Close
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11
  1. #1

    ברירת מחדל rock crawling state of the art

    זוכרים את Tiny? ותיקי הפורום הזה יזכרו שאני מזיל על הדבר הזה ריר מהיום שהפורום נפתח. רכב מירוץ חשוב , "מגדיר" אפילו, שיכנס להיסטוריה לצד הקלאסיקות של לוטוס וקופר שהגדירו את התצורה של מכונית מירוץ לכביש - מה שהוביל לפורומולה 1 של היום.

    זה Tiny, שהופיע בעונת 2002:





    והמפרט...
    http://www.teamallproracing.com/profile.htm

    הרכב די הימם בהתחלה וב2003 עשה בית ספר למתחרים. העונה רואים סוף סוף את השינוי הגדול, בציר גדול של mini-crawlers, סופר קטנים, נמוכים, חד מושביים, אבל עם צמיגי ענק (37-40 אינץ') . מנועים אחוריים הם הלב של השינוי! ומערכות מתלים מהונדסות - וזה לדעתי החידוש הגדול. חלאס עם הטריקים והקשקושים, מספיק עם הסגידה העיוורת למהלך מתלה - כאן יש כלי רכב שתוכננו למטרה. מעניין שכולם התכנסו לתצורת מתלים אחת, בעצם זו של Tiny - ארבע חיבורי לא סימטרי, דיפרנציאלים דחוקים הצידה, דרישפטים נמצאים בצד של זרוע המומנט.

    הנה דוגמאות של הכלים התחרותיים של היום, ואני אומר לכם - זו ההתחלה של פורמולה, התכנסות לתצורה הטובה ביותר עבור רכב זחילת סלעים. התפלצות/טרקטורים/ג'יפים משופרים - הדברים שאנחנו רואים בארץ כיום בליגת יונדאי - עברו מן העולם. אותי אישית מרתק לעקוב אחרי התהליך, שקורה בשידור חי - אותו תהליך שבשנות ה50-60 עיצב את מכונית המרוץ לכביש - מנוע מרכזי, טרנסאקסל, מתלי עצה כפולה ארוכים וכן הלאה. מה שהיום נראה טריוויאלי, התפתח אז. יצירה של ספורט מוטורי חדש.













    h









    כל התמונות מpirate4x4.com , יש שם את סיקור ה rockcrawling הכי טוב ברשת. אם יש בעייה לראות אותן - צריך לפתוח כל לינק בנפרד :cry:


    אשמח להמשיך את הדיון על הנושא המרתק הזה.

  2. #2
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,050

    ברירת מחדל

    התמונות לא נפתחות..

    לפני כמה ימים היה סיקור של RC בערוץ ESPN , ראו את הרכב הזה מטפס כמו שהם מגדירים אותו-MOON BUGGY , והדבר המעניין לא פחות זה שהגיר והטרנספר ליד הנהג במקום שברכב רגיל יש את מושב הנוסע,חסכון גאוני במקום והנמכת מרכז הכובד.

  3. #3

    ברירת מחדל

    אם לא נפתח אז אין ברירה, צריך להעתיק את הקישורים לחלון חדש ולפתוח אחת אחת. ככה זה אצלהם. אבל אחרי שפתחת כל תמונה פעם אחת היא על המחשב שלך ותופיע בדיון הזה כרגיל.

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    מי שרוצה יש לי על תקליטור את שני האחרונים מespn

  5. #5

    ברירת מחדל

    אני ניסיתי לעקוב אחרי המפרטים הטכניים שלהם אבל איבדתי את עצמי די מהר. גם קשה לי מאוד למצוא התייחסות לסיבות שעומדות מאחורי כל פרט בתכנון. לכן אודה לך מאוד אם תוכל להרחיב את הסקירה שלך בנושא עם קישורים או אחרת ותתמקד בשינויים הטכניים, בהשוואה למפלצות המוכרות ומדוע הם שונו. אני לא מדבר על מרכז כובד, אלא על היתרונות בדיפ' דחוק הצידה ומנוע אחורי, כדוגמה (דווקא את שני אלו אני מבין). עוד לינקים להיבטים הטכניים גם יעזרו.
    תודה.

    סושי, אני רוצה.

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    3,328

    ברירת מחדל

    זה יעלה לך :P

  7. #7

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי נקסוס
    אני ניסיתי לעקוב אחרי המפרטים הטכניים שלהם אבל איבדתי את עצמי די מהר. גם קשה לי מאוד למצוא התייחסות לסיבות שעומדות מאחורי כל פרט בתכנון. לכן אודה לך מאוד אם תוכל להרחיב את הסקירה שלך בנושא עם קישורים או אחרת ותתמקד בשינויים הטכניים, בהשוואה למפלצות המוכרות ומדוע הם שונו. אני לא מדבר על מרכז כובד, אלא על היתרונות בדיפ' דחוק הצידה ומנוע אחורי, כדוגמה (דווקא את שני אלו אני מבין). עוד לינקים להיבטים הטכניים גם יעזרו.
    תודה.

    סושי, אני רוצה.
    אין חומר כתוב, יש רק המון המון תמונות. P4X4 הוא המקור הכי טוב.

    אין בכלים האלו משהו עקרוני חדש - שני סרנים חיים, מנוע, גיר אוטומטי, טרנספר... אבל מישהו החליט, למה לסדר אותם כמו תמיד? שיחק עם החלקים במרחב, הוסיף נהג, ועטף את הכל באריזת צינורות הכי קומפקטית והכי נמוכה שאפשר. התוצאה היא משקל קטן ומרכז כובד נמוך מאד ביחס לצמיגים גדולים מאד. יש כאלו שעדיין נאבקים עם מנוע קדמי - הבעייה היא שהנהג נדחף יותר מדי אחורה, והראות שלו גרועה ביחס לסידור הזה - ולכן הוא נדחף גם למעלה, ומכאן עלייה במרכז הכובד...

  8. #8
    חבר רשום חגי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    צפון
    הודעות
    837

    ברירת מחדל

    עכשיו אני יודע מהיכן מגיע ה"ראשן" של "הצפרדע".
    היו סמוראי נעול X2 ,היילקס נעול 2X והיה גם "הדוגמן" .
    כרגע יש רכב טיולים, 4 דלתות,מרווח ,נוח וגדול גדול מאודדדדדדדדד .

  9. #9
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    25,050

    ברירת מחדל

    קצת סרטונים מהתחרויות האחרונות.
    http://www.pirate4x4.com/gallery/supercrawl2004movies

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    רמת החייל, נייד 052-3-567478
    הודעות
    41

    ברירת מחדל

    זה נדמה לי או ששני הסרנים על צירים, ז"א לא בהכרח מקבילים על ציר Z?

  11. #11

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי גוג ומגוג
    זה נדמה לי או ששני הסרנים על צירים, ז"א לא בהכרח מקבילים על ציר Z?
    למה הכוונה? צרף את התמונה שאתה מדבר עליה.

נושאים דומים

  1. מעלה מטע-הסרט! עבירות קשה על גבול ה-rock crawling
    על ידי זרקו בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 39
    עדכון אחרון: 23-04-11, 07:33
  2. קיט iron rock ל wj crd
    על ידי idsr בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 01-11-09, 19:44
  3. rock ring
    על ידי RINCEWIND בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 16-05-03, 23:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •