Close
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9
  1. #1

    ברירת מחדל טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8

    בעת חיפושים אחר טרופר 3.2 משנתונים מוקדמים,החלו תהיות האם לא כדאי למתוח את התקציב לאיזור ה-30K.אז גם ראיתי שפג'רו פחות או יותר מאותם שנתונים נכנסת לתקציב.האמת שנושא הגיר ב-3.2 מפחיד אותי ולכן אני מתחיל לחשוב גם על ה-3.1.ה-3.0 לא בא בחשבון מבחינתי (אני חושב שברור למה).אני לא כ"כ מכיר את הפג'רו כך שאני זקוק להכוונת המבינים שבינינו.הלוואי והתקציב היה יותר גבוה...אבל כרגע אין לי עוד מה למתוח.
    תודה מראש

  2. #2
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    הודעות
    3,695

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8

    הטרופרים שאתה מדבר עליהם רכבים אמינים בכלליות (בנזין והדיזל 3.1)

    הגיר בבנזין אומנם נוטה להתחמם, אבל ברגע שאתה שם לו קולר חיצוני ודואג לסוע כמו שצריך ומבין את החסרונות שלו - הוא לא נהרס בכזו קלות. בטרופר שהיה לי הגיר עבר שיפוץ רק אחרי 220 אלף ק"מ. וב40 אלף שאחריו לא עשה איזשהי בעיה.

    ההבדל בין הרכבים שציינת הוא קצת יותר גדול מהחברה שמייצרת אותם:
    טרופר 3.1 ופאג'רו הם דיזל, הטרופר 3.1 ידני בלבד, ואילו הבנזין אוטומט בלבד.
    פאג'רו יש גם וגם אבל בדגם ה2.8 נדיר למצוא ידניים, ודגם ה2.5 יש רק ידני.

    פאג'רו עד שנת 2000 מנוע 2800 אוטומטי שותה יחסית הרבה דיזל, 1 ל6-7 לפי מדידות של חבר שלי.
    שזו גם צריכת הבנזין בטרופר 3.2 שהיה לי.

    חלקים לפאג'רו כנראה יותר יקרים, אך אם אתה שם חלקים תחליפיים ההבדלים לא בשמיים.
    הפאג'רו יותר גניב לכן הביטוח שלו יקר יותר.

    מבחינת שטח - לפאג'רו יש נעילה אחורית(צריך לבדוק שהיא עובדת כמו שצריך) ולכן יש לו עליונות מסוימת בשטח, אך לטרופר יש מכלולים חזקים יותר ומהלך מתלה אחורי מצוין שיעביר אותו ברוב המסלולים המטוילים.

    אם ידני זה לא בעיה בשבילך - אני הייתי הולך על הטרופר 3.1
    רכב אמין ועמיד שיכול לשרוד המון, יש לו שוק שיפורים מצוין(נעילות אוטמטיות ונשלטות, הגבהות ודרופ קיטים, יחסי העברה - כל מה שאתה רוצה בעצם), יש לו חלפים בשפע(אותו מנוע כמו של איפון), והוא דיי חזק וחסכוני יחסית לשנתון שלו.

    זה מה שאני הייתי עושה.
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    מושב בגליל המערבי
    הודעות
    69

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8

    אני הייתי הולך על טרופר 3.1 סוס עבודה או מנסה למצוא פג'רו 2.8 גיר רגיל

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8

    אני הולך להשתגע וכנראה לשגע אתכם
    אחרי מס' רב של רכבים שראיתי (כולם פשוט גמורים!),חשבתי לנצל קשרים וללכת על רכב שאני לא סובל את המראה שלו,בעיקר מהחזית...ניסאן טראנו.
    מה דעתכם,שוב בעיקר מול הטרופר 3.1?
    תודה וסליחה על הקוליסים

  5. #5
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    הודעות
    3,695

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8

    אני לא כל כך אוהב את הטראנו.
    לטעמי הוא פחות נוח מהטרופר, הוא יותר חלש מהטרופר בנזין, לא יודע איך ביחס לדיזל.

