אגב
רכב
מ
סוג
גראנד
צירוקי
95 נ
פח
5.2
לאור זליגה משמעותית מהמצבר
נכנסתי לחשמליה לבדיקת הזליגה
מסתבר כי הזליגה נובעת ממערכת האזעקה המקורית של הרכב
הוצאתי את הפיוז של המערכת
האים יש לזאת משמעות או ניתן לנטרל בצורה אחרת
תודה
יורם
חיים דבש
אגב
רכב
מ
סוג
גראנד
צירוקי
95 נ
פח
5.2
חיים דבש
יורם אח שלי...
אתה מחפש סביב סביב.... תקשיב לאבא, אל תתעסק באזעקה המקורית, אל תנסה גם לעקוף אותה, גם ברז ניטרול למצבר ישגע את המער' המקורית, כל פעם היא תהבהב "סקיוריטי" ותהיה חייב לנטרל אותה ע"י סיבובי מפתח בדלת וכיו"ב.
לא נוח, לא פרקטי.
הזליגה שלך היא במגבר הסטראו.
תעשה נסיון קטן, תוציא את הפיוז של המגבר, תן לרכב לנוח כמה ימים ונסה להניע, תעדכן אותנו בתוצאה.
ריליי קטן עליו ינטרל את הזליגה בזמן שהרכב כבוי.
אבא יקר שלי
התקנתי ממסר למגבר - הזליגה שלו מזערית
לאחר מסכת בדיקות, מסתבר שהזליגה העקרית מקורה במערכת האזעקה המקורית היא צורכת המון (כנראה יש תקלה ולכן רציתי לנטרלה)
ביצעתי ניסוי לפי מדרגות ניטרול פיוזים בערב ובדיקת המצבר למחרת.
כשהשארתי את האזעקה - המצבר נחת ב- 1.5 וולט בלילה אחד
בפעם נוספת - נטרלתי את האזעקה (נתיך 6+7) - הצריכה הייתה פחות מ- 0.2 וולט בלילה
אמשיך לבצע מספר נסיונות כדי לוודא שזה סופית - מקבל המלצתך
תודה - והיה אחלה בטיול
יורם
חיים דבש
יורם..
להבא, זליגה בודקים עם פלוק או מד אמפר\רב מודד בעברית.
1. וודא סוויצ סגור.
2. נתק את המינוס מהמצבר.
3. חבר את הנעל המפורקת לפלוק (שחור או אדום, לא משנה) ואת הקצה השני (זה שנשאר לך ביד) לקוטב המינוס במצבר.
4. בדוק מה מראה הפלוק :
עד 0.04 תקין לחלוטין מבחינת זליגה במערכת החשמל. תוצאה גבוהה מעבר לזה, יש לך גונב זרם..
עפ"י מה שציינת 0.2 בבוקר ירידה זה טוב יותר מ1.5 אבל עדיין גונב זרם, בהנחה ובדקת נכון.
לתשומת ליבך
חג שמח
.. Jeep - Drive it like you stole it
אח שלי יש לי אמפר מטר תיקח ונמדוד את צריכת הזרם
ואז עם מגר בידודים אולי יש בעיה בצמה
שמרו על קשר