Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 26
  1. #1
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    Question בעית התנעה בבוקר ...

    zj 95 4L
    בבוקר לוקח כמה סטרטרים ארוכים עד שמתניע...
    לאחר כמה בירורים הבנתי שמשאבת הדלק לא מחזיקה לחץ בגלל בעיה בשסתום האלחוזר..
    קיבלתי טיפ ממכון קרבורטורים
    איך לבדוק בבוקר ...(לפתוח סוויץ לסירוגים ל 4 שניות... 4 או 5 פעמים ללא סטרטר...)
    מחר אנסה ...במידה וזו המשאבה ..
    השאלה אם משאבה של סופה מתאימה ?
    תודה בועז

  2. #2
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    טוב אז הבוקר ניסיתי ועדיין מתניע קשה....יש למישהו מושג?
    או שפשוט אצטרך להשאיר את הגיפ לילה אצל מכון הקרבורטורים הזרקה שיחבר בבוקר סקנר ...
    שלא בא לי כלכך ...מצריך קצת ריצות...
    תודה בועז

  3. #3
    חבר רשום alal's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2008
    מיקום
    צפון , גליל מערבי
    הודעות
    468

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    האם בדקת פלאגים , דיסטריביוטור , כבלים. מתי הוחלפו לאחרונה ? כוייל ?

  4. #4
    חבר רשום Jacob80's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2005
    מיקום
    גליל מערבי
    הודעות
    690

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    היתה לי בעיה כזו בגראנד הקודם.
    תנסה לפרק את המשאבה (נמצאת מעל המיכל) ולהחליף תחילה את הפילטרים שיש שם (יש שם שניים אם אני זוכר נכון).
    מדובר בעלות מינימלית וכשעה-שעה וחצי עבודה.


    אצלי בגראנד הקודם זה פתר את הבעיה לחודשיים שלושה ואז שוב חזר, כשזה חזר כבר החלפתי את כל המשאבה עם הפילטרים (21$ באיביי) וניקיתי את המיכל מבפנים ואז זה לא חזר יותר..
    Touareg... and wishful thinking of getting it off-road

  5. #5
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    פלגים חדשים
    חוטים לפני שנתיים הוחלפו..
    כוייל או דיסטריביוטור אם לא היו תקינים היו עושים בעיה בהתנעה קבוע לא רק בבוקר...
    Jacob80 אם הבעיה נפתרה סופית אחרי החלפת המשאבה אז נראה שפשוט אחליף ישר משאבה ..עוד מעט אני אבדוק אם משפריץ דלק מהוונטיל בחליל ואז אדע אם יש לחץ בכלל ...

  6. #6
    חבר רשום אלי ספרן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    שדי חמד
    הודעות
    88

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    [quote=boaz1969;356011]פלגים חדשים
    חוטים לפני שנתיים הוחלפו..
    כוייל או דיסטריביוטור אם לא היו תקינים היו עושים בעיה בהתנעה קבוע לא רק בבוקר...
    Jacob80 אם הבעיה נפתרה סופית אחרי החלפת המשאבה אז נראה שפשוט אחליף ישר משאבה ..עוד מעט אני אבדוק אם משפריץ דלק מהוונטיל בחליל ואז אדע אם יש לחץ בכלל ..
    בדקת,חיישן טמפרטורה,הוא נימצא בכונס מעל המיצערת,יכול להיות שנותק או לא תקין,
    במידה והוא לא תקין הוא משגע את המחשב שעושה בעיות,שהרכב בנסיעה כבר אין בעיה
    תיבדוק

  7. #7
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    בדקת,חיישן טמפרטורה,הוא נימצא בכונס מעל המיצערת,יכול להיות שנותק או לא תקין,
    במידה והוא לא תקין הוא משגע את המחשב שעושה בעיות,שהרכב בנסיעה כבר אין בעיה
    תיבדוק[/quote]

    זו גם אפשרות שאמרו לי..איך בודק אם הוא תקין?

  8. #8
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz1969 צפיה בהודעה
    פלגים חדשים
    ..עוד מעט אני אבדוק אם משפריץ דלק מהוונטיל בחליל ואז אדע אם יש לחץ בכלל ...
    טיפה דלק לא יצא מהוונטיל!! נראה לי זה מצביע ישירות על שסטום אלחוזר...שלא שומר על לחץ דלק כאשר הגיפ עומד כמה שעות ...
    האם אני צודק?

  9. #9
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    משאבה של סופה מתאימה לגרנד ZJ?

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    במקום להתעסק עם ניחושים, בצע בדיקה פשוטה של לחץ דלק. בפורום יש הסברים רבים איך לבצע את הבדיקה.
    במידה ואתה לא יכול לבד (אין שעון לחץ). גש לבעל מקצוע שיבצע את הבדיקה (אם הוא יהיה מספיק נחמד זה יהיה ללא עלות).
    ואז תהייה תשובה בטוחה.
    חבל על הכסף של החלפת חלקים ללא ידעה מה הבעייה בדיוק

    http://www.jeepolog.com/forums/showt...7%F5+%E3%EC%F7

    http://www.jeepolog.com/forums/showt...7%F5+%E3%EC%F7

    http://www.jeepolog.com/forums/showt...7%F5+%E3%EC%F7
    יואב

  11. #11
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    קצת סדר בתהליכים...
    *הבעיה התנעה ארוכה וקשה בבוקר...
    לאחר שהרכב נדלק נוסע רגיל ללא כל בעיה בכל מהירות.
    ולאחר נסיעה מתניע בלי שום בעיה...
    הבעיה מגיעה רק אחרי לילה או יותר.שהרכב עומד הרבה שעות ...
    בבוקר לאחר שעמד הרבה שעות לחצתי על הוונטיל שבחליל לא היתה אפילו טיפה של דלק!
    הדלקתי לסירוגים את הסוויץ כמה פעמים כ 5 או 6 לאחר מכן התניע בנגיעה למרות שעבר הרבה שעות עמידה!
    אחרי נסיעה אני מדומם את המנוע ובלחיצה על הוונטיל יש התזה חזקה של דלק וכמובן מתניע בנגיעה!
    אז?
    תודה בעז

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    את התקלה אתה כבר יודע (בעייה באל חזור), לפי דעתי אין בעייה עם משאבה של סופה, הכי פשוט זה להרים טלפון לינוביץ ולשאול


    יואב

  13. #13
    חבר רשום יורם-דרומי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jun 2008
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,861

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoav21 צפיה בהודעה
    את התקלה אתה כבר יודע (בעייה באל חזור), לפי דעתי אין בעייה עם משאבה של סופה, הכי פשוט זה להרים טלפון לינוביץ ולשאול


    יואב
    משאבה של סופה - מתאימה - אלא שצריך לבצע מספר התאמות בבית המשאבה
    פשוט נתקלתי בזאת לפני כשנתיים והעדפתי במחיר השינוי לרכוש משאבה חדשה בארה"ב קומפלט כולל בית המשאבה והחיווט
    http://motors.shop.ebay.com/Car-Truc...1&gbr=1&_pgn=2
    חיים דבש

  14. #14
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    קודם כל תודה לכל המגיבים
    אז אם הבעיה רק בשסתום אל חוזר מה אם להרכיב שסתום חיצוני על הצינור? קרוב למיכל ...
    מישהו עשה את זה? יש המלצות? איך ואיפה קונים?
    (אני מפרט את כל תהליך פתרון הבעיה גם לכאלה שיתקלו באותה הבעיה בעתיד... כמובן שלא מאחל תקלות לאף אחד ...אבל... ...)
    בועז

  15. #15
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    ערבה דרומית
    הודעות
    3,053

