
Originally Posted by
שחר-סופה
אין ספק , שהיה נכון ותורם לפתוח את השרשור הזה . תודה על העידוד והפירגון גם בשרשור
וגם לאלו ששלחו בה"פ / טל ' . אני שמח שעורר השראה ומוטיבציה בקרב כל מי שמתכנן משהו
דומה עכשיו או בעתיד.
או קיי , חוב של עדכון קל וכמה תמונות .
לפני שעברתי לתא המנוע , סיימתי לשייף את צינורות הפליטה מהמניפולד ועד ליציאות מאחור
(שהיו חלודים לגמרי) אבל לשמחתי ,ללא ריקבונות או חורים - תפסתי את זה בזמן .
לאחר מכן , צבעתי אותם בצבע עמיד בחום של מעל ל 400 מעלות פרנהייט .
גם מיכל הסולר עבר ניקוי וצביעה .
כשהחלפתי את אחד מצינורות הדלק במיכל למעלה , הייתי צריך להשתחל בין הסרן האחורי
לבין הדודים (בקיצור פוזת נדיה קומנצ'י) ולשלוח יד עם מברג לפתוח ת'בנד ועוד לתת קונטרה .
הצינור הוחלף לאחר מאמצים , סיימתי צביעות אחרונות ורק יום למחרת , ראיתי שיש שמן בלם
על הצמיג בחלקו הפנימי .
הייתי בטוח שהפעלתי לחץ על הצינור תוך ניסיונות ההשתחלות שלי ואולי דפקתי את החיבור/שפה של
קצה הצינור לדראם. אחרי בדיקות התברר , שהצינור כל כך רקוב וחלש מבפנים באותו קטע שפשוט
נפער בו חור .
שוב - לבקר ולהגיד שלום ל"טכנו צינור" , נרכש צינור פלדה שונה משלי , ללא הספירלה . הוא חלק
מרגיש איכותי וגמיש כך , שניתן לעצב אותו לכל צורה כמעט ע"י קונטרה של האגודל (ע"מ לא לשבור אותו).
בחיבור למפצל , ממש כופפתי אותו לכמעט 90 מעלות בלי בעיה . לבקשתי , הלבישו לי עליו צינור גומי שקוף
להגנה .
אמשיך בעידכונים ותמונות של העבודה בתא המנוע כשיפסיק הגשם ואוכל לעבוד .
שחר.