דבר ראשון תבדוק שהחורים בגשר אליהם חיברת את תושבת הגיר הם החורים אליהם התושבת היתה מחוברת לפני הפירוק.
הגיר והטרנספר בהגדרה יורדים למטה ונשענים כעט רק על תושבות המנוע, תכניס ג'ק מתחת לגשר ותרים עד שהוא יגיע לשילדה.
הכיוון הסופי ימינה ושמאלה נעשה ע"י לום/פטיש/רגל, עד שנכנס הבורג האשון, משם דחיפה אחורה או קדימה של הצד השני עד שנכנס בורג אחד גם בצד השני ומשם זה רץ.
הגשר לא חוזר בדיוק למקום, עם קצת שכנוע זה תמיד מסתדר
שמרו על קשר