Close
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15
  1. #1

    ברירת מחדל בעיית סטרטר חוזרת.

    כבר סטרטר שני שעושה לי בעיות.

    החלק היה בעברו חפץ על המדף בימ"ח, נראה חדש למהדרין.
    בזמן שמניעים הסטרטר משמיעה קולות חריקה. לעיתים זה מניע לעיתים לא. פירקתי את הבחור, גיליתי ששני הסטרטר שחוקות. החלפתי את הגלג"ש באחד שלקחתי מסטרטר ישן. לאחר מספר חודשים ולא הרבה יותר מדי התנעות (האוטו עומד כל השבוע ומניע בסופ"שים בלבד) התקלה חזרה, שוב יש רעש של חריקה צורמת. פורק הסטרטר ושוב הגלג"ש שחוק, הפעם בצורה פחות קיצונית.
    גלגל התנופה נראה טוב, אין חוסר בשיניים ואין שחיקה לא שווה.
    בבדיקה שעשיתי בחיבור המצבר נראה שהבנדיסק דוחף את הסטרטר עד הסוף וזה לא נראית התקלה.

    מה עושים הלאה?
    יכול להיות שהסטרטר לא תקין?
    אולי זה בכל זאת הבנדיקס?

    תודה רבה.
    גלי גונן - סטודיו לעיצוב
    מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
    0504786665


  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    יישוב שקד
    הודעות
    54

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    אייל שלום
    אתה צריך לבדוק את הזוית של הסטרטר ביחס לגל התנופה
    זאת הבעיה בגלל שהסטרטר לא מכוון ממש ניצב לגל התנופה הגלגל שיניים ניטחן
    ובאותו זמן נסה להפוך את הזר שיינים על גל התנופה
    בהצלחה
    חיים

  3. #3
    חבר רשום תומר א.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2004
    מיקום
    גבוה מעל החרא של הפרות
    הודעות
    685

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    לפעמים הסטרטר צריך לשבת על ספייסר ,בדקת טוב טוב את הזר מספיקה שן אחת דפוקה בכדי לגרום נזק.
    נערך לאחרונה על ידי תומר א.; 20-11-10 בשעה 11:36. סיבה: תוספת
    החיים קצרים מדי בכדי לעשות הכל בצורה מושלמת!
    It's a TATA thing, you wouldn't understand :!:ומה אתה עשית היום בכדי לשנות את המצב?

  4. #4
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,752

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    בדקת באצבע גראדים על הזר?
    אם כן, תתחיל לעבור עליו עם פצירה, אט לאט את כל ההיקף.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    עברתי את זה לפני כמה שנים.
    תחליף את האאוזינג של הגיר שעליו יושב הסטרטר קניתי בזמנו מפירוקיה ב-300
    ועל הדרך תחליף גם את הפחית שיושבת בין ההאוזינג למנוע כי גם היא בטח כבר התעוותה.
    עלתה 200 שקל אצל ינוביץ.
    החלפתי כמה סטרטרים פלוס כמה בנדיקסים וזר שיניים עד שחבר אמר לי לבדוק את זה.
    אבל לפני תסתכל על הזר שיניים שכל השיניים שלמות. כי אם לא אז זה הבעיה.

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי shmil צפיה בהודעה
    בדקת באצבע גראדים על הזר?
    אם כן, תתחיל לעבור עליו עם פצירה, אט לאט את כל ההיקף.
    אני רוצה להבין, אני מסובב את המנוע מלפנים שן שן ועובר על כל הגלגל תנופה?
    גלי גונן - סטודיו לעיצוב
    מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
    0504786665


  7. #7
    מנהל shmil's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2003
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    6,752

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    נכון מאד, זה מה שאתה עושה אם יש לך גראדים.
    אם תתנהג יפה תקבל הנחה, לא לסובב מלפנים, אלא דרך החור של הסטרטר עם מברג.

