אהלן אורי
למרות שאתה טוען שזה לא מצבר, שעון הטעינה הוא לא מדד...
גש לחשמלאי רכב ובקש ממנו לבדוק את שני המצברים ברכב!
אם לא תקין, ממליץ להזמין מעידן "אישטח".
לא מזמן הזמנו ממנו שניים, ולפי אבא שלי: "הטרופר מעולם לא הניע כ"כ בקלות"!*
אהלן חברים,
טרופר דיזל 2004, לעיתים בעת ההנעה, הסטרטר מרגיש קשה ולא מצליח להניע. לא מדובר על הנעה קשה כמו שקורה לפעמים בבוקר קר בחורף (כפי ששמתם לב אנחנו בעיצומו של הקיץ....) אין קשר למצבר גם כי מד הטעינה מראה טעינה מלאה (גם בנסיעה וגם כשהרכב כבוי), וגם כי כעבור 3-4 נסיונות הרכב מניע כמו חדש. בפעם האחרונה שזה קרה, כיביתי את המנוע מיד ושוב הנעתי, ללא בעיה כלל. התחושה הראשונה שלי הייתה שמדובר באיזושהי סתימת סולר או משהו כזה אבל אם אכן הייתה סתימה זה היה אמור לבוא לידי ביטוי גם בסל"ד סרק לדוגמא או אפילו בנסיעה רגילה וזה לא קורה.
מישהו מכיר את התופעה ויכול לעזור?
אהלן אורי
למרות שאתה טוען שזה לא מצבר, שעון הטעינה הוא לא מדד...
גש לחשמלאי רכב ובקש ממנו לבדוק את שני המצברים ברכב!
אם לא תקין, ממליץ להזמין מעידן "אישטח".
לא מזמן הזמנו ממנו שניים, ולפי אבא שלי: "הטרופר מעולם לא הניע כ"כ בקלות"!*
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
אם הסטרטר מרגיש שקשה לו,יתכן וצריכת הזרם שלו גבוהה והבעייה
היא בו.
take nothing but memories
leave nothing but footprints
בשעון הטעינה אתה רואה את מתח הטעינה /מתח המצבר במנוחה אבל אתה לא יודע כמה זרם המצבר מסוגל לתת להתנעה
מכיוון שהטרופר חייב מהירות סיבוב גבוהה משאר הרכבים בגלל מבנה מערכת ההזרקה מצבר חלש שהיה מספיק ברכב אחר לא מספיק בטרופר
זו גם הבדיקה הפשוטה יותר כי מכאן והלאה זו מערכת ההזרקה וזה הרבה יותר מסובך לבדיקה
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
הי אורי, סבירות גבוהה שהבעיה היא במצבר.
אגב, שמעתי יותר מאדם אחד שאמר שבטרופר עדיף להחליף את שניהם יחד.
הוצאה לא קטנה (החלפתי בעצמי את שניהם בשבוע שעבר), אבל יש הבדל גדול בהתנעה,
הסטרטר פשוט נמרץ.
שמרו על קשר