Close
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 44
  1. #21

    ברירת מחדל החרפת? רק שיהיה מעניין

    בדקתי עם גיא רפאל מפרוגיפ והוא בחור רציני ,
    ניתן לבנות "ספייסר" לנעילה ואז הקורונה לא יושבת במגרעת אלא רק על הברגים וזה לטענת חלק המאנשים מחליש את כל העסק
    מאידך גיסא נסיעה עם דנה 30 בין כה וכה מצריכה עדינות
    אפרופו עדינות ככה כבר נוסע שנתיים כלומר ציריה רגילה ואחת מחוזקת
    קדימה דעות בעניין
    סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
    טל 09-7676728 www.rotberg.co.il

  2. #22
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    אריאל
    הודעות
    1,380

    ברירת מחדל

    מאיר O.K , על גיא אני סומך , אך השאלה שלי בעינה נותרה ...
    האם זה כבר בוצע על ידו ועובד ...או שאתה הולך להיות הפיילוט ?
    לעיניין ההחלשה ... ברור שיהייה כאן שינוי מבחינת מקום
    ' ישיבתה ' החדש של הקורונה -השענות / תמיכה ע"י הברגים וכנגד
    הטבעת ,אך לטעמי זה לא צריך להוות בעיה בהנחה שבוצע כיוון קורונה פיניון
    במקצועיות למופת.

    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  3. #23
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל

    אצלי שמתי עטרה על הקורונה ,היחס המקורי אצלי היה 3.54 והחלפתי ל4.7, אין לי ספק שזה מחליש את העסק, אבל הרבה ברירות לא היו לי.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  4. #24
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    אריאל
    הודעות
    1,380

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ארז
    אצלי שמתי עטרה על הקורונה ,היחס המקורי אצלי היה 3.54 והחלפתי ל4.7, אין לי ספק שזה מחליש את העסק, אבל הרבה ברירות לא היו לי.
    O.K, ארז ...כמה זמן זה כבר מותקן והאם זה בא לידיי ביטוי ...הכוונה האם
    ישנם רעשים , כיוונים חוזרים ונשנים של הקורונה פיניון ? וכד' ...עזוב...
    בוא לא נדבר על ספקות ! עובד טוב ...

    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  5. #25

    ברירת מחדל

    נו ארז טוב ש "העטרה" רק על הקורונה
    סתאאאם אבל זה בדיוק הרעיון והכיוון
    האמת נוח לי מאוד בכביש עם 33 ויחסי העברה מקוריים
    הבעיה היא בשטח בעיקר בירידות הרכב פשוט "טס" ואתה חייב לשבת על הברקס כל הזמן וזה בלשון המעטה לא בריא
    סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
    טל 09-7676728 www.rotberg.co.il

  6. #26

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimmiri
    ביחס החדש יש הבדל של 6-8 מ"מ שצריך לקרב את הקורונה ניתן לעשות זאת ע"י הכנסת טבעת מתאימה שתשב בין הקורונה למגרעת ותקרב את הקורונה באותם 6-8 מ"מ אבל .....
    וזאת הבעיה החדשה שנוצרת, אם עד היום הקורונה קיבלה גם תמיכה בחלק הפנימי ע"י מגרעת כאשר מוסיפים את הטבעת היא ממלאת את המגרעת ואז נוצר מצב שהקורונה לא מקבלת תמיכה מבפנים אלא נשענת רק על הברגים ועל הטבעת. יכול להיות שזה מספיק אבל זה ריזיקה שלוקחים.
    אם כך אז אפשר במקום לשים טבעת מרווח שטוחה, לחרוט טבעת עם מגרעות/מדרגות מה שלא יהיה שתדמה בדיוק את שטחי המגע המקוריים. נכון, זה יקר יותר לייצר מאשר לחתוך טבעת שטוחה בלייזר, זה כבר חריטה ולא הכי פשוטה שיש.

  7. #27
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל

    אהלן נמרוד

    ביררתי גם את האופציה הזאת, יוצא יותר מדיי יקר.
    מכונאי בגרוש ...

  8. #28
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    אריאל
    הודעות
    1,380

    ברירת מחדל

    חיים , ברצינות ...אני לא צוחק , כמה כבר יכולה להיות יקרה טבעת
    עם מגרעת / מדרגה עליה ?
    ולעניין הייצור ...זה לא משהו מסובך , כל חרט עם הציוד המתאים יוכל
    לבצע ודיי בקלות.

    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  9. #29

    ברירת מחדל

    תחתוך טבעת בלייזר.
    אחרי זה- שתי דקות על מחרטה ויש לך את הכתף שצריך.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #30
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל

    שחר

    ממני רצו סביב ה- 500 ש"ח עבור התענוג. יכול להיות שיש לי פרצוף של פראייר אבל שרציתי להזמין מתאם בין גיר של סופה לטרנספר של סיקס ממספר חברות שמיצרות את המתאמים באופן סדרתי אז העלות של הטבעת עלתה בארץ החלומות (ארה"ב) בין 120$ ל $170 . כך שלי נראה שכל עבודת החיתוך והחריטה היא עסק יקר מדיי.
    מכונאי בגרוש ...

  11. #31
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    אריאל
    הודעות
    1,380

    ברירת מחדל

    חיים , O.K ...תודה .
    עוד מעט אני אתחיל להרים את "ההפקה" הזאת ...
    כשנגיע לנהר , נחצה ....
    אני מבטיח לצלם ולעדכן .

    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  12. #32

    ברירת מחדל

    מעלה את השרשור מהאוב:

    מה המק"ט ליחסי העברה 4.10 לסופה, סרן קדמי (דנה 30)?

    אביגדור

  13. #33

    ברירת מחדל

    תיקון טעות:

    מחפש את המק"ט ליחסי העברה 4.10 סרן אחורי לסופה, דנה 44.

    תודה,
    אביגדור

  14. #34

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ושוב שאלה על יחסי העברה

    טוב אז כנראה שההיסטוריה חוזרת ולכן מחדש את השרשור
    היום אני עם סופה דנה 44 אחורי ודנה 30 קדמי , ייחסי העברה 3.54 (סטנדרטיים)
    נועל צמיגים 33 ומעוניין להחליף לייחסי העברה 4.10.
    אממה בסרן האחורי (דנה 44) ישנה נעילה של דטרוייט לוקר שמתאימה עד יחס של 3.73 במקרה הטוב , או עד 3.54 במקרה הגרוע (לא פתחתי את הדיפרנציאל ולכן לא יודע בודאות).
    מה לדעתכם ולאור ניסיון העבר עליי לעשות ?
    1. לחרוט טבעת התאמה כך שהנעילה "תקבל" יחס של 4.10 , האם זה מחליש את המערכת ?
    האם יש רעיון טוב יותר ?
    2. למכור את הנעילה , לקנות קייס שמתאים ל-4.10 ולאחר מכן לרכוש נעילה כמו נוסליפ וכ"ו
    וע"י כך לשמור את המערכת חזקה בריאה ומקורית (כלומר בלי קומבינות של טבעות התאמה )?
    תודה
    it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own

  15. #35
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ושוב שאלה על יחסי העברה

    ענית לעצמך.
    יש דרך קומבינות, ויש דרך טובה.
    הבחירה שלך בלבד.

    (אגב, לא בטוח שדרך הקומבינות תהיה זולה יותר במקרה הזה..)

  16. #36

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ושוב שאלה על יחסי העברה

    ההתלבטות היא משום שדטרוייט לוקר זו נעילה חזקה ואיכותית , הרעיון לוותר עליה קצת מעביר בי צמרמורת . האם לדעתך נעילה כמו נו סליפ תעמוד בסטנדרטים שהציבה הדטרוייט ?
    ובכלל מה לגבי יחס העברה 3.72 בהנחה שהוא מתאים לדטרוייט פיקס , האם הוא יתן שיפור בהתנהגות הגיפ בכביש ובשטח ? , בהתייחס לצמיגים 33 , או שזה בגדר "פרווה"
    תודה
    it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own

  17. #37
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ושוב שאלה על יחסי העברה

    דטרויט כבודה במקומה מונח, אבל אין שום סיבה שנו-סליפ לא תעמוד בסטנדרט כלשהו, במידה ומתקינים אותה נכון ושומרים על סרן מטופל. אמנם היא לא מחליפה את כל הקייס ומן הסתם לא חזקה כמו נעילה שמחליפה את כל הקייס, אבל אין סיבה שהיא תיכשל בשימוש קשה +.

    יחסים- עם גיר 5 הילוכים ובמיוחד על סופה- 4.10, הבדל מוחשי מובטח.
    בין 3.73 ל3.54 ההפרש הוא באחוזים בודדים, שספק אם תצליח להרגיש.
    הדטרויט שלך לא יכולה לקבל יותר מ3.54 פיזית, והקייס הקדמי המקורי גם לא יכול לקבל יותר מ3.54, גם אותו תצטרך להחליף.
    משמעות- העלויות וההשלכות (כן או לא דטרויט נוכחית) זהות גם עם 3.73 וגם עם 4.10
    אם תחליט לעשות את הצעד- לך על לא פחות מ4.10.

  18. #38

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ושוב שאלה על יחסי העברה

    אין מנוס אלה ללכת על כל הקופה , באופן יסודי ונכון !
    תודה על העזרה
    it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own

  19. #39

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ושוב שאלה על יחסי העברה

    טוב לאחר בדיקת מק"טים של דטרוייט לוקר מסתבר....
    שלדנה 30 הנעילה מגיעה בהתאמה ליחסי העברה 3.54 ולמטה , או 3.73 ולמעלה.
    לדנה 44 היא מגיע בהתאמה ליחסי העברה 3.73 ומטה , או 4.10 ומעלה .
    על פי הבדיקה הזו הנעילה שלי יכולה להתאים ליחסי העברה 3.73 , אבל זו לא המטרה!
    יודעי דבר הסבירו לי שאם אני לוקח יחסי העברה 4.11 גיר עבה , הם בעצם מתאימים לקייס
    3.73 ומטה (שזה מתאים לנעילת הדטרוייט) , ויתרה מזו אין צורך בשום טבעת קומבינה שמפצה על הרווח שנוצר , מפני שהגיר העבה מפצה בדיוק על אותו הרווח .
    יש צורך בברגים עבים יותר וארוכים יותר שמגיעים עם אותו יחס העברה.
    לדוגמה:
    Dana 44 Ring & Pinion Gear Set Thick 4.11 Ratio
    Ring & Pinion gear set for Dana Spicer 44 (fits 3.73 & Down Carrier) Thick in a 4.11 ratio

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yukon...mZ140468027379
    it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own

  20. #40

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ושוב שאלה על יחסי העברה

    אלה : איזה קייס צריך לקנות לסרן דנה 44 של סופה על מנת לשתול בו יחסי העברה 4.10 ?

    אם זה קייס שמוגדר מ3.73 ומעלה , הרי שבנעילה האחורית שלי אני יכול להגיע עד 3.73 , האם יחסי העברה 4.10 של סופה לא יתאימו לנעילה ?
    בבדיקה מול יאנוביץ התגלה שיחסי העברה של tj ויחסי העברה של סופה (4.10) מופיעים תחת אותו מק"ט , אז בידיעה שיחסי ההעברה 4.10 של tj מתאימים לקייס 3.73 ומטה , הרי שגם יחסי ההעברה של הסופה אמורים להתאים לאותו הקייס !
    היתכן הדבר ?
    לראיה :http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Jeep-...Q5fAccessories


    האם אני מפספס משהוא
    it's a cj8 !!! it's not for sale !!! build your own

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. שאלה על יחסי העברה
    על ידי רואי אזולאי בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 01-11-10, 09:48
  2. שאלה על יחסי העברה
    על ידי שמוליקו בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 13-08-08, 21:54
  3. שאלה בנושא יחסי העברה!
    על ידי 360 בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 07-03-06, 00:06
  4. שאלה על יחסי העברה בגיר
    על ידי elitkh בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 25-07-05, 10:27
  5. שאלה בנושא יחסי העברה
    על ידי רעות בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 26-03-05, 17:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •