ξπεϊχ.
ιδιδ μκ χεγ 41, ΰν ΰπι ζελψ πλεο, ωπιϊο μαθμε ςμ ιγι ηιαεψ δηεθ μτμερ γψκ πβγ.
τψειιιχθ ξηωεα εδζψχδ ξϊηιμ μψχεν ςεψ εβιγιν.
δξηωα ιεψγ ξ-ZJ 94, ελο δφξδ.
ξχ"θ δξηωα 56027900
ιδιε αωψωεψ δζδ λξδ ελξδ ωΰμεϊ απεβς μψβμι δξηωα, αγ ααγ ςν δϊχγξεϊ δτψειιχθ:
ψβμ 20, generator field, ΰε voltage regulator, ΰε ωγδ ΰμθψπθεψ. αξιγδ επωΰψψ ςν δΰμθψπθεψ δχιιν, εδρπρ ωμε, ωΰιπε ξηεαψ μξηωα - δΰν δψβμ φψιλδ μχαμ ξϊη, μδωΰψ ξπεϊχϊ?
Willys ρβεψ 58, λξε αρξμεο, ωριιν ωιτευ
Willys ρβεψ 53, γβν ξτεΰψ - ξξϊιο μωιτευ
ξπεϊχ.
ιδιδ μκ χεγ 41, ΰν ΰπι ζελψ πλεο, ωπιϊο μαθμε ςμ ιγι ηιαεψ δηεθ μτμερ γψκ πβγ.
ΰωψ,
ϊεγδ, ΰαμ δξϊηιμ αξφεεδ ΰεξψιν με ηξεψ
πβγ ωμ λξδ?
(εΰβα, ΰιο αΰεθε theft alarm)
Willys ρβεψ 58, λξε αρξμεο, ωριιν ωιτευ
Willys ρβεψ 53, γβν ξτεΰψ - ξξϊιο μωιτευ
ΰν ΰπι ζελψ πλεο φ"μ 100 ΰεδν, μΰ ρβεψ ςμ ζδ.
δψΰω ωμι ςρεχ αμωπο ΰϊ "απχ δξζψηι" 300 εξωδε ςξεγιν, τιπιϊι ΰϊ ψεα ςπιπι δβ'ιτιν ξδϊΰιν δΰτεψιν..
ΰωψ, ΰωψ, ωληϊ ΰϊ δωιηεϊ θψν δμιξεγιν?
ΰπι ξαιο ωΰϊδ ξωχις ΰϊ δωξεπιν δπγψωιν αωαιμ δςωψιν δΰηψεπιν?
ΰϊδ ξξωικ αΰεϊε χε ητιψδ μςεξχ λξε αβ'ιτιν,
αδφμηδ ....
Willys ρβεψ 58, λξε αρξμεο, ωριιν ωιτευ
Willys ρβεψ 53, γβν ξτεΰψ - ξξϊιο μωιτευ
πβγ ωμ 100 ΰεδν ιτϊη ηεν βγεμ ξΰεγ, εφψικ μδψλια πβγ ςν δρτχ ιηριϊ βγεμ 10W (ςν ρτιιψ) εμΰ πιϊο μωιν ΰεϊε αφξεγ μφξδ ΰηψϊ ιωψτε ηεθιν.
αςχψεο ωξιμ φψικ μωιν ΰϊ δπβγ δλι βγεμ ωΰτωψ, 10Kohm ςεαγ ΰφμι πδγψ ςμ ξηωα ξγβν ξρειν, εμΰ ςεαγ αλμμ ςμ ξηωα ωιψγ ξψλα ΰηψ (ελκ δβςϊι μςψκ ωμ 100 ΰεδν) εμλο δδξμφδ διΰ:
ηαψ γψκ τεθπφιεξθψ ωμ 10Kohm 1/0.5W , ΰμ τμερ ΰηψι ρεειυ, εϊαγεχ ξδε δςψκ δβαεδ αιεϊψ ωξαθμ ΰϊ χεγ δϊχμδ, ζδε δπβγ ωΰεϊε ςμικ μωιν.
ΰμι.
ξξωιλιν. εδτςν - DRB, OBDI ΰε OBDII.
ΰν δαπϊι πλεο, ΰηψι ξηχψεο, ξηαψ δ-DRB ωμιγ δξηωα δεΰ αςφν ξηαψ OBDI, ψχ ωαξχεν ξηαψ 12 τιο ΰεπιαψρμι, χψ4ιιζμψ ωξε ξηαψ ωπχψΰ χψιιζμψ-6, ΰε χψιιζμψ-C.
μξηαψ αςφν 4 ηιαεψιν, +, -, ριβπμ γιΰβπερθιχδ ξψβμ 25, εδριβπμ γιΰβπερχιθδ δωπι ξψβμ 45 αξηωα.
μΰ δφμηϊι ξφεΰ, αΰιζδ ϊχο ISO, ΰε SAE ΰε ΰηψ ριβπμι δγιΰβπερθιχδ ξεφιΰιν.
ιω αξηωα, ςεγ ωϊι ψβμιιν, ωΰν ΰπι ξαιο πλεο ιλεμεϊ μωξω μγιΰβπερθιχδ, εδο 26 ε-46. data bus ξιπερ ετμερ.
μτηεϊ αξηαψι OBDII ξωϊξωιν αιφιΰεϊ δμμε ωςεαγε αϊχο SAE J1850 , ΰν ΰπι ξαιο πλεο.
εςλωιε - λξεϊ δϊχμεϊ ωΰτωψ μγμεϊ αOBDI ΰε DRB ξεβαμϊ.
λξεϊ χεγι δϊχμεϊ α-OBDII δψαδ ιεϊψ βγεμδ, εδψζεμεφιδ ΰμδ ξρεβμιν μψγϊ αΰαηεο δψαδ ιεϊψ βαεδδ.
εωμΰ μγαψ ςμ δχμεϊ ωαμδωιβ ξηαψι OBDII εϊλπεϊ ΰαηεο.
ΰν ΰλο πιϊο μηαψ ΰϊ ξηωα δρετδ/ZJ μτπι 96 μξηαψ OBDII, διλο ιϊηαψε ψβμι δγιΰβπερθιχδ? μ-J2284, ΰε μ-ISO9141 K Line ?
ξφ"α θαμϊ ηιαεψι OBDII, επριεο μδϊΰξδ μψβμι ξηωα ρετδ.ZJ:
ψβμι OBDII
Pin NumberCircuit Function ψβμ αξηωα ρετδ/ZJ μτπι 96 1 Not Used 2 Bus (+) SAE J1850 26 3 Not Used 4 Chassis Ground Feed 12 5 Control Module Ground Feed 4 6 CAN High (J-2284) ? 7 ISO Communication Link/ ISO9141 K Line ? 8 Not Used 9 Not Used 10 Bus (-) SAE J1850 46 11 Not Used 12 Not Used 13 Not Used 14 CAN Low (J-2284) ? 15 ISO9141 L-Line ? 16 Battery Power +12V
ϊεϊηι δξηωαιν?
Willys ρβεψ 58, λξε αρξμεο, ωριιν ωιτευ
Willys ρβεψ 53, γβν ξτεΰψ - ξξϊιο μωιτευ
αιο δτψετρεψιν λδο εειιρ......ΰι ΰτωψ μδερισ δψαδ, ηευ ξςζψδ τριλεμεβιϊ
ϊηωεα ΰπμεβιϊ εμΰ γιβιθμιϊ, (ςμ ΰιζδ ωπδ ξγεαψ αλμμ?)
ζδ μΰ λζδ ωεπδ ξμδψλια ξςψλϊ ρθψΰε, λεμ δηεθιν δψμεεπθιιν φψιλιν μμλϊ μξχεν δπλεο, ηιεεθϊ πλεο-ιφΰ θεα, λο λο, μΰ,μΰ
αςιεϊ εχεγιν ϊωΰιψ μρεσ, μλεμ γαψ ιω τϊψεπεϊ ιφιψεϊιιν, λξε λο δΰιπθψτιιρ, ζδ μΰ ψμεεπθι λψβς, ΰηψι λωϊριιν ΰεμι ϊβμδ ωζδ μΰ ψμεεπθι αλμμ.
τϊψεπεϊ ΰμβπθιιν μαςιεϊ ιαεΰ ξΰψδ'α μιωψΰμ [email protected](ζλειεϊ ιεφψιν: χεαι θ.)
ωπϊ δξηωα 93.5.
δξηωα δβις λπψΰδ ξχμιτεψπιδ, εΰζ ϊχπεϊ δζιδεν εδ-OBDII λαψ διε χιιξιν, λλμ αωαγχϊι.
Willys ρβεψ 58, λξε αρξμεο, ωριιν ωιτευ
Willys ρβεψ 53, γβν ξτεΰψ - ξξϊιο μωιτευ
τϊψεπεϊ ΰμβπθιιν μαςιεϊ ιαεΰ ξΰψδ'α μιωψΰμ [email protected](ζλειεϊ ιεφψιν: χεαι θ.)
ωχς OBDII μΰ χιιν αφξδ. χιιν ωχς DRB. θλπιϊ, πιϊο μηαψ εμδμηιν.
δτερθ δζδ πεςγ αγιεχ λγι μπρεϊ εμξφεΰ γψκ μγιΰβπερθιχδ ξχιτδ μμΰ δξηιψιν δξθεψτιν ωμ φιεγ DRB.
ΰν ιςαεγ ςμ δξηωα ωμι, δβιεπι ωιςαεγ ςμ λμ ξηωαι δρετδ.
ξρ' ξηωα 56027900. ξετις ςμιε βν FSXP007EM1, ιεφψ 11/2/93.
αςαψ ςωιϊι ηιτεω VIN ξων δξρχπδ. διεν ξωεν ξδ ΰπι μΰ ξεφΰ ξπες πεψξμι μηιτεω VIN.
VIN: lj4gzb8s0rc176866
Willys ρβεψ 58, λξε αρξμεο, ωριιν ωιτευ
Willys ρβεψ 53, γβν ξτεΰψ - ξξϊιο μωιτευ
ςγ λξδ ωΰπι ιεγς ξγεαψ αωτδ ΰηψϊ, μΰ ψχ αριγεψ ωχςιν ωεπδ. OBDII ξγαψ α"ωτδ ΰεπιαψρμιϊ" εΰιμε OBDI ιηεγι μλμ ηαψδ, αξιεηγ ωμ JEEP.
δωχς μηιαεψ δρχπψ δεΰ ημχ ξδρθπγψθιζφιδ ωπγψωδ ΰαμ δπϊεπιν ωξβιςιν ξδξηωα ξβιςιν αΰετο ωεπδ.
ΰωψ φεγχ,
ξγεαψ ατψεθεχεμ ϊχωεψϊ ωεπδ λξε λο βν ϊελπδ εβν ηεξψδ ΰηψϊ μημεθιο (ψβιρθψιν ωεπιν ε-INTERFACE ωεπδ).
ξηωα Crysler OBDI μΰ ιεγς μγαψ ατψεθεχεμιν ωμ ϊχο OBDII , (α-OBDII ξωϊξωιν βν α-MODBUS PLUS ΰν ΰπι ζελψ πλεο....)
δψαδ ζξο μΰ ητψϊι αζδ.
αλμ ξχψδ ξδ δξθψδ δρετιϊ? γιΰβπερθιχδ? μθςξι ξςψλϊ δδαδεαιν ξρτχϊ, ΰαμ ζδ ΰλο ξΰϊβψ μαφς ϊχωεψϊ ςν δ SBEC II γψκ ξηωα PC.
ΰηηη.... με ψχ διδ μπε βιωδ μϊιχιεϊ ωμ CRYSLER εμχεγ δτϊεη ωμδν......
αζξπε δφμηϊι μωπεϊ θαμΰεϊ αξηωα SBEC II ς"ι δημτϊ PROM μ-EEPROM εφψιαϊ θαμΰεϊ ϊμϊ ξιξγ...
δμεεΰι εδιδ μι ζξο μδϊςρχ ςν ζδ.
ΰμι.
ωξιμ ωμεν,
δΰν ΰϊδ ιλεμ μδραιψ ξδι ξθψϊ δτψειιχθ?
ϊϊηιμ ξδδϊημδ.
ϊεγδ,
χιγ.
ςγισ μτηγ ξΰωψ μδιαδμ
ΰπι ξπρδ μξφεΰ γψκ μπθψ πϊεπιν αζξο ςαεγδ, εμεεγΰ ωδξπες αΰξϊ ςεαγ πλεο.
μτηεϊ μτι ξδ ωψΰιϊι, πϊεπι δ-OBDII ιεγςιν βν μϊϊ ξϊηιν ηψιβιν ΰε δϊπβγειεϊ ωμ λξςθ λμ ηιιωο εηιιωο.
ζδ, μδαγιμ, μξωμ, ξδ_DRB, ωιεγς μϊϊ ψχ χεγι ϊχμεϊ λμμιιν, αγιεχ λξε ξπεψϊ δφ'χ ΰπβ'ιο.
αωεν ξχεν μΰ ξτεψθ ΰιζδ ξιγς πιϊο μχαμ ξχεει δ-data/ bus εΰιζδ ξιγς πιϊο μχαμ ξχεει δdiagnostic signal?
Willys ρβεψ 58, λξε αρξμεο, ωριιν ωιτευ
Willys ρβεψ 53, γβν ξτεΰψ - ξξϊιο μωιτευ
ωξψε ςμ χωψ