Close
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: שדרוג רכב

  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון
    הודעות
    31

    ברירת מחדל שדרוג רכב

    מה הייתם ממליצים לי כרכב לאחר שאחליף את הספורטאג' שלי:

    חייב להיות רכב משופר עם אופציה לשיפורים , נעילות, הגבהות וכו'.
    אנא דרגו לי את הבאים(אפשרי להמליץ על רכב שלא ברשימה):
    1. סוזוקי סמוראי.
    2. סופה.
    3. היילקס.
    4. פאג'רו.
    5. דיסקוברי - בנזין/ דיזל.
    6. דיפנדר.
    7. CJ - ישן שעבר שיפוץ פחחות ומכני חדש לחלוטין.
    הרכב אמור לשמש כרכב שני בעיקר לטיולים ברמת עבירות קשה!
    אפשרי שיהיה ידני רק חשוב מזגן - עדיפות לסגור ולא לפתוח.
    אנא רק נמקו את הסיבות לגבי כל בחירה.

    תודה מראש.

  2. #2
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל Re: שדרוג רכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior kia
    הרכב אמור לשמש כרכב שני בעיקר לטיולים ברמת עבירות קשה!
    .
    תמחק מהרשימה שלך:
    סמוראי - כדי להגיע לרמת סטנדרט של כל השאר, צריך הרבה מאמץ (ראה השרשור של אלון על צמיגי 32" לסמוראי)
    פאג'רו - לא מכירים אותו, לא רלוונטי לעניינו.
    היילקס - זה טנדר ארוך, הרבה זנב. צריך הרבה השקעה כדי להפוך אתו לרכב עבירות.
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  3. #3
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    לגביי ההיילקס אני חולק על זאביק.
    אומנם אני לא יודע באיזו השקעה אבל ההיילקס של דורון השאיר אותי (עם CJ סטנדרטי) מאחור.
    ומבחינת נוחות, תשמעו יש לו מזגן...
    עירא
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל Re: שדרוג רכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי זאביק
    היילקס - זה טנדר ארוך, הרבה זנב. צריך הרבה השקעה כדי להפוך אתו לרכב עבירות.
    זאביק הזווית אצלי עם פגוש צינורות גבוה, SPOA, ונדנדות קצת יותר ארוכות (רנצ'ו) טובה מאוד

    בהזדמנות אני אמדוד

    חסר נתונים כמו כמה אנשים אמורים לטייל ברכב, חד יומי - רב יומי וכדומה

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    חולון
    הודעות
    31

    ברירת מחדל שדרוג רכב

    כומת אנשים - עד שלושה.
    לא יום-יומי אלא רק בסופי שבוע.
    רכב שייתן את העבירות הטובה ביותר בעיקר - עדיף עם מזגן כמובן...

  6. #6
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי עירא
    לגביי ההיילקס אני חולק על זאביק.
    אומנם אני לא יודע באיזו השקעה אבל ההיילקס של דורון
    בהשקעה גדולה אפשר לעשות הכל.

    ציטוט נכתב במקור על ידי עירא
    אבל ההיילקס של דורון השאיר אותי (עם CJ סטנדרטי) מאחור.
    היילקס נעול אחורה ?
    מול סיקס עם דיפ' פתוח ?

    אתה משווה זווית נטישה של היילקס לזו של סופה/CJ קצרים ?
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  7. #7
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    אריאל
    הודעות
    1,380

    ברירת מחדל

    היילקס !!!
    מכל הבחינות .כמובן לזה עם הסרן החי עד 97 .אמינות גבוהה ,
    חיית עבירות בהתקנת נעילה קדמית ושיפורים שאינם
    מרחיקי לכת . נעילה אחורית מקורית , יחס העברה 4.56 , נו ...מה אפשר עוד
    לבקש ...? אהה ...ויש גם מזגן .

    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  8. #8

    ברירת מחדל

    לא כתבת את הפרט הכי חשוב - כמה כסף???

    נצא מקודת הנחה שאתה מדבר על תקציב סביר לאדם מבוסס אבל לא עשיר, ומה שכן - משוגע שטח (פרופיל של הגולש הממוצע כאן :lol: ), אז הדרוג הולך ככה:

    סופה, דפנדר והיילקס (עד 97) בשורה הראשונה, הבחירה בינהם - עניין אישי בסופו של דבר. ההילקס והדיפנדר הם דיזלים, הסופה לא. סופות הן בהחלט זולות יותר לקנייה משני האחרים.

