:roll:יש אזושהי שיטה לחבר את זה בצורה נורמלית??
תשחרר את תושבת הגיר כמעט עד הסוף ואז בכח ואלימות
שלום לכולם,
פרקתי את הגשר גיר ע"מ לפרק את הגל הינע הקדמי.
עכשיו אחרי שהרכבתי את הגל הינע המשופץ אני לא מצליח להחזיר את הגשר גיר למקום, נראה כי כל הגיר והתיבת העברנה ירדו למטה וזזו מהמקום.
יש אזושהי שיטה לחבר את זה בצורה נורמלית??
:roll:יש אזושהי שיטה לחבר את זה בצורה נורמלית??
תשחרר את תושבת הגיר כמעט עד הסוף ואז בכח ואלימות
החיים קצרים מדי בכדי לעשות הכל בצורה מושלמת!
It's a TATA thing, you wouldn't understand :!:ומה אתה עשית היום בכדי לשנות את המצב?
תרים את הזנב של הגיר בעזרת בוק או ג'ק.
חבר את גשר הגיר למקום.
ורק אז חבר את תושבת הגיר.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
לאט ובעדינות ,עם חבר ועם גק או שניים.
הברג כמה כריכות את ברגי תושבת הגיר לגיר .
הרם את כל הגשפט עם גק בעדינות ועם חבר כוון את החורים של המגן לחורים בשלדה.[אנחנו לאחרונה נעזרנו
בשני אנשים ,גק+בובקט..]
הברג בורג אחד כמה כריכות,עבור לצד שני ושוב תחזור על הפעולה,דגש על הברגה ראשונית עם היד.
אם נתפסו השניים מה טוב,המשך לעוד 4 ברגים ,שוב אל תבריג עם לחץ את הכריכות הראשונות
אחרת יהיה לך סיפור אחר ..
זה בתנאי שיש לך מגן גיר עם הברגות מקוריות.
אתה תשחק עם הגק מעלה מטה ואם עוד מכשיר ו/או חבר כוון לחור,זה שם המשחק..
רק לאחר הכנסת כל הברגים תתחיל לחזק לא לפני כן , כי לא תהיה לך אפשרות משחק.
ואם זה לא עוזר הרחב את קדחי הגשר,או צור חדשים לפי הצורך ושים שייבות מתאימות.
זהו פשוט וקל.
ואם זה לא עוזר ,צור חיזוקים בצורת "ר" לשלדה,עם חורים מתאימים הגשר[קומבינה].זה פתרון אחרון ולא ככ רצוי.
שמרו על קשר