Close
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2
  1. #1

    ברירת מחדל הטיפטרוניק

    שלום לכולם לפני הכל אני חדש כאן,ברשותי פגארו קינג ורציתי לדעת במצב 4על4 זה נכון ליסוע במצב הילוכים?או שעדיף וכדאי להשאר באופן תמידי באופן אוטומט בשטח.

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הטיפטרוניק

    (כמעט) ואין כאן נכון ולא נכון.
    הטיפטרוניק משמש כדי לקבוע הילוך לתיבה ולמנוע ממנה להוריד או להעלות הילוך כרוצנה.
    בירידות קשות אתה תרצה לקבוע הילוך נמוך ולהנות מבלימת מנוע, מתאוטה אחידה ללא סכנה בנעילת גלגלים ועם שחיקה קלה יותר על הבלמים בירידות ארוכות.

    כמו כן הטיפטרוניק מאפשר בנהיגת שבילים מהירה למנוע התערבות של תיבת ההילוכים או כניסה של מערכת בקרת האחיזה (בדגמים שקיימים) לפעולה, לדוגמא כניסה לפניה בהילוך אחד נמוך יותר (ממה שהתיבה קובעת) לסיבוב תאפשר יציאה חזקה יותר על הגז.

    מצד שני שימוש במצב אוטומט מפחית את העומס מהנהג כך שמדובר בפשרה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •