אני לא בקיא באיך זה בסמו קפיצים, אבל אני מדבר בכללי על האפשרויות לתיקון המהלך אחרי הגבהת קפיצים.
אם התקציב שלך ממש דל , והבולמים המקוריים שלך במצב מעולה- יש אפשרות להוריד את הבולם טיפה למטה ע"י ספיסרים לבולם בעלות אפסית , בכך אתה מביא את הבולם למצב העבודה שלו , ומתקן את המהלך.
האפשרות המבורכת והלא יקרה ,וגם הזדמנות לשפר את נוחות הנסיעה , זה לקנות בולם ארוך משופר(מונרו למשל).
בקשר לדגמים של מונרו + מידות, תברר עם המהנדס או נקסוס (פעם 2 שאני מנדב אותו היום)
אם יש לך כסף גם לקדמיים,למה לעשות עבודה ערבית?! מספיק ערבי לנסוע עם בולם מקורי אחרי הגבהה (עוד אוקולונים :x )(רק אחוריים בינתיים- הבנתי שהקדמיים סיפור מהת#$% לפרק ולהרכיב בגלל ה COILL OVER).
שמרו על קשר