Close
מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: RPM

  1. #1
    חבר רשום safari93's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    113

    ברירת מחדל RPM

    מישהו יודע על כמה סל"ד צריך לעמוד מנוע chevy 350 V-8 TBI בסרק?
    SS 350 .למכירה חלקים למנוע 350 SBC V-8 ראשי-מנוע+מכסה שסתומים לכל אחד,סעפת-יניקה,דיסטורביוטור ועוד. שנת 93 '.

  2. #2
    חבר רשום shay_love_off_road's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    ח(ד)רה - פעם פה ופעם שם - בעיקר שם
    הודעות
    871

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    לרובנו אין מד RPM בבהמה, אני הולך להתקין בבהמה שלי מד כזה,
    אוכל אז רק לומר לך כמה אצלי, אך כמה צריך להיות רק זקני השבט יוכלו
    לומר לך, אם אתה באיזור חדרה, קפוץ למוסך א.צ. אוטומאטיק, בחור בשם ציקי
    ישמח לענות לך על כל שאלותיך בנושא, הוא אדם נחמד, והמוסך שלו נותן שירות מצויין,

  3. #3
    חבר רשום e-sheta's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    565

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    בין 500 ל 800 זה סל"ד תקין בתנאי שהמנוע מכוון ולא מזייף

  4. #4
    חבר רשום safari93's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    113

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    יש לי מד-סל"ד ברכב ובנוסף אני עובד עם לפטופ ותוכנה יעודית שמתחברת למחשב הרכב.
    יש לי את האפשרות לראות את הסל"ד ואת מצב ה-TPS וה-IAC.

    מה שלא מסתדר לי , זה כיוון הדיסטורביוטור שמשפיע על הטורים בסרק.
    ומה שמבלבל אותי כנראה זה שאני רואה ביוטיוב ושומע שם את המנועים שדומים לשלי ושלי ממש לא נשמע כמו שלהם .
    שלי נשמע מאוד שקט ביחס אליהם....כמעט שלא נשמע כמו V-8...

    אפשר לדעת אם הדיסט מכוון נכון לפי יציאת העשן מהאגזוזים? לפי הצבע שלו ? מה מסמל מה?
    SS 350 .למכירה חלקים למנוע 350 SBC V-8 ראשי-מנוע+מכסה שסתומים לכל אחד,סעפת-יניקה,דיסטורביוטור ועוד. שנת 93 '.

  5. #5
    חבר רשום e-sheta's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    565

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    מה שאתה רואה ביוטיוב ושומע זה לא מה שיש לך ברכב קח בחשבון שהמערכות שמותקנות שם אחרות ממה שמורכב אצלך החל ממערכת פליטה שונה ומערכות הזרקה משופרות ולא סטנדרטיות וללא מיגבלות כמו בארצנו ...

  6. #6
    חבר רשום shay_love_off_road's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    ח(ד)רה - פעם פה ופעם שם - בעיקר שם
    הודעות
    871

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    גם אצלי הסל"ד שיחק, החלפת מצבר מהמצבר הסיני שהיה בבהמה והחלפת חוטי הצתה סדרה את כל העניין, (כוייל להבות בדרך)
    כי הסל"ד היה צונח לי לפעמים עד כדי כיבוי טוטאלי של הרכב, מסתבר, שזה ס"ה בעיה חשמלית שהייתה שם,

    ואיך עליתי על זה שזה המצבר? הנעתי את האוטו וניתקתי את המצבר, כך שהחשמל הגיע רק מהאלטרנטור,
    ברגע שנותק המצבר המנוע עבד חלק ויפה, כשהוא חובר חזרה שוב הסל"ד שיחק, כלומר, המצבר שואב חשמל
    אך לא מחזיר, מה שמקשה על האלטרנטור לספק חשמל נורמאלי לכוייל והוא משחק בסל"ד,

    אולי זה נשמע שטותי, אבל בחיי כשהחלפתי את זה הכל עבד כסדרו,

  7. #7
    חבר רשום safari93's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    113

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    אני מתכוון למנועי STOCK שלהם, איש-שטח.

    מורכב אצלי מערכת MSD הכוללת דיסט' ,מגבר וכיול ,חוטי הצתה 8,5 של MSD, הדרסים ומערכת-פליטה כפולה. TBI משודרג שיושב על ספייסר בגובה 1 אינץ' על הסעפת. וספייסר למזרקים 1 ורבע אינץ'. ועוד שדרוגים בדרך כמובן.

    וזה עדיין לא נשמע כמו הסטוק שלהם...: /

    שי- המצבר אצלי חדש.

    אגב, אם אני מסובב את הדיסט' עם כיוון השעון, המנוע מתחיל להישמע בדיוק כמו שלהם, אבל לדעתי זה מוביל לאיבוד כוח.
    נערך לאחרונה על ידי safari93; 04-02-11 בשעה 22:12. סיבה: שכחתי להוסיף...
    SS 350 .למכירה חלקים למנוע 350 SBC V-8 ראשי-מנוע+מכסה שסתומים לכל אחד,סעפת-יניקה,דיסטורביוטור ועוד. שנת 93 '.

  8. #8
    חבר רשום safari93's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    113

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    הרגע יצאתי וחיברתי את המחשב לרכב, סובבתי את הדיסט' כמה מעלות עם כיוון השעון.

    הסל"ד התייצב בגרף וכן הגרף של ההצתה מקביל לגרף שך הסל"ד, שניהם קבועים.

    המנוע נשמע קטלני כעת, מחר אבדוק בנסיעת-מבחן את הכוח שלו.
    SS 350 .למכירה חלקים למנוע 350 SBC V-8 ראשי-מנוע+מכסה שסתומים לכל אחד,סעפת-יניקה,דיסטורביוטור ועוד. שנת 93 '.

  9. #9
    חבר רשום shay_love_off_road's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    ח(ד)רה - פעם פה ופעם שם - בעיקר שם
    הודעות
    871

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    סחטיין על הדיאגנוסטיקה,

    אני מרוקאי לא מפותח, בודק הכל ביד ללא מחשב, הלוואי וידעתי להתעסק עם כל זה

  10. #10
    חבר רשום safari93's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    113

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    שי, המחשב רק ממפה לך את הנתונים, לא פותר בעיות.

    את הבעיות שלי אני פותר לבד ללא עזרה ממישהו שמבין או מאיזה מחשב שיכול לשלוח איזה קובץ כדי לסובב את הדיסט' יענו.
    אגב, אין לי בעיה לעזור לכל דורש כאן שרוצה להתחבר למחשב שלו דרך כבל OBD1.
    SS 350 .למכירה חלקים למנוע 350 SBC V-8 ראשי-מנוע+מכסה שסתומים לכל אחד,סעפת-יניקה,דיסטורביוטור ועוד. שנת 93 '.

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    בגדול לפי ההנעה שלו תוכל לדעת אם אתה בכיוון,אני כיוונתי עם אקדח הצתה,ושעון וואקום,אבל אצלי זה קארב' אז אולי זה שונה,מה שבטוח זה שאם האוטו מניע טוב ובעליות לא מצלצל אז הכל תקין.

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    ולגביי הרעש,זה תלוי בדודים ובעובי צנרת לא בהצתה...

  13. #13
    חבר רשום safari93's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    113

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    ציטוט נכתב במקור על ידי lioresi צפיה בהודעה
    בגדול לפי ההנעה שלו תוכל לדעת אם אתה בכיוון,אני כיוונתי עם אקדח הצתה,ושעון וואקום,אבל אצלי זה קארב' אז אולי זה שונה,מה שבטוח זה שאם האוטו מניע טוב ובעליות לא מצלצל אז הכל תקין.
    ליאור, על כמה עמד המחוג בשעון-וואקום ?

    אצלי מורכב שעון-וואקום קבוע בדשבורד והוא מראה לי מינוס 9 (9-) בדר"כ.

    אגב, אצלי זה שעון דיגיטלי אם זה משנה.
    נערך לאחרונה על ידי safari93; 09-02-11 בשעה 20:05. סיבה: שכחתי להוסיף...
    SS 350 .למכירה חלקים למנוע 350 SBC V-8 ראשי-מנוע+מכסה שסתומים לכל אחד,סעפת-יניקה,דיסטורביוטור ועוד. שנת 93 '.

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: RPM

    יפסיק הגשם אני אצא לבדוק...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •