http://www.monroe.co.il/frames8.htm
בדר"כ אנשים שמוכרים דברים לא נוטים לדייק בדבריהם - ככה שאני לא בטוח לגבי נכונותם של הדברים.
אני פותח נושא חדש כי השרשור של טיפול 10 K כבר מזמן גלש ל"איך לשפר את רכבך ב 10 K ש"חים..."- אז לעדכן קוראים חדשים:
יש לי סמוראי, 96 סלילים. בשבת אחרונה הדריכו אותי לראשונה (תודה יוסי ואיתי כבר אמרתי?) איך לעשות לבד טיפול 10 K בסיסי לרכב. או אז גיליתי מה שגם מי שמכר לי לא ידע- שיש לי הגבההת אוקולונים בקפיצים, אך עם הבולמים המקוריים של הרכב, ונפתח דיון על החלפתם. שאלתי- איך אני בודק בולם? אם הוא "גמור" או תקין? אם הוא נסגר מהר מדי ואם בכלל מגיע ל במפ סטופ?
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
http://www.monroe.co.il/frames8.htm
בדר"כ אנשים שמוכרים דברים לא נוטים לדייק בדבריהם - ככה שאני לא בטוח לגבי נכונותם של הדברים.
אני רואה שלקחת קשה את הנושא![]()
![]()
![]()
לגבי תקינות של בולמים - אחת הצורות לראות שהוא גמור -זה נזילה
לא ראינו כזאת אצלך
לגבי נגיעה בבמפ סטופ את תשמע ותרגיש - תנסה לנסוע בה\מהירות גבוהה מ50 קמש על במפר ותבין
סביר להניח שגם הבולמים וגם הקפיצים "התעייפו" - נראה שזה הפרויקט הבא שלי
אם אתה עושה את הבדיקה שנתנו לך פה " לעלות על באמפר במעל 50 קמ"ש"
תדאג שלא יהיו לך שאקלים מאחורה אם אתה רוצה חלון שלם
אני כמעט שברתי את שלי ,בגלל בולמים גמורים...
השיטה הכי פשוטה לבדיקת בולם- זו השיטה הפרימיטיבית.
לחץ את פינת הפגוש לרצפה, ועזוב. הרכב צריך לעלות ולרדת חזרה לגובה המקורי.. לא יותר מתנועה וחצי. יותר מזה- הבולם גמור (גם אם הוא לא נוזל).
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
שמרו על קשר