שיותר במיכלולים הסטנדרטיים של האודי , חוסך לי לבנות מערכת חשמל שלמה ,
    על המשאבה יש חיבור לקונקטור שמתאים לצמת החשמל , כמו גם יציאת השאיבה והעודפים , לחיבורים סטנדרטיים לצינורת הדלק שגם בהם אני עומד להישתמש

  14. #134

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    קצה התקדמות !

    הזרועות הקידמיות העליונות רותכו , לאחר שהספתי להם את הערות של נמרות (הפלאך סביב התפוח) ושל אמנון חיתוך V בנקודת החיבור של המיסב , ובמהלך השבוע אני מקווה להעמיד את הרכב על הרגליים!
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	SAM_0319.JPG‏ 
Views:	206 
Size:	246.1 קילובייט 
ID:	52567   Click image for larger version. 

Name:	SAM_0317.JPG‏ 
Views:	208 
Size:	224.9 קילובייט 
ID:	52568   Click image for larger version. 

Name:	SAM_0318.JPG‏ 
Views:	225 
Size:	359.3 קילובייט 
ID:	52569  

  15. #135
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    אני חייב לשאול, מה הקטע של ההברגה הזו? כרי המיסב לא יברח לשום מקום. זה לא מוט שיש לו הברגות נגדיות בשתי הקצוות.
    למה אום פשוט לא יעשה את העבודה?

  16. #136
    חבר רשום חנן גולומבק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,380

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    עבודה נהדרת. כל הכבוד.





  17. #137
    חבר רשום zagi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2004
    מיקום
    ליד צומת נחשון
    הודעות
    1,675

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    כייף לראות ריתוכים כאלו יפים , בהצלחה בהמשך .
    zagi - touch wood בניית דקים , פרגולות צימרים ובתי עץ
    ובחורף גם שרות לתנורי ארובה ( עץ , גז ונפט\סולר ) שגיא - 0524752200

  18. #138

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    שלום מיכה

    בגדול אתה צודק ,אום יכול לעשות את העבודה ,
    אבל לדעתי פחות טוב ,
    אני ראיתי ברכבים שמשתמשים באומים בתור נעילה למיסבים , בעיה שהם נפתחים ,
    האפציה של הבאנגים ( החבקים) ניראת לי אמינה וחזקה יותר !
    במהלך השישור נמרוד העלה את העניין של הבנגים , אני בטוח שהיה לו הזבר טוב יותר !

    חנן תודה !

    zagi תודה ! מקווה גם שיחזיקו

  19. #139
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    אני מבין את השימוש במוטות שבשני הקצוות יש מיסבים והמוט יכול להסתובב, פשוט כזה אום נראה לי משמעותית כבד ויקר מאשר באנג ריתוך פשוט.

    העבודה מאוד מרשימה. הריתוכים מאוד יפים.

  20. #140

    ברירת מחדל תגובה: באגי 4WD

    !
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	SAM_0322.JPG‏ 
Views:	267 
Size:	222.7 קילובייט 
ID:	52644  

עמוד 7 מתוך 20 ראשוןראשון ... 4567891017 ... אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. זה באגי שלי
    על ידי freeline בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 12-11-07, 11:02
  2. טוב אז באגי OUT - סיקס IN
    על ידי Assaf G בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 25-12-05, 22:55
  3. באגי דל תקציב
    על ידי arnonshoshani בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 01-07-04, 13:34
  4. באגי
    על ידי ofir1989 בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 14-05-04, 19:52
  5. באגי
    על ידי Anonymous בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 02-03-04, 11:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •