Close
מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6
  1. #1
    חבר רשום יורם-דרומי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2008
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,861

    ברירת מחדל זליגה מהמצבר

    לאור זליגה משמעותית מהמצבר
    נכנסתי לחשמליה לבדיקת הזליגה
    מסתבר כי הזליגה נובעת ממערכת האזעקה המקורית של הרכב

    הוצאתי את הפיוז של המערכת
    האים יש לזאת משמעות או ניתן לנטרל בצורה אחרת
    תודה
    יורם
    חיים דבש

  2. #2
    חבר רשום יורם-דרומי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2008
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,861

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זליגה מהמצבר

    אגב
    רכב ‏
    מ
    סוג ‏
    גראנד ‏
    צירוקי ‏
    95‏ נ
    פח ‏
    5.2‏ ‏
    חיים דבש

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זליגה מהמצבר

    יורם אח שלי...
    אתה מחפש סביב סביב.... תקשיב לאבא , אל תתעסק באזעקה המקורית, אל תנסה גם לעקוף אותה, גם ברז ניטרול למצבר ישגע את המער' המקורית, כל פעם היא תהבהב "סקיוריטי" ותהיה חייב לנטרל אותה ע"י סיבובי מפתח בדלת וכיו"ב.
    לא נוח, לא פרקטי.

    הזליגה שלך היא במגבר הסטראו.
    תעשה נסיון קטן, תוציא את הפיוז של המגבר, תן לרכב לנוח כמה ימים ונסה להניע, תעדכן אותנו בתוצאה.
    ריליי קטן עליו ינטרל את הזליגה בזמן שהרכב כבוי.

  4. #4
    חבר רשום יורם-דרומי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2008
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,861

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זליגה מהמצבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי grand צפיה בהודעה
    יורם אח שלי...
    אתה מחפש סביב סביב.... תקשיב לאבא , אל תתעסק באזעקה המקורית, אל תנסה גם לעקוף אותה, גם ברז ניטרול למצבר ישגע את המער' המקורית, כל פעם היא תהבהב "סקיוריטי" ותהיה חייב לנטרל אותה ע"י סיבובי מפתח בדלת וכיו"ב.
    לא נוח, לא פרקטי.

    הזליגה שלך היא במגבר הסטראו.
    תעשה נסיון קטן, תוציא את הפיוז של המגבר, תן לרכב לנוח כמה ימים ונסה להניע, תעדכן אותנו בתוצאה.
    ריליי קטן עליו ינטרל את הזליגה בזמן שהרכב כבוי.
    אבא יקר שלי

    התקנתי ממסר למגבר - הזליגה שלו מזערית
    לאחר מסכת בדיקות, מסתבר שהזליגה העקרית מקורה במערכת האזעקה המקורית היא צורכת המון (כנראה יש תקלה ולכן רציתי לנטרלה)
    ביצעתי ניסוי לפי מדרגות ניטרול פיוזים בערב ובדיקת המצבר למחרת.
    כשהשארתי את האזעקה - המצבר נחת ב- 1.5 וולט בלילה אחד
    בפעם נוספת - נטרלתי את האזעקה (נתיך 6+7) - הצריכה הייתה פחות מ- 0.2 וולט בלילה

    אמשיך לבצע מספר נסיונות כדי לוודא שזה סופית - מקבל המלצתך

    תודה - והיה אחלה בטיול
    יורם
    חיים דבש

  5. #5
    חבר רשום השועל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2003
    מיקום
    ת"א
    הודעות
    1,871

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זליגה מהמצבר

    יורם..

    להבא, זליגה בודקים עם פלוק או מד אמפר\רב מודד בעברית.

    1. וודא סוויצ סגור.
    2. נתק את המינוס מהמצבר.
    3. חבר את הנעל המפורקת לפלוק (שחור או אדום, לא משנה) ואת הקצה השני (זה שנשאר לך ביד) לקוטב המינוס במצבר.
    4. בדוק מה מראה הפלוק :
    עד 0.04 תקין לחלוטין מבחינת זליגה במערכת החשמל. תוצאה גבוהה מעבר לזה, יש לך גונב זרם..

    עפ"י מה שציינת 0.2 בבוקר ירידה זה טוב יותר מ1.5 אבל עדיין גונב זרם, בהנחה ובדקת נכון.

    לתשומת ליבך
    חג שמח
    .. Jeep - Drive it like you stole it

  6. #6
    חבר רשום דורון לוי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    דרום
    הודעות
    75

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זליגה מהמצבר

    אח שלי יש לי אמפר מטר תיקח ונמדוד את צריכת הזרם
    ואז עם מגר בידודים אולי יש בעיה בצמה

נושאים דומים

  1. הפעלת כננת ע"י חיבור כבלים ישירות מהמצבר?
    על ידי ירון גל בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 21-02-15, 06:02
  2. מה המידה של הקליפר?
    על ידי אייל שמואל בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 26-09-10, 07:17
  3. מה צריכת הזרם מהמצבר כשהרכב בחניה
    על ידי ronaldo בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 16-03-08, 08:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •