בעבר השתמשו בישראל בסולר 50CC פחמנים לליטר עד שהתחילו להשתמש במנועים מתקדמים יותר ומזהמים פחות ועברו להשתמש בסולר עם 10CC פחמנים לליטר.
פרבייטים דיזל התחילו בסביבות שנת 2006 לצרוך "רק" את הסולר הזה
גיפים ורכבי עבודה בסביבו 2008
משאיות ושופלים בסביבות 2004 (הרבה לפני שאר הרכבים כי התקינה שלהם באירופה הרבה יותר מחמירה)
כמובן שהשנים לא מדוייקת כי יש יצרנים שונים וכול אחד שינה בשנה אחרת
חוץ מהרכבים הכבדים שעלמנת להתאים לתקן היו חייבים בשלב הרבה יותר מוקדם להחליף סולר
זה בגדול סולר טוב או רע
ובעניין מיכל בחצר בעצם אי אפשר לדעת מה בעל המיכל קנה
אבל מידע אישי מה שנקרא אי אפשר להשיג יותר בארץ סולר 50CC החל משנת 2008 כי פשוט לבתי הזיקוק לא משתלם להחזיק שני סוגים וההבדל בין הדלקים מבחינת עליות יצור לא קיים
אך בישראל מכל דבר מוצאים דרך להרוויח עוד גורש ולכן יש כאלה שדורשים תוספת בעבור סולר 10CC למרות שאין באפשרותם לספק דלק 50CC
בברכת חג שמח
שמרו על קשר