נראה כמו 4 צילינדר ארוך.
נשמח לשמוע קצת פרטים על הג'יפ.
זיו
שלום רב,
בשעה טובה התחלנו (שמעון ואני)את הפרויקט הנ"ל.
מהתרשמות כללית בפורום הנ"ל,נראה שישנה אחווה ועזרה הדדית למשוגעים לדבר.
ח"ח לג'יפולוג,עד עכשיו שאבתי הרבה אינפורמציה משוטטות באתר.אני מקווה שנצליח לעמוד בלו"ז ובתקציב שהצבנו לעצמנו,אני יודע שהטולרנס רגיש בתחומים הנ"ל.
אייל.
נראה כמו 4 צילינדר ארוך.
נשמח לשמוע קצת פרטים על הג'יפ.
זיו
2200 מודל 74 10 שנים ללא טסט,ניסינו להניע ללא הצלחה-ניצוץ חלש,מחר נרכיבהצתה אלקטרונית ונחזיק אצבעות עם ג'בקה.
סחטיין עליכם!!
כיף לראות שאנשים מוצאים את הזמן והחשק להחיות את החיות הללו.
מעבר למנוע, מה מצב שאר המכלולים?
בהצלחה!
ותמשיכו לעדכן!
כאב עובר ושב ...
כל המציל נפש אחת בישראל...
כל הכבוד, הסיקסים הולכים ומתמעטים.
למה מעבר למנוע, עדיין במנוע. כנראה שנצטרך לעשות לו רינגים. (פלג 1 נרטב כהוגן, עדיין לא מניע). צריך להחליף את כל צנרת הברקסים, לחדש את מערכת החשמל ברובה. לקנות פנסים קדמיים, אחוריים, ווינקרים, ווישרים + מנועים, סוויטש, כל השעונים, מראות, כיסאות, ספסלים ועוד... הלחמות פח במספר מקומות. בקיצור ישנה עוד קצת עבודה לפני נסיעת הבכורה.![]()
אתה שולח את השלדה לניקוי חול וצביעה ?
שיהיה בהצלחה בהמשך הפרוייקט ....![]()
zagi - touch wood בניית דקים , פרגולות צימרים ובתי עץ
ובחורף גם שרות לתנורי ארובה ( עץ , גז ונפט\סולר ) שגיא - 0524752200
שיהיה בהצלחה,
בפרוייקטים כאלו אתה לא יודע מהתחלה איך זה מתחיל ואיך זה יגמר....
תמשיכו לעדכן!
ושוב בהצלחה,
מורן.
רק שתמשיך להיות מאושר ככה.http://www.jeepolog.com/forums/attac...4&d=1293534287כי זה הכי כיף.
אתמול פירקנו את כל צנרת הבלמים שהיתה רקובה לגמרי(צינורות מתכת).
מצאנו בב"ש בעל מקצוע שבנה לנו מערכת צינורות ב1000 שקל.
כולל ניפלים ודופן כפולה .
יופי יופי
מחמם ת'לב לראות פרוייקטים כאלה
למרות שעשיתי את זה פעמיים עושה חשק לצוד עוד גרוטאה ולהתחיל לשפץ
לפי התמונות אתם חייבים לפרק גם את הסרנים ולבודד את השאסי ע"מ לטפל בו
תמשיכו לעדכן ותעלו המון שאלות כדי להיעזר בנסיונם של האחרים
בהצלחה
ראיד
היום (15.01) עבדנו על הגי'פ וניתן לראות את ההתקדמות בתמונות הבאות:
בגדול, פירקנו היום את המנוע והגיר מהשילדה, פירקנו את האקס הקידמי, התחלנו לצבוע חלקים מהגוף בפריימר.
עדיין יש לנו בעיה עם המנוע ובבדיקת קומפרסיה עלו נתונים הבאים
צילינדר 1 קומפרסיה 0
צילינדר 2 קומפרסיה 50
צילינדרים 3-4 קומפרסיה 100.
כפי שבטח הבנתם, כבר לא נמשיך לנסות להניע את המנוע במצבו הנוכחי ואנו מתלבטים אם לקנות מנוע או לשפץ את המנוע הנ"ל.
אתה מתאר משהו שיכול מאוד להיות שמסתכם רק בשסתומים תפוסים מעמידה של שנים, ושחרור שלהם ישפר לכם את הקומפרסיה בצילינדרים שמגיבים פחות (0 ו50).
אם אתה רוצה לנסות אותו כך או לשפץ זהו כמובן שיקול שלך, אבל אם הבעיה היא אכן בשסתומים תפוסים בלבד (מה הסיבה שהג'יפ הושבת?)- עם קומפרסיה של 100 PSI בכל הצילינדרים המנוע צריך להניע (וגם לנסוע) בלי קושי חריג.
אנחנו לא יודעים למה הגי'פ הושבת מלחתחילה, אבל היינו רוצים למצות את כל האפשרויות עם המנוע הקיים לפני שנעבור הלאה. השאלה היא האם שיפוץ ראש יכול לפתור את כל הבעיה או שקומפרסיה כזו מעידה על רינגים? מה שכן, לפני שנגענו במנוע ראינו שיש מאריך לפלג אחד (זה בלי הקומפרסיה) וזה מה שעורר את חשדנו מבחינת רינגים.
נשמח לשמוע חות דעת.
תודה
אייל ושמעון
שמרו על קשר