שחר, בלי תירוצים. אני מגיע בסוף החודש עם הבקבוק המובטח - אני מצפה לראות את הבהמה נוסעת ונמצא מקום להוריד איזה שוט או שניים ואולי גם איזו פוזה טובה לצילום.
eitay תודה רבה , שמח שנהנית ...
- חברים יקרים , בתקופה האחרונה אני מתקשה לגלוש על בסיס קבוע כבעבר , אני עסוק בהמון דברים אחרים
שגוזלים ממני זמן פנוי שהיה בעבר , מה גם שכרגע אין שום עידכון או חדשות . מירב תשומת הלב והתקציב מופנים כעת ל "רגליים " שלי .
המנוע בביג שלי התפחלץ ונפטר סופית תוך כדי נסיעה . הוא כבר היה אוכל שמן בכמויות ועבר 175,000 ק"מ . גררתי אותו לחבר ,
הורדנו מנוע ופירקנו בכדי לראות את מהות והיקף הנזק שאנו עומדים מולו .
בקיצור , כתר הבוכנה התחתון נשבר ומכאן החלה שרשרת אסונות . טלטל שבור וסטירה לצילינדר שגרמה לשבר ,
בוכנה ורינגים בחלקם העליון שבורים ומה לא .
לאחר בחינת המצב , בירור עליות חלקים כאן בארץ (בחברה דרך עופר אבניר) לעומת קניית החלקים בגרמניה ושליחתם לארץ , נפל הפור .
אז שבוע שעבר הגיעו כל החלקים , כולל קראנק , בוכנה / רינגים חדשים , מיסבי קראנק , סט אטמים , משא' שמן ,שרשראות טיימינג ובלנסר
ומה לא ...
אז כרגע ההתקדמות בכל הקשור לבלייזר נכנסה ל HOLD עד אשר אסיים עם הביג . לא רוצה להתנבא על מועד , אבל אמשיך במהלך מרץ ...
כמובן שהעדכן כרגיל ...
שחר .
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
שחר, בלי תירוצים. אני מגיע בסוף החודש עם הבקבוק המובטח - אני מצפה לראות את הבהמה נוסעת ונמצא מקום להוריד איזה שוט או שניים ואולי גם איזו פוזה טובה לצילום.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
שחר
למה השתמשת בשני סוגים שונים של חומר בידוד?
האם החומר של של פומוטיב שדברת עליו לא מתאים לכל הרכב?
או האם משיקולי עלויות?
יום ראשון אני יוצא לשופינג של חומר בידוד ורוצה לדעת מה להביא
ברגע זה נגמרו התירוצים אמיר...
איך אפשר לסרב כשאתה מגיע מהיכן שאתה נמצא ...
אגרור אותו על הגב אם אצטרך ...
מקווה להספיק לפחות עם המראה הכללי שיהיה מושלם , עם סיום בניית הפגוש האחורי עם המתקן לגלגל ספייר ,
ההייליפט ואת החפירה מאחור .
שחר.
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
למה לגרור אותו על הגב נבלה? הבהמה שלך מסוגלת לגרור רכבת מטען בת 60 קרונות פחם,
נפגעתי ברמה אישית בשם הבליזר שלך :-P
חוץ מזה אחי, איבדתי את הטלפון, רק עכשיו מצאו לי אותו (שחכתי אותו בעלית גג של לקוח - יצאתי טרבלסי טיפוסי)
אהלן ערן (סליחה על התשובה המאוחרת) אם זה עדיין רלוונטי ...
השיקול להשתמש בשני חומרי בידוד שונים הם מבחינה פרקטית בלבד .
כן , בפנלי הדלתות , פנים מכסה המנוע , ודפנות אין מקום / לא נכון להשתמש בפלציב/פומוטיב .
בבחינת סוג החומר : עובי , נוחות יישום , גמישות ואפילו מחיר (למרות שזה לא שיקול) .
חומר הבידוד השני , מתבסס על בידוד ע"י בועות אויר ורדיד אלומיניום (בדומה לפצפצים שאנחנו מכירים) עוביו בערך 4 מ"מ והוא טוב
למקומות בהם לא דורכים ,בדיוק היכן שאני בחרתי ליישם איתו כגון : פנלי דלתות , מכסה מנוע צד פנימי , דפנות ...
שחר .
נ.ב : ערן , יש לך ת'טלפון שלי ... תרגיש חופשי להתקשר בכל מה שאתה צריך ...
וכמובן המון הצלחה במשך הפרוייקט המרשים שלך ...
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
טוב חבר'ה אז ככה ... וואללה מאיפה להתחיל ... ?
אז במקביל לעבודת האוברול על הביג , המנוע כבר הורכב וצבעתי אותו לפני שבועיים כבר ...
תודה ענקית לחבר הכי טוב שלי נווה שהסכים לסבול ולאכסן את האופנוע בסלון הבית , על כל העבודה המטורפת וההשקעה ...
החלטתי להעיף את הדודים המקוריים ששוקלים המון (2 אגזוזים+דוד מרכזי) = 12 ק"ג = טירוף !
