בכדי "להוציא" את הגלגלים החוצה מספיק לקחת ג'אנטים עם אופסט גדול יותר.
איזו מידת צמיגים יש לך והאם אתה מתכוון לשנות אותה ? מה רשום לך ברשיון ?
שלום לכולם
אני בעל ספורטאז' ואני מעוניין לשים ג'אנטים אשר יוציאו את הגלגלים החוצה אך בצורה חוקית ולא מוגזמת, המליצו לי על קוטר 7 על 15 האם 8 על 15 יהיה מוגזם והאם יכביד על המערכות של הרכב
תודה מראש!
בכדי "להוציא" את הגלגלים החוצה מספיק לקחת ג'אנטים עם אופסט גדול יותר.
איזו מידת צמיגים יש לך והאם אתה מתכוון לשנות אותה ? מה רשום לך ברשיון ?
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
כפי שנדב כתב- הכל שאלה של מידת צמיגים וכמובן של אופסט. המידה המקורית – 205 על 70 אינה מומלצת להלבשה על חישוקי 7 אינטש. לעומת זאת, אם אתה נמנה על אלה שיש להם צמיגי 235 אז 7 אינטש היא המידה המומלצת – מבחינת רוחב הג'אנט. 8 גם טוב. אופסט זה כבר סיפור אחר – תצטרך לבחור ג'אנט עם אופסט שיתאים לדרישות שלך – וכמובן לדרישות החוק. נתראה בטיול הספורטאז'ים בשבת
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=48003
לי יש סט של 7 ב 700
זה סט שקבלתי עם האוטו. הוא מורכב על צמיגי 205 במשך שנתיים ועוד כמה סוגי צמיגים.
לא הייתה לי שום בעייה איתם. בכל מידה של צמיגים כולל 31,30,29.
אם אתה מעוניין תשלח לי הודעה פרטית. *
עם 215 אין שום בעיה על גאנט 7\8
לגבי האופסט, ברגע שעברת את קו הכנף של הרכב אתה מתחיל לחרוג ממבנה הרכב, וגרוע יותר, למשוך אש מכיוון שוטרים\בוחני תנועה מזדמנים. בנוסף תזכור שכל תוספת של רוחב מוסיפה למומנט שמופעל על המכלולים, בעיקר בתחום המשקל הלא מוקפץ שנע על הסרן, ועלול לגרום לשבירת\שחיקת מכלולים.
אם אין לך משהו חכם להגיד... תשתוק!
215 על ג'נט 7 או 8 זה לא מומלץ. גורם לצמיג לשבת מתוח, מנמיך את הרכב ומונע ממך להוציא אויר (צמיג פשוט יכול לברוח מהג'נט). על 215 המידה האידאלית היא המקורית (5.5). אם תעלה ל-235 אז שבע זה מצויין, בתכלס גם על שמונה הם יושבים טוב.
סמוראי->סמוראי ארוך->גראנד ויטרה->פאג'רו Q->האנטר->Quigley 4x4 Chevy Van
שמרו על קשר