    מבחינת שוק שיפורים - של הטרופר יותר מפותח.

    היתרון היחיד של הטראנו מבחינתי, מחיר קניה זול בגלל הרבה רכבים בשוק.

    אני בכל זאת הייתי הולך על הטרופר דיזל.

    אבל מה שתבחר אתה תהנה, זה רק אוטו מקסימום מוכרים...
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

  6. #6
    חבר רשום klam's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    986

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8

    אם אתה "לא סובל" אותו - מדוע לקנות? הטראנו נחות מהטרופר כמעט בכל פרמטר, ונדמה לי שקל יותר להשיג טרופר במצב סביר.
    אין ג'יפ. המצב קשה..
    אבל יש אלפא, לבינתיים..

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8

    אני עוד לא קונה.פשוט ממה שראיתי,לא נכון לומר שטרופריםפ במצב טוב יותר.היתרון היחסי היחיד שיש לטראנו מבחינה אישית,זה קשרים טובים עד מאד בקרסו.
    השאלה היא האם הטראנו נחות עד כדי לא לנצל את הקשרים שיתבטאו בסופו של דבר באחזקה זולה?

  8. #8
    חבר רשום שגיא S's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2008
    מיקום
    Be'Er Sheva`, Hadarom, Israel, Israel
    הודעות
    3,695

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8

    ציטוט נכתב במקור על ידי adh צפיה בהודעה
    אני עוד לא קונה.פשוט ממה שראיתי,לא נכון לומר שטרופריםפ במצב טוב יותר.היתרון היחסי היחיד שיש לטראנו מבחינה אישית,זה קשרים טובים עד מאד בקרסו.
    השאלה היא האם הטראנו נחות עד כדי לא לנצל את הקשרים שיתבטאו בסופו של דבר באחזקה זולה?
    במה הקשרים האלה מתבטאים?
    יש לך יכולת להשיג חלקי חילוף בזול? לא לשלם על עבודה במוסך?

    בכל מקרה, תסע בשני הרכבים ותראה מה אתה מעדיף..זה מבחינתך צריך להיות הדבר הראשון שאתה עושה.

    אולי תגלה שאתה לא אוהב את הטרופר בכלל ומעדיף טראנו, ולהפך.
    2 נעילות - לאט לאט - ולעלות

  9. #9
    חבר רשום alal's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2008
    מיקום
    צפון , גליל מערבי
    הודעות
    468

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טרופר 3.2 מול 3.1 מול פג'רו 2.8

    אם החלטת ללכת על דיזל ,

    בנושא האמינות הטרנו לוקח ובגדול בשאר הפרמטרים הוא נחות .

    טרופר דיזל רק עד שנת 98 רכב מדהים עם אפשרויות לשיפורים, מעבר לשנתון זה אל תתקרב אלא אם אתה חובב הרפתקאות (מוסכים ותקלות מנוע , אין יותר אחריות חברה על התקלות המובנות במזרקים המיוחדים שלו).

    פג'רו , קשוח , אמין וטוב יש לבדוק את מצב הטורבו , חלקים יקרים , מהלך מתלים קצר.

    אם בנזין , מתוך השלושה הטרופר הוא המומלץ .

נושאים דומים

  1. פג'רו או טרופר?
    על ידי omritosh בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 08-06-09, 22:43
  2. טרופר או אחר?
    על ידי הרמן - פילוטראק בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 12-02-09, 21:14
  3. בעל טרופר חדש....
    על ידי Tsafrir בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 14-05-07, 22:45
  4. טרופר 97
    על ידי rafi h בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 20-11-05, 15:42
  5. לוקרים טרופר
    על ידי עמרי שדה בפורום פורום איסוזו Isuzu
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 11-11-05, 22:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •