קטונתי,אבל את כל הזרימות הלא מסודרות אנחנו עצמינו גורמים עם בנייה וחיפויים שלא מתחשבים כלכך בדינמיקה של זרימת האוויר לרכב(מסביבו ולתוכו) וממנו.
זה כנראה נושא מתוסבך על גבול של חפירות אין סופיות ,אך אנו מייצרים אזורים בעלי לחץ גבוה ומצד שני אזורים בעל תת לחץ,ואם לא לבלבל את המח יותר מדי אז האידאלי זה לחשוף את פני הרדיאטור ללחץ גבוה ואת האחוריים שלו לתעל לתת לחץ(משהו צריך לקבל את הלחץ הזה מצד שני כי אחרת אין טעם,בזבוז אנרגיה),וכל זאת כמובן מבלי לייצר קירות אווירודנמיים שיפגעו בגרר הכללי של הרכב במהירויות "הגבוהות".
לגבי הצינורות ,כן ,תן לנו תמונות בלי.
שמרו על קשר