את מקומם תופסים כעת זוג אגזוזי ARROW פתוחים חדשים ששוקלים ביחד 3.5 ק"ג , וכמובן ביטלתי את הדוד המרכזי .
נשאר לי כעת להמתין למפעל שיסיים לי את צנרת הנירוסטה (בקוטר הגדול ב 5 מ"מ מהמקור) שנבנתה במיוחד עבורי עם הכיפופים מהמניפולד
ועד לחיבור לדודים הפתוחים מאחור .
הפקה ... כל דבר אצלי זה סרט וזמן ... על כסף אני כבר לא רוצה לדבר ...
אבל הרי לא מעניין אתכם הביג ובכל זאת סיפרתי בכדי שתבינו מדוע אני מתעכב עם סיום הבלייזר , הן מבחינת תקציב / זמן ושות' ...
אבל אני עובד במקביל והנה תתעדכנו ...
*כשרק קניתי את הבלייזר , ביישור הקו המכני שעשיתי , ראיתי שיש הזעה מעצבנת (לא נזילה) מחזית המנוע . של סולר , שמן ומים .
לאחר ניקוי יסודי של המקום ראיתי והבנתי ממה היא נובעת . הבעלים הקודם העביר את חזית המנוע הישן לזה החדש . אני מתכוון
לכל הספקים +מכסה טיימינג . אבל , וזה אבל גדול ! במקום לקנות סט אטמים כמו שצריך ... , הכל הוצמד עם סיליקון ובצורה חובבנית .
אפילו זרקנית . אחחח ...
לקחתי משחת אטימה / סיליקון של ויקטור ריינץ במטרה לעבור על החיבורים , אולי אצליח לאטום . כשהגעתי לחיבור מכסה הטיימינג לבלוק
ופיית הטיובה נגעה במקום , פשוט פרצו מים החוצה ...
לאחר ירידת המים ניגבתי טוב את המקום וראיתי שפשוט המים כירסמו את הפלאנג' ופערו בו חור. כשקניתי את הרכב הוא היה עם רדיאטור
רקוב , ללא טרמוסטט ומי ברז מצחינים כזכור . רדיאטור ... הבאתי אז חדש , טרמוסטט חדש הותקן , שטיפה יסודית למערכת והכנסתי פרסטון .
אך מסתבר שעבור הפלאנ'ג זה כבר היה מאוחר מידי . הנזק ניגרם .
הזמנתי מכסה טיימיג חדש מארה"ב + סט אטמים , יש שלושה סוגי נוזלים שנאטמים שם , נוזל קירור מנוע ביציאה מהראשים , שמן מנוע (מילוי)
וה PCV ומשאבת הזרקת הסולר המכנית בחלקו העליון . על הדרך , החלטתי להזמין גם משאבת מים חדשה , כי אם כבר ... אז כבר ... וחוצמיזה
במחיר של 32$ לא חושבים פעמיים אפילו ... אז שלחתי בשתי פעימות ... (2 חבילות נפרדות) החבילה הראשונה עם מכסה הטיימינג וסט האטמים
הגיעה אלי בדואר רגיל (שלקח לו חודש וחצי להגיע) עד הבית ללא שום תשלום מכס ושות ... מחכה למשא' המים ויהיה אפשר סוף סוף לעבוד ולסיים
עם חזית המנוע שתהייה חדשה ותיתן , ב"ה , הרבה שנות שקט מנזילות וכל מיני מירעין בישין ...
*במקביל , סוף סוף קיבלתי לידי את הבוקסה למתקן גלגל הספייר מהחרט . עשה עבודה מדהימה אבל גמר לי את הבריאות בזמן שעיכב אותי
(חודש ושלושה שבועות ) , היא כוללת פיטמת גירוז עם קדח מעבר הגריז פנימה כמובן , טבעת אוקולון בתחתית , מגרעות עדינות היוצרות חלל
בו הגריז נישאר ו O RING בחלק העליון למניעת בריחת הגריז וכניסת מים / לחות / אבק .
*הבאתי כזכור , קונסולה של GMC ספארי מפירוק בכדי להתקין בו את מכשיר הקשר והכריזה . אבל בעיה ....
אז בהתחלה לא היה תקציב למכשירים , התגברתי ונאלצתי להמתין בקוצר רוח 3 חודשים .
בעיה שניה ... הקונסולה באורך מטר , לי בבלייזר בין הגשר המרכזי (בין החלק האחורי לקדמי) לכיוון המראה והשמשה הקדמית יש 64 ס"מ .
ידעתי שאני הולך לאכול סרט ... רק לא האמנתי שהוא בכזה אורך ... בכדי לקחת מוצר מפלסטיק ולהנדס אותו כך שאחשוב על מה אני מוותר ומה לוקח .
אז ניקנו המכשירים בשבוע שעבר וזהו ... , אין תירוצים , אין מה שיעכב , אני בשיגעון רק לסיים עם הפרק הזה בסידרה ...
הייתי חייב עזרה של יד נוספת שתתפוס בזמן הניסורים , חיתוכים וכיו"ב ... כמו כן , גם למיכשור מתאים ולראש מבריק ויצירתי בכדי
לייצר משהו איכותי . לא היתה לי התלבטות בכלל , אני לוקח לעבודה הזאת חבר טוב טוב יניב יחזקאל שהוא גם הבעלים של החברה (קומפיוקאר)
ועושים את העבודה במעבדה שלנו בעבודה (ביום שישי-שלא עובדים ואין אף אחד) .
ת'שמעו , לא הערכתי , דימיינתי שזה יהיה אפילו דומה לטרור שאכלנו עם זה ... אבל איזה סבלנות /ראש/ידיים יש לבן אדם הזה , לא יאומן ...
העבודה הסתיימה לאחר 8 שעות לערך ... אבל יצא מדהים , ס'תכלו בעצמכם ...
תודה ענקית אחש'לי יניב ... אומנם הוא לא גולש כאן , אבל חשוב לי להגיד ...
נמשיך לעדכן , ההמשך הוא לסיים כבר עם בניית הפגוש האחורי + המתקן לגלגל ספייר והמיתקונים עליו ...
שחר
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
ועוד אחת עם האנטנה המגנטית הקצרה ומדבקת ג'יפולוג ...
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
פייייייי איזה יופי של דברשפו גדול חביבי פשוט כיף לראות אותך סובל ומתקדם
אני מאחל לך סיום מהיר ומספק ! ואתה מוזמן להזמין את עצמך לקפה אגב
מור
גרזן לפוזה קפה לטעם ואשראי למתדלק
הקונסולה של הספארי... וואלה, רעיון טוב. אבל לא חשבתי שאפשר למצוא פלסטיקים אמריקאיים שלמים. מתגבש איזה רעיון. יש מקור לקונסולות כאלה שלמות?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תודה ביזון ... וואללה קפה אני לא מוצא זמן לשתות ...
אהלן אסף , מאז שנפל לי הטלפון אין לי ת'מספר שלך ... דבר איתי או שלח לי SMS עם המספר שלך .
כן , לפי מה שאני זוכר ... יש מצב לארגן לך קונסולה יפה שלמה ...
שחר
מצרף תמונות של העבודה קצת ...
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
שחר זה נראה מדהים!
עבודה למשעי!
נ.ב. איפה נעלמת מהאופק?
אהלן שי , תודה ...
אם לא הספיקה לך המגילה (3 תגובות מעלה) שבה תיארתי לאן נעלמתי ועוד לא סיפרתי עשירית ,
אז....אני חושב על דרך אחרת ...
חכה , אל תפריע לי לחשוב ...
שחר .
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
יפה שחר כל הכבוד , לגבי הקונסולה חבל שלא ביקשת רעיונות גם אצלי מותקנת קונסולה כזו , אבל כמובן בלי ניסורים כי התיישבה בול בין השמשה והקשת התהפכות .
מה הקוטר של הבורג בבוקסה זה נראה קטן מדיי לא שחר ?
נ.ב - יש מלא בפירוקיות קונסלות כאלה כולל חלק התאורה הקדמי ששחר ויתר עליו לטובת המכשירים
ראיד
אשמח לקבל פרטים לגבי קונסולה שכזו...
חג שמח
קונסולה מדהימה.
שחר- כל הכבוד!!!!
שי קרנצלר
רוצה - רוצה ,לא רוצה - לא צריך !!!
אהלן ראיד , תודה ...
ראיד , לא הייתי צריך רעיון , הוא ישב אצלי בראש הרבה זמן ורק חיכה לביצוע .
בסופה בזמנו , בניתי קונסולה מפיבר לרוחב ובה המכשירים . אהבתי את התצורה הזאת והיא היתה פרקטית ונוחה בטירוף .
לא היה לי ספק שגם בבלייזר זה יהיה במתכונת דומה . מעץ לא רציתי , זה לא היה משיג תוצאות אסטטיות דומות אפילו בהשוואה
לתוצאה שהתקבלה כאן . לא המצאתי את הגלגל ... רק הנדסתי אותו מחדש בכדי להפוך מוצר מוגמר באורך 1 מ' ל64 ס"מ שיש
לי שם עם הרבה מחשבה על מה מוותרים ומה משאירים .
לגבי הבורג בבוקסה , תהיה רגוע , אני לא פראייר = 10 M פלדה . לבוקסה תחובר מעין רגל שמתחברת לפגוש והיא זאת שנותנת את
החוזק בנוסף לריתוך הבוקסה בתחתית לפגוש עצמו .
hem , לא הבנתי איזה 'פרטים' אתה רוצה לקבל ... תיאור העבודה והתמונות למעלה ...
תודה שי ,
אחרי עבודה של 18 שעות , חסר לי שהיה יוצא משהו אחר (בהיבט הרע של הכוונה)כמובן ...
שחר .
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
יצא מדהים
תודה ערן , בקרוב אצלך ...![]()
ראיד , לא הבנתי את זה : " עשית אותם פתוחות תמיד או גם נסגרות וננעלות ? "
את מה פתוחות ? אתה אולי מתכוון למחיצות / דלתות התאים שם ?
שחר .
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
שמרו על קשר