היי
איזה רכב אתם ממליצים לקנות ב 15K
הרכב יהיה רק לסופי שבוע כלומר רכב שני
ולא ליומיום
ההתלבטות שלי היא בין סוזוקי ל-CJ מה דעתכם ? פתוח להצעות
תודה
לא מסכים עם העונים לעיל.
אינני מתמצא בגובה המחירים ל CJ מתוחזק, אבל אני מנחש כי לפי התקציב הדלק גם יהווה שיקול, ולכן יורד מהפרק.
בעניין סמוראי, השוק כיום חלש מאוד וניתן למצוא כלים במצב טוב שנת 88-90 + יישור קו ב- 15-18K, ובמיוחד פתוחים.
אם הרכב לא אמור לאכלס יותר מזוג + אין ברצונך להגדיל את התקציב, אז זה לא שיש לך כזו ברירה - סמוראי
יא אללה..
הרשה לי לחלוק על החברים פה ולהיות קצת יותר בוטה
תפסיקו לזיין את המוח כבר!!
אפשר לקנות ג'יפים במחיר הזה והוא לא יעלה כפול אם בדוק אותו טוב
לפני שנה וחצי קניתי סמוראי נהדר ב-14000 שקל
כל יישורי הקו שעשיתי לו היו דברים שלא מחוייבי מציאות ובעיקר בתחום האסטתי ועד היום האחרון שהוא היה אצלי לא עשה שום בעיה!
במחיר הזה אתה תקנה כנראה אחד סטנדרטי ללא שיפורי שטח
לענייננו, יש כמה ג'יפים שעומדים לרשותך לי היה רק סמוראי על האחרים שמעתי בעיקר מהפורום
סי ג'יי אפשר למצוא אחד לא רע, קצת ישן בתקציב הזה
עבירות: 8
נוחות: 5
דלק: 3
כוח: 7
סמוראי אפשר למצוא טובים בסכומים האלו
עבירות: 9
נוחות: 3
דלק: 8
כוח: 3
ויטרה מהשנים הראשונות
עבירות: 7.5
נוחות: 6
דלק: 7
כוח: 6
קיה ספורטאז'
עבירות: 7
נוחות: 7
דלק: 5
כוח: 6.5
דייהטסו פרוזה
עבירות: 5
נוחות: 6
דלק: 7
כוח: 6
יש עוד כמה גורטאות כמו אופל פרונטרה שלא שמעתי עליה יותר מדי ולאדה ניבה שאם לא אכפת לך מהמראה המכוער שלה היא ג'יפ לא רע בכלל
הכל שאלה של מה אתה מחפש ורוצה ברכב שטח.
אני מכרתי את שלי כי הוא היה הרכב היחיד שלי וזה זוועה לסוע עם סמוראי מחוץ לעיר
מקווה שעזרתי
דבר ראשון תודה לכל העונים
דבר שני דלק ונוחות הם לא בעיה בכלל
הדבר שהכי חשוב לי הוא האמינות
נכון שהכלים ישנים אבל עדיין תמיד יש את האחד שהוא תמיד הכי הכי
וכן אני מחפש משהו סטנדרטי
אני רק בתחילת הדרך ובעתיד אם נתלהב מהתחביב נקנה משהוא אחר
הי,
בסופ"ש נסעתי לטייל, אחד החברה הגיע עם איסוזו טרופר בנזין מודל 94 שקנה לא מזמן (זה הטיול הראשון שלו איתו - אם אני לא טועה), בקיצור, הרכב נרכש ב 11000 ש"ח.
תקין, ללא ישורי קו.
שווה אולי להסתכל גם לכיוון הזה אם דלק לא מהווה שיקול.
ובכל מקרה, אם צריך לבחור בין האופציות שהעלית, אני חושב שסמוראי שמור וטוב עדיף, המחיר של סיקס רק מתחיל בעלות הרכישה...
סער.
הבחור בתחילת דרכו(לא אקסטרימיסט).
מה שSAAR הציע יכול ליהיות רעיון לא רע בכלל. הגה כח, מזגן, מקום לכולם+ציוד וכו'.
אבל כן יותר יקר מהסמוראי הפרמיטיבי בתחזוקה.
אני חושב לאין כמו להתחיל את "המחלה" עם סמוראי, אפילו מעט שחוט/חבוט.
054-6225782 רמי.
המלצה לבחור החביב.
יש חבר בפורום שהחליפ ויטרה 93 בסמוראי. הויטרה משופרת קלות ועד לפני שנתיים הינו מטילים ביחד.
בגלל שאני מכיר את הבחור אני בטוח במה שאני כותב. הרכב חייב להיות במצב מצויין.
כדאי לך לבדוק אותו. שם המשתמש הוא רון ויטרה אני חושב.
גילוי נאות אני ורון עד היום ידידים, ואני ממליץ על הרכב כי רון משקיען.
לי אישית היה רק סמוראי, יש לי 2 חברים עם ויטרות משודרגות, ועוד אחד עם סיקס.
אני לא מטייל ותיק וג'יפאי של 20 שנה אבל עשיתי נסיעות ושמעתי אנשים בעלי נסיון.
המספרים לא נחרצים הם באים להראות רעיון לא נראה לי שיש משהו לא נכון בהם
לגבי עבירות טכנית, פרט לעובדה שיהיו מעטים שיגידו שהסי ג'יי יותר טוב הכיוון הוא נכון
הסמוראי מצויין הסיקס טוב מאוד הויטרה קצת פחות, הקיה נחמדה והפרוזה הוא הדגם הישן של הטריוס, ג'יפ מדרכות בגדול למרות שיש לו הילוך כוח
תקן אותי אם טעיתי איפשהו לדעתך אשמח לחוות דעת שונה
זה קשה.
טוב החיים עם ברזנט יותר קשים מגג רגיל ועולים יותר כסף.
אבל זה הרבה יותר יפה, סקסי, שימושי, מושך, וכיף.
לי יש גג פתוח, והגב זאת הסיבה שקניתי ויטרה ולא פראדו, וטוב לי ככה.
ההמלצה שלי זה גג פתוח בגייפ.
לגבי עבירות בשטח. בגדול כל הגיפים יוצאים מהחברה לא ממש חזקים. העוצמה באה עם השיפורים.
וכדי לסדר את האוזן, לי יש ויטרה שיותר חזקה מרוב הסופות שראית. ואני לא משתחצן רק רוצה שתבין
איך לבחור גיפ נכון.
מקווה שעזרתי. *
שמרו על קשר