מה, אף אחד לא רוצה לעזור ? ? ?
בחודשיים האחרונים יש לי בעיה שחוזרת על עצמה ,
ההנעה / הצתה תקינה לחלוטין, אין כל צורך בלחיצת על דוושת הגז,
והרכב נכנס לעבודה במצב סרק באופן תקין לחלוטין בצורה עגולה ויפה.
למרות זאת, לאחר ההנעה, כאשר אלחץ על דוושת הגז הרכב כאילו נחנק
והטורים יורדים עד כמעט כיבוי הרכב אך לא נכבה ומתאושש מהירידה הדרסטית לאט לאט תוך 3 שניות לערך.
מאידך, לאחר שהנעתי והכל תקין, במהלך 2-3 הלחיצות הראשונות על הגז הוא לאט לאט מתאושש ובלחיצה השלישית רביעית הכל עובד כבר פיקס.
הדבר קורה רק כאשר המנוע קר.
אמנם מרגע ההנעה הכל קורה בטווח של שניות ובין רגע מגיעים למצב תקין
אבל זה עדיין מעצבן ולא מובן.
רקע:
חליל נוקה ביסודיות לאחרונה
ווסת דלק חדש
מזרקים שופצו בעזרתו הנדיבה של ארז six4life
משאבת דלק חדשה לחלוטין כולל מצוף
חיישן חום בפלאנץ' חדש גם כן
מבחינתי אני מזהה תסמונת תערובת עשירה.
אני לא מבין למה יש תערובת עשירה רק לפרק זמן קצר מאוד של 2-3 לחיצות
ואח"כ הכל מסתדר.
אומרים לי לעזוב את זה ושאין כל בעיה או חשש להיתקע אבל אותי זה מעצבן.
אשמח לתובנות / הבחנות
בדיוק כשהתחלתי להתרגל להיום, הגיע מחר...
מה, אף אחד לא רוצה לעזור ? ? ?
בדיוק כשהתחלתי להתרגל להיום, הגיע מחר...
ספק אאם מישהו יכול לעזור לך ,אפילו שהאוטו לידו..
בסופה יש המון אופציות לבעיות הנ"ל...
תתחיל עם לחץ דלק אפילו שהוא חדש!!
וא"כ חיישן חום,וא"כ כל החיישנים.
אם יש לך חבר טוב החלפ איתו חיישן חיישן ותראה עם יש הבדל,תבדוק גם את המחשב,
תנענע את כל הצמות חשמל פעם פה ופעם שם,בד"כ יש בעיות מתחת לקופסת הפיוזים הראשית.
לעבודה.
גל
דמוקראטייה?המצאה של נשים!!
תתחיל בקודי תקלות ואז נמשיך
יואב
[quote=yoav21;362868]תתחיל בקודי תקלות ואז נמשיך
האוקיי,
אז אמנם עבר שבוע בו לא הייתי ליד הרכב
כעת אני יכול להגיד שעל פי קודי התקלות אין תקלה !
12 ולאחריו 55 , קרי, הכל תקין.
מה עכשיו ? אשמח לשמוע אם למישהו יש המלצה מה מתחילים לבדוק קודם.
אשמח לכל עזרה בעניין
תודה
שניר
בדיוק כשהתחלתי להתרגל להיום, הגיע מחר...
בדיוק כשהתחלתי להתרגל להיום, הגיע מחר...
הבעיה מתרחשת כשהמנוע קר? או בכל הנעה?
לי זה קורה אחרי מילוי דלק
וגם לא יודע למה?
אחד שיכור שכח לזכור את מה שהיה חייב לשכוח
http://img440.imageshack.us/img440/2006/8a6d1ub0.jpg
מה לגבי חיישן מצערת ומנוע צעדים ?
חיישן נוסף שיכול לייצר צרות כאלו הוא חיישן החמצן , שיגע לי בזמנו את הטרופר למרות שהיה נראה תקין לחלוטין.
שמרו על קשר