    בהצלחה, עשיתי את זה לפני חודשיים ומשהו.
    Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
    Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ

  8. #8
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    בהנחה וגלגל התנופה תקין כמו שאתה מתאר
    הבעיה שלך היא בפחית בין בלוק המנוע להאוזינג (בית הקלאץ')
    הפחית הזאת ממרכזת את הסטרטר ואת זוג הברגים שלו. עם הזמן, זוג החורים האלו נהפכים אובאלים והסטרטר מתרחק לאט לאט מהגלגל תנופה.
    אם תרצה לבדוק, פרק את הסטרטר מהרכב, ותסתכל על החורים המדוברים בפחית. עוד דבר שאתה יכול לעשות זה לפתוח קצת את זוג הברגים האלה ולנסות לדחוף את הסטרטר מעלה כלפי גלגל התנופה ולסגור. אם הצלחת לדחוף כלפי מעלה\ מניע פתאום חלק, חייך אכלת אותה.

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי six 4 life צפיה בהודעה
    אם הצלחת לדחוף כלפי מעלה\ מניע פתאום חלק, חייך אכלת אותה.
    כלומר? עכשיו מורידים גיר ומחליפים את הפחית או שיש משהו יותר פשוט?
    גלי גונן - סטודיו לעיצוב
    מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
    0504786665


  10. #10
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    אין דרך אחרת...
    אבל מה בסוף הממצאים?

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי six 4 life צפיה בהודעה
    אין דרך אחרת...
    אבל מה בסוף הממצאים?
    סוף שבוע נבדוק...
    גלי גונן - סטודיו לעיצוב
    מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
    0504786665


  12. #12
    חבר רשום golyat's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    צפון
    הודעות
    471

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    עברתי את הסרט הזה.
    החלפתי פחית וסטרטר ובנדיקס ולא עזר,
    הזר היה נראה תקין, רק לאחר שקניתי זר חדש הבנתי שיש הבדלים בין הישן לחדש, לא היו שיניים שבורות הן היו פשוט שחוקות.
    המלצתי: זר ופחית חדשים, עלות של 360-380 ש"ח לתיקון.
    ראש שקט התנעה שקטה.

  13. #13
    חבר רשום cj 64's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    בגוש דן
    הודעות
    1,426

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    אני הייתי ממליץ לך ,להחליף כבר לזר של סופה באותו המחיר...
    ואז תוכל להחליפ גם אם תרצה לסטרטר סופה.
    גל
    דמוקראטייה?המצאה של נשים!!

  14. #14
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    בשביל סטרטר סופה צריך להחליף את כל הגלגל, לא רק את הזר.
    אם הוא יגיע לפירוק כזה, הסבה לסטרטר סופה היא אכן מבורכת ובעיני אפילו חובה.

  15. #15
    חבר רשום cj 64's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    בגוש דן
    הודעות
    1,426

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעיית סטרטר חוזרת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי six 4 life צפיה בהודעה
    בשביל סטרטר סופה צריך להחליף את כל הגלגל, לא רק את הזר.
    אם הוא יגיע לפירוק כזה, הסבה לסטרטר סופה היא אכן מבורכת ובעיני אפילו חובה.
    כן.
    הוא יכול לבינתים להשאר עם סטרטר של cj (יצטרך ספייסר שגם עולה כסף)ובהזדמנות להשיג של
    סופה.
    דמוקראטייה?המצאה של נשים!!

נושאים דומים

  1. בעיית סטרטר מטרידה ביותר!
    על ידי haimovich2000 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 22-07-11, 02:13
  2. בעיית הנעה אקראית, סטרטר או משהו אחר?
    על ידי gmb בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 30-04-11, 01:27
  3. בעיית סטרטר
    על ידי אורן71 בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 28-01-07, 11:59
  4. בעיית חשמל חוזרת בדיפנדר !
    על ידי עמית דן בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 14
    עדכון אחרון: 04-11-06, 20:31
  5. בעיית סטרטר בוויליס cj 2a 1948
    על ידי Amit_k בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 25-06-06, 12:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •