1 מה אומרת נורית לחץ שמן ניכבת ? או נשאר דולק !
במידה וניכבה ויש דפיקות כנראה שזה לא לחץ שמן .
בכל חשד יש לחבר שעון חיצוני לבדיקה ולא להסתפק במנורה .
2 אתה מתאר בעיה שיותר מתאימה למרססים .\ איכות דלק \
איציק
שלום לכולם,
יש לנו גם לנד קרוזר 2006 דיזל.
הבעיה היא שכבר 3 פעמים (לא רצופות אלא בטווח של 4 ימים) בהתנעה -2 שניות ראשונות המנוע עובד (כנראה) ללא שמן - שומעים דפיקות רציניות של המנוע. לאחר 2 השניות המנוע עובד חלק (מגיע שמן כנראה).
כמובן שלאחר התנעה כזו 3-4 לחיצות ראשונות על דוושת התאוצה ומהאגזוז יוצא עשן לבן שגם כן עובר לאחר מכן.
יש למישהו השערה מה יכולה להיות הבעיה?
ממתין לשמוע ,
בתודה מראש,
ערן
1 מה אומרת נורית לחץ שמן ניכבת ? או נשאר דולק !
במידה וניכבה ויש דפיקות כנראה שזה לא לחץ שמן .
בכל חשד יש לחבר שעון חיצוני לבדיקה ולא להסתפק במנורה .
2 אתה מתאר בעיה שיותר מתאימה למרססים .\ איכות דלק \
איציק
הבעיה היא האטמים והאוקולון על האינגקטורים
כאשר הרכב עומד השמן מחלחל דרכם לתוך תא השרפה...
גם לי יש לנדקרוזר באותו שנתון ועם אותה בעיה...מה צריך לעשות בכדי להחליף את האטמים והאוקולון ? בטויוטה בד"כ אין החלפה של "חלקים" וכולם יודעים את המחיר של אינגקטורים חדשים...
ניתן לקנות במחסני מוסכי טויוטה אטמים ואוקולונים בלבד (כ 200 ש"ח )
לאחר פרוק האינגקטורים יש לבדוק את תקינותם
במודלים 2006 ידוע על בעית אינגקטורים ומי שמטפל בחברה ויודע ללחוץ על האנשים הנחונים
מחליפים לו בשקט ובחינם....
שמרו על קשר