    סיקס בשורה נפרדת - לא אכתוב שנייה. המחיר נמוך משמעותית, אבל איכות החיים פגומה מאד ביחס לקודמים. מקדם הפאן-לשקל אדיר, ולמי שבונה ומשפר את האוטו לבד - הסיקס הוא הפלטפורמה שהכי קל, זול ונעים לעבוד עליה.

    זהו בעצם. סמוראי הוא גם רכב שטח עם פוטנציאל טוב, אבל דורש המון השקעה בשביל להגיע לרמה ההתחלתית של הרביעייה הנ"ל, והיתרון הגדול שלו (צריכת הדלק הטובה) הוא גם החסרון הבסיסי - מנועונצ'יק מתחת למכסה המנוע.

    איזה עוד אפשרויות יש לך? דיסקברי. מה שטוב בו, זה שהיכולת היא כמו של דיפנדר. אבל אם כך - אז למה לא דיפנדר?

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל

    עירא

    אל שכח שלדורון נעילה אחורית, ברגע שתשים נעילה אחורית אתה תרגיש איך הסיקס שלך משנה צורה. ( חוץ מזה ההילקס של דורון הוא באמת רכב שטח עם רמת עבירות גבוהה )

    בתור רכב שני לעבירות קשה ושעשועים ( בהנחה שנוסעים עליו בעיקר בסופ"ש ) אך ורק סיקס או סופה. בתקציב של 40,000 ופחות (לסיקס) אתה מקבל רכב עבירות מדהים עם הרבה מאוד שיפורים וחלקי חילוף זולים. ( 4000 - 8000 ש"ח ויש לך סיקס או סופה, ליד הבית לפירוק )
    מכונאי בגרוש ...

  10. #10

    ברירת מחדל

    נמרוד - במה איכות החיים בסיקס טובה יותר מ CJ ???
    הדשבורד היותר חדש - נו באמת.
    נכון בכביש יש שוני בגלל מוט הפרנהרד הקידמי, הרכב פשוט פחות משיט והמנוע מריץ אותו יותר טוב. אבל בשטח לטעמי שניהם באותה רמה עם עדיפות מסוימת לסיקס כי הסרן האחורי שלו יותר קל (סופה 94 ומעלה כמובן)

    לדעתי אם אתה חובב עבירות קשה ומדובר על רכב שני במשפחה אתה חיב לחפש:

    א. רכב עם פוטנציאל שיפורים גבוה זמין וזול.
    ב. רכב שזול מאוד לתקן אותו , קרי מכלולים זולים. מה לעשות עם אתה משתעשע בעבירות במוקדם או במאוחר תשבור מכלול מרכזי.
    3. רכב עם עלות קניה כמה שניתן נמוכה, וזה משני סיבות. האחת היא שיהיה כסף לשיפורים בתקציב סביר. שנים במקרה של טוטל לוס או נזקי פח וכו שלא תאבד כסף רב.

    עלות של דלק היא זניחה כאן כי גם כך לא יוצאים לטיולי עבירות כל שבוע.

    רק שני רכבים ברשימה שלך עונים על הדרישות - סופה או CJ. הבחירה בינהם צריכה להיות לפי קרטריון של מוזרק או לא. לדעתי עדיף 258 מוזרק וזה יתן הטוב שבכל העולומות, אבל זה כבר מוטציה למתקדמים (-:.

    אגב שקול fullsize. הבעיה היא שכל טיול יעלה באמת הרבה כסף (אלף ויותר שח). היתרון הוא שבאופן חוקי תוכל לנסוע על 37 !!!

  11. #11

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוני דיסקו
    נמרוד - במה איכות החיים בסיקס טובה יותר מ CJ ???
    פחות פגיעה ארוכת טווח בתאי המוח, מוני :twisted:


    ואם אתה מתכוון במה איכות החיים בסופה עדיפה על CJ, אז בנוסף לדשבורד - מנוע!!! חזק יותק בערך ב50%, חלק יותר, מגיב הרבה יותר מהר... אם זה לא איכות חיים, אני לא יודע מה כן. ועוד: הילוך שיוט חמישי, קלאץ' הידראולי רך (זה יכול להיות ההבדל מבחינת בת הזוג), וכמובן התנהגות הכביש הטובה יותר משמעותית. אלו בדיוק הדברים שמבדילים בין הדורות של הג'יפים, עד כמה זה חשוב או לא - כל אחד ושיקוליו. אבל ההבדלים קיימים והם מוחשיים.

  12. #12

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי נמרוד
    ציטוט נכתב במקור על ידי מוני דיסקו
    נמרוד - במה איכות החיים בסיקס טובה יותר מ CJ ???
    פחות פגיעה ארוכת טווח בתאי המוח, מוני :twisted:

    .
    אה... מה... לא הבנתי...
    זה שאני איטי זה לא אומר שאני מפגר :lol:

    [/quote]

    ואם אתה מתכוון במה איכות החיים בסופה עדיפה על CJ, אז בנוסף לדשבורד - מנוע!!! חזק יותק בערך ב50%, חלק יותר, מגיב הרבה יותר מהר... אם זה לא איכות חיים, אני לא יודע מה כן. ועוד: הילוך שיוט חמישי, קלאץ' הידראולי רך (זה יכול להיות ההבדל מבחינת בת הזוג), וכמובן התנהגות הכביש הטובה יותר משמעותית. אלו בדיוק הדברים שמבדילים בין הדורות של הג'יפים, עד כמה זה חשוב או לא - כל אחד ושיקוליו. אבל ההבדלים קיימים והם מוחשיים.[/quote]

    כל השיפורים האלו הם בעיקר טובים לכביש. בעבירות קשה הם לא באים לידי בטוי
    להיפך המנוע ה"חזק" טוב רק בטורים גבוהים ההפך ממה שמחפשים בעבירות כנל טרנספר וכו
    קרבורטור ומוזרק זה כבר סיפור אחר

    מה מענינת התנהגות כביש ברכב שנועד לעבירות בלבד ?

  13. #13

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי מוני דיסקו
    [להיפך המנוע ה"חזק" טוב רק בטורים גבוהים ההפך ממה שמחפשים בעבירות
    טעות.
    כבר ב1000 סל"ד לסופה יש יותר מומנט מלCJ. נכון ששיא המומנט מגיע יותר גבוה, אבל סופה, בלי גז בכלל, נוסעת בכל מקום. עוד לא דיברתי על זה שהמערכת הממוחשבת נותנת גז במקומך כל פעם שהטורים יורדים וכו'- אבל המנוע של הסופה הוא סוכריה אמיתית בכביש ובשטח, וגם מאוד אמין.

    אני ממש לא מזלזל באיכות החיים בכביש של רכב שטח. כשטיילנו עם CJ הגיע השלב שלא יצאנו לטיול כי התבאסנו מהנסיעה של שעתיים וחצי בכביש עד השטח. זה אף פעם לא קרה עם הסופה.

    לדעתי הכי משתלם לקנות סופה משופרת- אפשר בסכומים שבהם קונים היילקס או דיפנדר סטנדרטיים, לקנות סופה משנתונים יותר מתקדמים, או משופרת מאוד.

    אני לא בעד היילקס כרכב עבירות. אם אי אפשר להרכיב לו 33" בקלות (ואי אפשר, אחרת כולכם כבר מזמן הייתם עושים את זה), הבחור באיזשהו שלב יגיע למגבלה הזאת, ואז מה? יחליף שוב? היילקס זה יופי של רכב טיולים, למי שמוכן לוותר לחלוטין על נוחות נסיעה. רכב עבירות הוא לא ולא יהיה.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  14. #14

    ברירת מחדל משהוא קטן

    עבירות, שטח, בלה בלה
    מה לא נוסעים מינימום שעתיים ןחצי שלוש עד השטח וחזרה?
    סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
    טל 09-7676728 www.rotberg.co.il

  15. #15
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל

    היילקס בטח ובטח בעל יכולות זחילת סלעים בלתי מבוטלות. הרכב לא יבייש את בעליו.
    המנוע חלש אבל גם לזה יש פתרון.

    אני לא יודע מאיפה מגיע הנתון שמ 1000 סל"ד לסופה יש יותר מומנט, אבל בכל מקרה לשני הרכבים (סיקס וסופה) יש דיי והותר כח לכל סוגי השטח.

    אסף, הסיקס היה פתוח והסופה סגורה נכון? אז איך אתה יכול להשוות?

    אין מה לעשות, לסופה יש פוטנציאל גבוה יותר מבחינת נוחות.

    אני יודע שאני נשמע ממש לא החלטי, אבל אני משער שבשבילך הרכב המתאים ביותר יהיה סופה סגורה.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

נושאים דומים

  1. שדרוג מ-3.5 ל-4.5 אינץ
    על ידי eliyoval בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 05-10-09, 00:20
  2. שדרוג למנוע 3.0L במקוםה-2.7L
    על ידי tallevi בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 29-08-09, 16:20
  3. שדרוג וונטה
    על ידי shimixx בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 29-08-07, 09:54
  4. 73/75 שדרוג מנוע?
    על ידי אלדדge בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 16-08-07, 20:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •