דבר עם אלי שחר 0577336438
יש לך בעיה במעבר הילוכים שהגיר קר או בכל מצב?
לפעמים מספיק לנקות קצת, החלפת שמנים / פילטר ואולי את " הגובנר"
זקוק לעזרתכם חברים.
הגיר של הדיסקו שלי מתבלבל בין הילוך ראשון לשני בתחילת נסיעה. כנראה שהמח המכני ה"גאון" של ZF לא כזה חכם.
תופעה נוספת היא שילוב לרוורס רק לאחר שילוב נוסף לדרייב (לפעמים קורה).
לאחר יאוש ממחירי השיפוץ של מחניים, סופר גיר, אביר הגיר ברמת השופט ואחרים, אני פונה אליכם ושואל האם מישהו יכול להמליץ על אחד מהדברים הבאים:
1. שיפוץ ראוי במחיר סביר.
2. גיר מפירוק במצב מצויין (כמובן שיש כאן אלמנט של סיכון).
3. כל פתרון יצירתי אחר.
תודה מראש,
ירון
דבר עם אלי שחר 0577336438
יש לך בעיה במעבר הילוכים שהגיר קר או בכל מצב?
לפעמים מספיק לנקות קצת, החלפת שמנים / פילטר ואולי את " הגובנר"
110TD5
Festina lente
זה קורה בכל מצב. לפעמים הוא גם מתחיל בראשון, אולם זה רנדומלי לחלוטין.
אפשר לעשות פלאשינג לגיר אבל אני מפחד שזה יהיה רק יותר גרוע...
אולי באמת לאלי יהיה רעיון, אעדכן.
תודה
שלח לי את המייל שלך ואשלח לך קובץ manual של הגיר הנ"ל, יש בו טבלת תקלות
אני פשוט לא מצליח לעלות דרך אתר זה
נועם
0575595460 כפיר שטרסר .אלוף בגירים אוטומטים !!! מחירים נוחים בדוק !!!
שלחתי לך את דפי התקלות והפתרונות של ספר החברה ZF , הגיר הוא 4HP22 , אני לא הצלחתי לעלות את זה לאתר, תעלה את זה כי זה מאד מפורט ושיהיה לכולם.
ניסיתי גם לעלות את כל הספר ולא הצלחתי, אם מישהו יכול לעשות זאת אני אשלח לו דיסק עם הספר
נועם
הצלחתי, שולח תקלות ופתרונות מתוך הספר המקורי של החברה ZF
נועם
אל תקפוץ לשיפוץ גיר.
הייתה לי את אותה בעיה וגם לחבר. אני מניח שיש גם לפעמים בעיות עם ה lock up.
החלפה של 3 גומיות (בעלות של 150 שקל) ב governer שיושב על ציר היציאה, ממש לפני הטרנספר פתרה את הבעיה.
סה"כ צריך להוריד את הטרנספר, לפרק את הזנב, לשלוף את המושל ולהחליף את הגומיות.
קבל לינק.
שחף.
כדאי שיצמד להוראות הבדיקה שכתבתי בשרשור המקורי
כנראה שהוא באותה תקלה .
איציק
תודה לכולכם על העזרה!
ייתכן שייקח לי זמן להגיע לזה, אבל מבטיח לעדכן ברגע שאתקוף את הבעיה, תחילה באופן שהצעתם...
ירון
שמרו על קשר