הטרופרים שאתה מדבר עליהם רכבים אמינים בכלליות (בנזין והדיזל 3.1)
הגיר בבנזין אומנם נוטה להתחמם, אבל ברגע שאתה שם לו קולר חיצוני ודואג לסוע כמו שצריך ומבין את החסרונות שלו - הוא לא נהרס בכזו קלות. בטרופר שהיה לי הגיר עבר שיפוץ רק אחרי 220 אלף ק"מ. וב40 אלף שאחריו לא עשה איזשהי בעיה.
ההבדל בין הרכבים שציינת הוא קצת יותר גדול מהחברה שמייצרת אותם:
טרופר 3.1 ופאג'רו הם דיזל, הטרופר 3.1 ידני בלבד, ואילו הבנזין אוטומט בלבד.
פאג'רו יש גם וגם אבל בדגם ה2.8 נדיר למצוא ידניים, ודגם ה2.5 יש רק ידני.
פאג'רו עד שנת 2000 מנוע 2800 אוטומטי שותה יחסית הרבה דיזל, 1 ל6-7 לפי מדידות של חבר שלי.
שזו גם צריכת הבנזין בטרופר 3.2 שהיה לי.
חלקים לפאג'רו כנראה יותר יקרים, אך אם אתה שם חלקים תחליפיים ההבדלים לא בשמיים.
הפאג'רו יותר גניב לכן הביטוח שלו יקר יותר.
מבחינת שטח - לפאג'רו יש נעילה אחורית(צריך לבדוק שהיא עובדת כמו שצריך) ולכן יש לו עליונות מסוימת בשטח, אך לטרופר יש מכלולים חזקים יותר ומהלך מתלה אחורי מצוין שיעביר אותו ברוב המסלולים המטוילים.
אם ידני זה לא בעיה בשבילך - אני הייתי הולך על הטרופר 3.1
רכב אמין ועמיד שיכול לשרוד המון, יש לו שוק שיפורים מצוין(נעילות אוטמטיות ונשלטות, הגבהות ודרופ קיטים, יחסי העברה - כל מה שאתה רוצה בעצם), יש לו חלפים בשפע(אותו מנוע כמו של איפון), והוא דיי חזק וחסכוני יחסית לשנתון שלו.
זה מה שאני הייתי עושה.
שמרו על קשר