Close
Page 13 of 34 FirstFirst ... 3101112131415162333 ... LastLast
Results 241 to 260 of 666
  1. #241
    חבר רשום shay_love_off_road's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    ח(ד)רה - פעם פה ופעם שם - בעיקר שם
    Posts
    871

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    גם אצלי קיים הסרן הזה, אצלם אותו,
    מחיפוש שהרצתי בJeepolog הטנדר שלי הוא "טנדר ירקנים" (לשעבר). עם GM BOLT 10 קדמי / GM BOLT 14 אחורי,



    Quote Originally Posted by CUCV M1009 View Post
    הראשון בלייזר 79' עם מנוע Big Block 454 7400 סמ"ק ו-500 סוסים עם קרבורטור של Holley CFM 660

    השני בלייזר 88' עם מנוע Small Block 350 5700 סמ"ק עם קרבורטור של Edelbrock רמת גימור הכי מפוארת ששברולט עשו בבליזרים

    והשלישי בלייזר 88' CUCV M1009 צבאי לשעבר.........
    .........עם מנוע של Humvee H1 מהדור הראשון 6500 סמ"ק דיזל ללא טורבו שחר תבדוק ברישיון רכב איזה דגם מנוע רשום לך?

    דייב.
    פאק אנד שיט!
    "הראשון בלייזר 79' עם מנוע Big Block 454 7400 סמ"ק ו-500 סוסים עם קרבורטור של Holley CFM 660
    500 סוסים באורווה?! הלוואי עלי! סחטיין איש!

    צ'מע דייב, אני טנדר אחד מתחזק וזה לא קל, (אך זה מהנה) סחטיין שאתה מצליח לתחזק שלוש!
    (על כל המשתמע מכך, טסטים, ביטוחים, חלפים, תחזוקה מונעת, דלק, ושאר הירקות)
    אם לי היו שלוש בהמות שחונות בשכונה סביר להניח שהשכנים שלי בעלי ההברדיות,
    וחברי "Green Piece A shit" ינהרו לביתי עם קילשונים בוערים (כן, יש לי שכנים כאלו למרות שאני חדרתי לא מפותח )

    רק שאלה לי אליך, בבלייזר 88, האם ההחלפה לקארבורטור זה שדרוג? כי אני יודע שמ-1987 המנועים האלו התחילו לרוץ עם מערכת TBI,




    שחר: צדקת,
    Quote Originally Posted by שחר-סופה View Post
    ברור לך שאתה עוף נדיר במחוזותינו ? 3 בלייזרים ועוד איזה ... ! הרגת אותי !
    חכה ש שי יראה את התגובה שלך על ההוא עם ה ביג בלוק 7.4 יש רופא בסביבה ?
    שחר.
    באמת שאלה במקום!!!! הRPM של הלב שלי עלה לקצב מטורף שראיתי את זה,

    דייב יש לך תמונה של הבלייזר 1979 עם המנוע Big Block 454 7.4???

  2. #242

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    אה אמ...טוב...זה לא 14 קטן..כי כמו שאמרתי הוא לא צף...זה גם לא דנה 60..כי זה לא . זה כן 14 "בינוני" - הידוע בכינוי 14 10.5 . פשוט...אני כל כך רגיל להתיחס ל 14 בתור 9.5 או 11.5 כי זה מה שנפוץ במקומותינו.

    וזה כן היה בציניות.
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

  3. #243
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    אריאל
    Posts
    1,380

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    אז ככה דייב , שיחקת אותה אתמול בגדול שעשית מאמצים והגעת אלי במיוחד לאחר יום סידורים שלך במרכז .
    נהניתי מאד והיה אחלה (לא פחות מלנהוג על הבלייזר שלך) , תודה .
    מקווה שעזרתי ותסדר את הדברים שהצבעתי עליהם - דיר באלאק .

    אז עבר שבוע מאז העדכון והתמונות האחרונות של מסגרת החלון הקדמי / קיר האש והתעלה , אבל אני לא נח לרגע .
    עברתי לליטוש כל הבודי מבפנים . יצרני שברולט (החכמים) יש לומר , באמת לא בציניות , עיצבו את ארגז הרכב והדלת האחורית
    (החלק האחורי) כמשטח העמסה בצורה גלית ע"מ לפזר את הלחץ / עומס על פר נקודה בתא המטען ובכך לשמור על הארגז מפני שקיעה
    והחזקת מעמד לאורך שנים . עכשיו , תוסיפו לכל זה 3 שכבות שהם ציפו שם , צבע עליון אפור , מתחתיו זפת ושכבה ראשונה של יסוד עבה
    ואתם מקבלים אחלה נוסחה איך לפתוח ת'תחת בלהוריד / ללטש את זה . לא פלא ארגז של 25 שנים נראה כפי שנראה לאחר ליטוש .
    המלטשת לא מגיעה לכל מקום וקרעתי מלא ניירות לטש בחזית ובצד האחורי בניסיון להגיע לכל הפינות והצדדים של הפח הגלי .
    חלק מעבודת הליטוש היתה ידנית .
    היה לי ברור מההתחלה , שאני הולך ללטש את רצפת הבודי עד הפח ובאמת , היו לא מעט מקומות בהם שכבות הצבע ניראו טוב מלמעלה
    ומתחתם , עם עבודת הליטוש והחשיפה , התגלו מרבצי חלודה . פטריות שאם היו נותנים להן עוד שנה , היו אוכלות את הפח .
    בדפנות , ליטשתי את הצבע העליון והגעתי ליסוד . משראיתי שהוא חזק ויציב ואין אף לא נמש אחד של חלודה הסתפקתי בזה .
    מלפנים , לא היה מנוס מלעבוד עם איזמל / פטיש / מברג שטוח ולהתחיל לקלף את כל התחתית משכבת העליון והזפת העבים .
    ע"מ לקצר זמן עבודה עם המלטשת , אחרת , הייתי שורף את המלטשת וגומר 100 מ' נייר לטש לפחות .
    זאת עבודת נמלים לא פשוטה והתקדמתי לאט לאט . כל פעם חושף חלק מהשכבות העליונות ואז מתאבד עליו עם המלטשת וגם ידני .
    אני מקווה מחר לסיים עם הבודי , ניקיון רציני מאד על כל הפנים . צבע יסוד , זפת קר ולסיום עליון .
    ואז ,,,, אוי ,,, כמה חיכיתי לרגע הזה ! אני והוא הולכים לפחחות וצבע כללי .

    שחר.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	106-0696_IMG.JPG 
Views:	138 
Size:	331.9 KB 
ID:	45163   Click image for larger version. 

Name:	106-0697_IMG.JPG 
Views:	137 
Size:	287.4 KB 
ID:	45162   Click image for larger version. 

Name:	106-0695_IMG.JPG 
Views:	141 
Size:	305.1 KB 
ID:	45164   Click image for larger version. 

Name:	106-0694_IMG.JPG 
Views:	160 
Size:	374.4 KB 
ID:	45165  

    Click image for larger version. 

Name:	106-0693_IMG.JPG 
Views:	137 
Size:	275.5 KB 
ID:	45166   Click image for larger version. 

Name:	106-0692_IMG.JPG 
Views:	121 
Size:	268.9 KB 
ID:	45167   Click image for larger version. 

Name:	106-0691_IMG.JPG 
Views:	139 
Size:	289.0 KB 
ID:	45168  
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  4. #244
    חבר רשום shay_love_off_road's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    ח(ד)רה - פעם פה ופעם שם - בעיקר שם
    Posts
    871

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    באמת חרא של עבודה,

    העבודה שלך מדהימה, אופי העבודה הוא חרא, אבל כן, דיברנו על זה בטלפון שאת הפח הגלי הזה יצרו לעומסים,
    אישית, אני מאוד אוהב את החשיבה שלGM ברוב הדברים, יש להם את הפאקים שלהם, אך בגדול? הנדסת האנוש
    שלהם לרכבים הללו היא מעולה ממש!

  5. #245
    חבר רשום e-sheta's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    מרכז
    Posts
    565

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    לפני שעתה רץ לפחח האם החלפת את בירגי הפטרייה שמחזיקים את המרכב לבודי במשטח העמסה אמורים להיות כ 8 ברגים לפחות זה הכמות שישנה אצלי .
    ואצלי אני החלפתי לאחר 32 שנה אותם וכללתי גם פרוק משטח העמסה אצלי כליל מהטנדר לצורך ניקוי שלדת הסולם מחלודה השפרצת זפת קר וצביעה בשחור מט לאחר מכן
    של כל תחתית המרכב והשילדה . נישאר לי כרגע לצבוע את משטח העמסה בצבע שחור מט .
    כך בחשבון שאתה חייב לצבוע בצבע המקשר בין הפח המגולוון לבין הצבע הסופי .

  6. #246
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    אריאל
    Posts
    1,380

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    שי , אם כך נראה בודי בן 25 שנה אז אני פשוט מצדיע להם . זה מתחיל מבחירת סוג החומר והעיבוד ,
    וממשיך עם ההתייחסות לאיכות הצבעים והשכבות ועד לגימור הסופי . אין פשרות בכלום .
    (אגב , לא רק אצלי) גם בבלייזר הקודם הראשון שלי המצב היה דומה
    ואני לא רוצה אפילו להגיד לך איך הבודי של הבלייזר של דייב נראה אין ולא עושים כבר כאלה !

    איש , אצלנו בבלייזרים זה קצת שונה מאשר אצלכם (אצלך ואצל שי) לנו , יש רק 4 ברגי פטריה כאלו בכל החלק האחורי .
    זאת , בשל היעוד השונה של הרכב / ארגז .
    יכולתי לפרק את הפח הגלי של המשטח האחורי לגמרי מהרכב , הוא מחובר סה"כ עם 8 ברגי 13 מ"מ מלפנים , 4 ברגי פטריה
    ועוד 4 ברגי 13 בצמוד לדלת האחורית . אבל, לא מצאתי כל טעם לעשות את זה .
    אני לא יודע אם עקבת אחרי התהליך של העבודה שלי מההתחלה בשרשור , אבל אני אגיד לך שראשית , את העבודה על הבודי
    התחלתי מלמטה . וזה כלל ליטוש כל הבודי / שילדה (ופירוק צנרת נוזל בלם ודלק מהשילדה) ומכלולים מכל הכיוונים , צביעה ביסוד
    ולאחר מכן בצבע עליון / זפת קר. כל מכלול / חלק בצבע המתאים לו מבחינת יעוד . פירוק רק 'חלק קטן' כמו המשטח האחורי ,
    לא היה משלים לי את העבודה ביסודיות לכל אורכה של השילדה והבודי . זה היה יכול להקל ולזרז-אין ספק , אבל כבר עברנו את זה .
    ציינתי את ההפתעה שלי ממצב הבודי וברכתי את יצרני שברולט כבר אז .
    כך שבגדול , ידעתי למה אני מצפה בחלק הפנימי העליון של הבודי .
    אגב , שאתה כותב צבע מקשר אתה מתכוון ליסוד / פרמייר אנטירוסט לא ? אם כן ,,, אז זה ברור .
    שמח לשמוע על ההתקדמות שלך גם כן . בהצלחה בהמשך ואני מקווה שהוא יהיה גמור עד למפגש ההשקה/טיול - נוכל
    להרים כוסית ביחד .

    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  7. #247
    חבר רשום e-sheta's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    מרכז
    Posts
    565

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    בעניין הצבע כוונתי צבע יסוד עבור פח \ ברזל מגולוון שונה מצבע רגיל הוא חייב להיות בעל 90 אחוז מעורבב באבץ ועל הפח להיות מחוספס קלות .

  8. #248
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    אריאל
    Posts
    1,380

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    אני אקל על החיפוש : הנה התמונות של צביעת משטח הארגז (חלק אחורי) ושל חלק מהבודי ביסוד וגימור בזפת קר .
















    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  9. #249
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    אריאל
    Posts
    1,380

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    Quote Originally Posted by איש שטח View Post
    בעניין הצבע כוונתי צבע יסוד עבור פח \ ברזל מגולוון שונה מצבע רגיל הוא חייב להיות בעל 90 אחוז מעורבב באבץ ועל הפח להיות מחוספס קלות .
    הבנתי , אז לשמחתי עשיתי טוב . ז"א השתמשתי כמובן בצבע יסוד יעודי לרכב/פח .
    בקשר לחיספוס , כן ברור לי למה ... ע"מ שחלקיקי הצבע יתפסו/יאחזו טוב יותר ויחזיקו מעמד שנים , מבלי להתקלף
    אחרי זמן קצר . למרות שליטשתי היטב והפח מרגיש חלק למגע , עדיין אני מניח , שפח בן 25 שנה לא עד כדי כך חלק באופן כזה
    שהצבע לא ייתפס .

    שחר .
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  10. #250

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    דייב יש לך תמונה של הבלייזר 1979 עם המנוע Big Block 454 7.4???

    http://www.carsforum.co.il/vb/showth...24#post3019724

    הבלייזר למכירה.

  11. #251

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    שחר אני לא יוצא לשום טיול לפני שאני באמת מסדר את כל הדברים....

  12. #252
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    אריאל
    Posts
    1,380

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    אחלה , בהצלחה דייב ... נשתמע

    טוב , עבר שבוע ללא עידכון - אבל אני מתקדם . החניה / הבלייזר / אני ? הפכו למוקד עלייה לרגל במובן החיובי של המילה
    ומגיעים אלי המון חברים , חלקם מהאתר . ערן , תודה רבה על שהגעת אלי מכל כך רחוק בשבת , מעריך את זה מאד . כרגיל , נהניתי
    מאד , במיוחד לאחר הרבה זמן שלא התראינו - כמה ' חומר ' היה להשלים אהה ?
    איש שטח , תודה על הביקור המיוחד בשבת . היה אחלה . יש לך אוטו באמת מיוחד , הרבה הנאה .
    תודה רבה לביזון שהגיע והביע נכונות לתת יד במשימת הליטוש לקראת סיומה . אומנם חצי שעה של עבודה , אבל ראית/הרגשת איזה דרעק
    וכמה זמן לוקח לחשוף חלק כזה קטן ?
    אז ככה , סיימתי כמובן את מלאכת הליטוש וחשיפת כל תחתית הרכב .
    הממצאים היו ידועים טרם לכן כשהתחלתי את מלאכת ליטוש תחתית הבודי כבר בהתחלה = אין הפתעות . טוב נו ... אולי מעט .
    זאת אומרת , רק כשהתאבדתי בדפיקות פטיש/איזמל על נקודות הריקבון הבאמת בודדות שהיו , גיליתי שחלק מהן גדלו בין 2 -5 ס"מ
    אחרי שהרבצתי להם . על אותו משקל של לחטוף איזה מכה / פצצה ממשהו וגודל לך איזה קקטוס קטן כזה ...
    נקודות הריקבון היו בריצפת הבודי מתחת לנקודת הריתום של חגורות הבטיחות צד נוסע/נהג - אגב , באותו המקום בדיוק משני הצדדים .
    מדובר ברצועות צרות שאורכן כ 10-15 ס"מ ורוחבן לא עולה על 3 ס"מ אפילו .
    ומצד שמאל של דוושת הבלם צמוד למשקוף .
    מתחת לרכב , כפי שציינתי עוד דיי בתחילת השרשור , היה ריקבון צר מתחת ולאורך מפתן הדלת , בעיקר בצד נוסע .
    החלטתי לקחת את הרכב לחבר שלי , הפחח באריאל , לצורך חיתוך הפח הרקוב ותפירת חדש במקומו . כמו גם , לנצל את ההזדמנות
    לרתך את כל החורים של הברגים הקודחים שנעשו בכדי לתפוס את שטיח הלבד שהיה (זוכרים?) וחורי תושבות כיסאות ישנים שנקדחו
    במהלך השנים ע"י בעלים קודמים . בקיצור - איטום כל הבודי וכמובן לקבל את הליפט ולעבוד כמו בן אדם .
    אומנם הוא לא חבר אתר ולא גולש כאן - אבל , אני רוצה להגיד המון תודה לאלי , לכרמית (אישתו) ולרפי , שבאמת נתנו ונותנים לי יד חופשית
    וכשאני שם , אני די מרגיש בבית . תודה , תבורכו !
    חתכנו את הפח הרקוב בנקודות שנחשפו ותפרנו חדש . שיחזרנו את מפתן דלת הנוסע משני צדדיה החיצוני/פנימי ותפרנו פח חדש .
    ולסיום , ריתכנו את כל החורים הישנים שנקדחו בבודי .
    היום סיימתי ללטש את כל התיקונים מלמטה , לנקות ולצבוע יסוד . לאחר מכן מרחתי חומר פחחים/פילר וליטשתי .
    יום ראשון ב"ה , אסיים בריסוס זפת קר כבר בבוקר ולאחר מכן , אני תקווה לסיים עם צביעת כל הבודי מבפנים ביסוד ולאחר מכן בזפת קר .
    הוצע לי כמובן לא ליסוע הביתה עם הרכב לאחר הריתוכים והתיקונים בבודי ולהישאר לעבוד עליו על הליפט . כשאסיים , ניתן יהיה כבר
    להתחיל עם עבודת הפחחות/צבע חיצוני .

    שחר.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	106-0698_IMG.JPG 
Views:	171 
Size:	252.4 KB 
ID:	45381   Click image for larger version. 

Name:	106-0699_IMG.JPG 
Views:	159 
Size:	329.1 KB 
ID:	45382   Click image for larger version. 

Name:	106-0700_IMG.JPG 
Views:	139 
Size:	251.2 KB 
ID:	45383   Click image for larger version. 

Name:	107-0704_IMG.JPG 
Views:	188 
Size:	241.5 KB 
ID:	45384  

    Click image for larger version. 

Name:	107-0705_IMG.JPG 
Views:	143 
Size:	259.2 KB 
ID:	45385   Click image for larger version. 

Name:	107-0706_IMG.JPG 
Views:	152 
Size:	256.9 KB 
ID:	45386  
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  13. #253
    חבר רשום shay_love_off_road's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    ח(ד)רה - פעם פה ופעם שם - בעיקר שם
    Posts
    871

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    אתה חולה נפש במובן הטוב של המילה!


    איך מערכת הנשימה?
    היום גם אני שייפתי, אבל דברים אחרים, שפאכטלים וקירות גבס מחורבנות, עכשיו רק הגעתי הבית (עוד לפני מקלחת)
    סחטיין על העבודה איש,

    מגניב לראות את הבליזר הזאת נולדת מחדש!

  14. #254
    חבר רשום bizon's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    אריאל
    Posts
    689

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    שחר יה מג'נון אם היה לי רבע מהאנרגיות שלך כבר הייתי צנים שמעו קל לקרוא במחשב אבל עד שלא מנסים פשוט לא מבינים על מה מדובר כולה גירדתי אולי 5סמ ויצאה לי הנשמה הבן אדם גרד את כל האוטו !!! עם כמות האנרגיות הזאת עוד תמכור לחברת חשמל !


    מור
    גרזן לפוזה קפה לטעם ואשראי למתדלק

  15. #255
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    אריאל
    Posts
    1,380

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    Quote Originally Posted by shay_love_off_road View Post
    אתה חולה נפש במובן הטוב של המילה!
    אתם מבינים ... את זה כותב מישהו שכך נראית החתימה האישית שלו :

    אני לא סובל מאי שפיות...אני נהנה ממנה! - GMC SIERRA 87
    Old America never die -Fuck Fuel Economy
    אני רק ורסטילי , מתאים את העבודה למצב הקיים של הרכב .

    Quote Originally Posted by bizon View Post
    עם כמות האנרגיות הזאת עוד תמכור לחברת חשמל ! מור
    ביזון , אני כבר עובד על הספיירים ... . איך אמרתי השבוע ... : " אני מתחיל להריח את ההתחלה של הסוף "
    אומנם לא גמור ויש מה לעשות , אבל אני ממש קרוב לסיום העבודה הסזיפית .
    זאת , שאתה מפורק ממנה לחתיכות בסוף היום .
    זאת , שמרוב תשישות אין לך כוח להיכנס אפילו למקלחת , אלא להישפך על איזה קרטון על הריצפה במקום במיטה .
    זאת , שכבר נכנסת להתקלח וכשיצאת המקלחת נראית כתפאורה מושלמת לסט של סירטי רוצחים סדרתיים . אמיתי ! זוכרים איך זה נראה שם ?

    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  16. #256
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    באר שבע
    Posts
    2,654

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    שגעת תרבי.. יאללה אין זמן צריך לטייל.

    אה שיט.. גם הג'יפ שלי מפורק.

    תאווה לעיניים מה שאתה עושה עם האוטו שלך. גרם לי להתמרמר שאני מפקיר את שלי בידיים של מישהו אחר. הבעייה היא שלי אין את הזמן, ובעיקר המקום.

    יאללה, עוד פוש קטן, ואתה בגן עדן של טיולים וכיף.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  17. #257
    חבר רשום shay_love_off_road's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    ח(ד)רה - פעם פה ופעם שם - בעיקר שם
    Posts
    871

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    צ'מע.... אני מתאם את החתימה למצב האמיתי בחיים :P
    גם אני חולה נפש לא קטן בזכות עצמי, (בעצם כל בעלי הפולסייזים הישנים בארץ)


    אני מבין אותך אחי, אם לי היה את האמצעים הייתי מתאבד על הטנדר שלי יותר ממה שאתה התאבדת על הבלייזר שלך,
    אתה עובד כרגע על הגיבוי, אחי, זה עוד מעט נגמר, עוד מעט אתה כובש את ההר (ונשארים לך אח"כ הדברים שדורשים הרבה פחות מאמץ)
    שהיה בהצלחה בהמשך, סחטיין אחי על השיפוץ הזה,

    בסיום השיפוץ - הבירה עלי!

  18. #258
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    אריאל
    Posts
    1,380

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    Quote Originally Posted by ערן המסוקס View Post
    תאווה לעיניים מה שאתה עושה עם האוטו שלך. גרם לי להתמרמר שאני מפקיר את שלי בידיים של מישהו אחר.
    שמע , אם הצלחתי להוציא ממך משפט כזה , סימן שיצא לי מה זה טו ווו בבבבב ! וכל זה בלי להתכוון בכלל ....

    ואין לך מה להתמרמר , במגבלות שציינת , עשית שם וואחאד עבודה והפכת אותו מקצה לקצה (רק מי שמכיר אותך
    ואת האוטו הזה יבין) ועדיין הוא בידיים טובות . לא כמו שאתה עושה בעצמך , אבל עדיין בידיים טובות .

    Quote Originally Posted by ערן המסוקס View Post
    שגעת תרבי.. יאללה אין זמן צריך לטייל.
    אה שיט.. גם הג'יפ שלי מפורק.
    יאללה, עוד פוש קטן, ואתה בגן עדן של טיולים וכיף.
    תודה על העידוד לקראת הפוש הסופי (גם לשי ) , מחכה לזה פחות או יותר כמוך . מזל ששלך גם מפורק , אחרת , עוד הייתי עלול להילחץ !

    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  19. #259
    חבר רשום שי קרנצלר's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    גן יבנה
    Posts
    516

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    שחר שלום
    אני עוקב אחרי השיפוץ והשרשור.
    פשוט אין מילים להביע את הערכתי ,אתה לא "מעגל" שום פינה ו"מגיע לכל הפינות"
    יישר כח.
    שי קרנצלר
    רוצה - רוצה ,לא רוצה - לא צריך !!!

  20. #260
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    אריאל
    Posts
    1,380

    Default תגובה: בסכנת הכחדה : בלייזר - תיעוד ושיתוף בתהליך השיפוץ

    תודה רבה שי ,
    ובכלל לכווולם ! תאמינו או לא , יש לכם חלק גדול מאד במה שאתם רואים כאן .
    ההערכה , הפירגון והמחמאות ... , הרוח הגבית הזאת , תרמה ותורמת המון בתהליך ולתהליך .
    מהיום הראשון היה ברור לי שאני מתעד את התהליך לעצמי וספק אם הייתי מעלה את זה בצורה / דרך שעשיתי עד עכשיו .
    אז תודה אנשים ....

    שחר

    נ.ב : שי אתה עדיין אם הבלייזר ? ז"א יש מצב שנראה אותך איתו באירוע /טיול / השקה ?
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

Page 13 of 34 FirstFirst ... 3101112131415162333 ... LastLast

Similar Threads

  1. השיפוץ : אם חשבתי שיש תחתית (אז כנראה שאין)
    By EhudTamir in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 13
    Last Post: 03-08-10, 20:09
  2. Replies: 4
    Last Post: 07-11-08, 14:40
  3. Replies: 0
    Last Post: 04-11-08, 17:19
  4. כתבה חדשה - סיכום השיפוץ של עירא
    By נמרוד in forum אוף-טופיק
    Replies: 10
    Last Post: 04-11-04, 20:40

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •