אייל שלום
אתה צריך לבדוק את הזוית של הסטרטר ביחס לגל התנופה
זאת הבעיה בגלל שהסטרטר לא מכוון ממש ניצב לגל התנופה הגלגל שיניים ניטחן
ובאותו זמן נסה להפוך את הזר שיינים על גל התנופה
בהצלחה
חיים
כבר סטרטר שני שעושה לי בעיות.
החלק היה בעברו חפץ על המדף בימ"ח, נראה חדש למהדרין.
בזמן שמניעים הסטרטר משמיעה קולות חריקה. לעיתים זה מניע לעיתים לא. פירקתי את הבחור, גיליתי ששני הסטרטר שחוקות. החלפתי את הגלג"ש באחד שלקחתי מסטרטר ישן. לאחר מספר חודשים ולא הרבה יותר מדי התנעות (האוטו עומד כל השבוע ומניע בסופ"שים בלבד) התקלה חזרה, שוב יש רעש של חריקה צורמת. פורק הסטרטר ושוב הגלג"ש שחוק, הפעם בצורה פחות קיצונית.
גלגל התנופה נראה טוב, אין חוסר בשיניים ואין שחיקה לא שווה.
בבדיקה שעשיתי בחיבור המצבר נראה שהבנדיסק דוחף את הסטרטר עד הסוף וזה לא נראית התקלה.
מה עושים הלאה?
יכול להיות שהסטרטר לא תקין?
אולי זה בכל זאת הבנדיקס?
תודה רבה.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
אייל שלום
אתה צריך לבדוק את הזוית של הסטרטר ביחס לגל התנופה
זאת הבעיה בגלל שהסטרטר לא מכוון ממש ניצב לגל התנופה הגלגל שיניים ניטחן
ובאותו זמן נסה להפוך את הזר שיינים על גל התנופה
בהצלחה
חיים
לפעמים הסטרטר צריך לשבת על ספייסר ,בדקת טוב טוב את הזר מספיקה שן אחת דפוקה בכדי לגרום נזק.
נערך לאחרונה על ידי תומר א.; 20-11-10 בשעה 11:36. סיבה: תוספת
החיים קצרים מדי בכדי לעשות הכל בצורה מושלמת!
It's a TATA thing, you wouldn't understand :!:ומה אתה עשית היום בכדי לשנות את המצב?
בדקת באצבע גראדים על הזר?
אם כן, תתחיל לעבור עליו עם פצירה, אט לאט את כל ההיקף.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
עברתי את זה לפני כמה שנים.
תחליף את האאוזינג של הגיר שעליו יושב הסטרטר קניתי בזמנו מפירוקיה ב-300
ועל הדרך תחליף גם את הפחית שיושבת בין ההאוזינג למנוע כי גם היא בטח כבר התעוותה.
עלתה 200 שקל אצל ינוביץ.
החלפתי כמה סטרטרים פלוס כמה בנדיקסים וזר שיניים עד שחבר אמר לי לבדוק את זה.
אבל לפני תסתכל על הזר שיניים שכל השיניים שלמות. כי אם לא אז זה הבעיה.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
נכון מאד, זה מה שאתה עושה אם יש לך גראדים.
אם תתנהג יפה תקבל הנחה, לא לסובב מלפנים, אלא דרך החור של הסטרטר עם מברג.
בהצלחה, עשיתי את זה לפני חודשיים ומשהו.
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
בהנחה וגלגל התנופה תקין כמו שאתה מתאר
הבעיה שלך היא בפחית בין בלוק המנוע להאוזינג (בית הקלאץ')
הפחית הזאת ממרכזת את הסטרטר ואת זוג הברגים שלו. עם הזמן, זוג החורים האלו נהפכים אובאלים והסטרטר מתרחק לאט לאט מהגלגל תנופה.
אם תרצה לבדוק, פרק את הסטרטר מהרכב, ותסתכל על החורים המדוברים בפחית. עוד דבר שאתה יכול לעשות זה לפתוח קצת את זוג הברגים האלה ולנסות לדחוף את הסטרטר מעלה כלפי גלגל התנופה ולסגור. אם הצלחת לדחוף כלפי מעלה\ מניע פתאום חלק, חייך אכלת אותה.
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
אין דרך אחרת...
אבל מה בסוף הממצאים?
גלי גונן - סטודיו לעיצוב
מיתוג, באנרים, דפוס, וכל מה שקשור בגרפיקה (רוב הדברים המעוצבים כאן באתר...)
0504786665
עברתי את הסרט הזה.
החלפתי פחית וסטרטר ובנדיקס ולא עזר,
הזר היה נראה תקין, רק לאחר שקניתי זר חדש הבנתי שיש הבדלים בין הישן לחדש, לא היו שיניים שבורות הן היו פשוט שחוקות.
המלצתי: זר ופחית חדשים, עלות של 360-380 ש"ח לתיקון.
ראש שקט התנעה שקטה.
אני הייתי ממליץ לך ,להחליף כבר לזר של סופה באותו המחיר...
ואז תוכל להחליפ גם אם תרצה לסטרטר סופה.
גל
דמוקראטייה?המצאה של נשים!!
בשביל סטרטר סופה צריך להחליף את כל הגלגל, לא רק את הזר.
אם הוא יגיע לפירוק כזה, הסבה לסטרטר סופה היא אכן מבורכת ובעיני אפילו חובה.
שמרו על קשר