hאפשרי מספר דברים ונלך מהקל לכבד:
1. נגעו בארקה של לך השעונים והוא לא מדייק. אם הארקה לא טובה יכולים להיות כול מני בעיות מוזרות עם השעון.
גם כך הוא ממש לא מדויק. עצה שלי תוסיף שעון חיצוני נוסף יותר מדויק, שלא קשור לארקת לוח השעונים.
2. כיוון משאבת ההזרקה בהתאם לטורבו לא נכון. הכיוון הוא מכני טיפש. אם לא כוונו נכון ואין מספיק סולר מוזרק בהתאם
ללחץ הטורבו יכולה להיווצר התחממות.
3. כיוון הטימינג ומשאבת ההזרקה לא נכון, ו/או כיוון שסתומים לא נכון.
לפי מה שאתה מתאר הכי הגיוני הוא הארקה, או שעון לא מדיק
שמרו על קשר