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    היי בועז
    אם כל הבעיה היא בשסתום האל-חוזר, כתבתי כבר בעבר שניתן להרכיב שסתום in-line, בין אם אחד עצמאי לחלוטין ובין אם כזה המשולב בפילטר. אצלי בסופה מורכב פילטר קווי כזה, שמשמש אותי כפילטר מקדים לפני הפילטר המקורי, המשולב גם בשסתום. לדעתי המקום הנכון להרכיב אותו הוא לאו דווקא בסמוך למיכל אלא בתא המנוע, מה שמבטיח לחץ דלק בריא גם לאחר מס' ימים ללא התנעות בגלל קטע הצינור הקצר יחסית. שסתומים כאלה ניתן להשיג בחנויות ח"ח, השסתום המשולב שלי מקורו בצמ"ה. למיטב זכרוני מחיר הפילטר נע באיזור ה-150-200 שקלים, לי הוא נותן שקט כבר הרבה זמן.







    קובי
    היה ג'יפ...
    מוות לגנבים

  16. #16
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    היי קובי תודה על התגובה המהירה
    אם אני מרכיב את השסתום קרוב לחליל זה אומר שמהשסתום החדש ועד למיכל הצינור יתרוקן ...מה יקרא לאחר ההתנעה? איך יהיה אם הצינור ריק? המנוע שואב את הדלק ועוזר למשאבה במהירות שלא תורגש החסר בצינור?

  17. #17
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    ערבה דרומית
    הודעות
    3,053

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    המנוע לא שואב את הדלק, זה תפקיד המשאבה, אבל המשאבה תספיק לבנות את הלחץ הנדרש במהלך ההתנעה, ולמנוע יהיה די לחץ דלק כדי להניע כבר במכה הראשונה.








    קובי
    היה ג'יפ...
    מוות לגנבים

  18. #18
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    טוב אז לאחר תיזוזים איפה להשיג שסטום אל חוזר מצאתי ...
    הרכבתי אותו ישירות לחליל
    מחוסר ברירה כי הצינור בגיפ חתיכה אחת ממתכת עד הפילטר צמוד למיכל..
    ניתקתי את החיבור לחליל הוספתי פילטר ואחריו את השסתום אל חוזר...
    מחר בבוקר המבחן ;-)

  19. #19
    חבר רשום kobiarava's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2006
    מיקום
    ערבה דרומית
    הודעות
    3,053

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    בועז, אם הקטע שאחרי השסתום קצר מאוד, יכול להיות שהדלק שנשאר בו לא יספיק להתנעה הראשונית. לדעתי, אם כבר הוספת פילטר קווי, עדיף שיהיה אחרי השסתום ולא לפניו, מכיוון שהוא מכיל כמות נכבדה של דלק בתוכו.
    דא"ג, אתה לא צריך לחכות להתנעת הבוקר, אלא פשוט לבדוק בשעון לחץ את הלחץ הנבנה ואת יציבותו לאורך זמן במנוע כבוי.








    בהצלחה-קובי
    היה ג'יפ...
    מוות לגנבים

  20. #20
    חבר רשום boaz1969's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בעית התנעה בבוקר ...

    בוקר טוב
    טוב אז לא התניע טוב ..
    כדי להרכיב את השסטום אחרי הפילטר זה אומר לחתוך את הצינור מתכת ...
    ובדיקת הלחץ עם שעון אני חושב שלא תיתן לי כלום מאחר שאחרי שהמנוע עבד כבר אפילו המתנה של שלוש שעות הרכב יתניע בקלות ...בכל מצב אין לי שעון...
    אז מה לחתוך את הצינור מתכת? מה מס הטלפון שלך? שנוכל לדבר ישיר יותר... או תתקשר אלי 0505556919
    תודה בועז

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. בעית התנעה
    על ידי אופיר מאגנום בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 31-01-09, 17:17
  2. בעית התנעה
    על ידי OFF-RoaD בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 19-08-07, 12:40
  3. בעית התנעה...
    על ידי פואד חסן בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 16-02-07, 23:22
  4. בעית התנעה
    על ידי coas בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 29
    עדכון אחרון: 15-01-04, 18:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •