Close
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15
  1. #1

    ברירת מחדל יחס העברה 4.56

    שאלה שחבר שואל
    יחס העברה 4.56 משפיע על נסיעה רגילה בכביש וגם השפעה ניכרת בשילוה "היי"?
    סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
    טל 09-7676728 www.rotberg.co.il

  2. #2
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל

    בפרוש כן, עם צמיגי 33" עדיין תהיה בעודף גדול ביחס למצב המקורי, מה שאומר המון כוח זמין,(תאוצה התחלתית ותאוצות ביניים) מהירות סופית תפגע או שתוסג בסל"ד גבוה יותר וצריכת הלדק תעלה.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  3. #3

    ברירת מחדל

    לא לי ארז,
    זו הסופה שידידינו המשותף שוקל לקנות וזה אכן מה שאמרתי לו אבל לא הייתי בטוח
    בטח טובה ב "פתיחות"
    סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
    טל 09-7676728 www.rotberg.co.il

  4. #4
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    חשבון פשוט.
    סופה סטנדרטית: צמיגי 29" ויחס של 1:3.54
    סופה עם יחס של 1:4.56 צריכה צמיג של צמיג של 37" כדי לחזור לאותו יחס.

    באותה צורה, כדי להשוות להתנהגות של סופה סטנדרטית עם צמיגי 31", צריך לשים צמיגי 40".
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  5. #5
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל

    אם הסרן הקדמי הוא דנה 30 זה גם אומר מכלולים פנימיים חלשים מאוד(בעיקר הפניון אם אני לא טועה).
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  6. #6
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    אריאל
    הודעות
    1,380

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ארז
    אם הסרן הקדמי הוא דנה 30 זה גם אומר מכלולים פנימיים חלשים מאוד(בעיקר הפניון אם אני לא טועה).
    ארז , אתה מתכוון להחלשה של הקורונה פיניון בעקבות המעבר ל 4.56
    (9 שיניים בפניון) במקום 13 ? או הכוונה לבכלל- סרן דנה 30 ?

    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  7. #7
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר-סופה
    ציטוט נכתב במקור על ידי ארז
    אם הסרן הקדמי הוא דנה 30 זה גם אומר מכלולים פנימיים חלשים מאוד(בעיקר הפניון אם אני לא טועה).
    ארז , אתה מתכוון להחלשה של הקורונה פיניון בעקבות המעבר ל 4.56
    (9 שיניים בפניון) במקום 13 ?

    שחר.
    לזה בדיוק, אם אני לא טועה אגב גם הקורונה דקה יותר.
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  8. #8
    חבר רשום שחר-סופה's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2003
    מיקום
    אריאל
    הודעות
    1,380

    ברירת מחדל

    O.K ארז , כן , אתה לא טועה ...גם בקורונה פחות שיניים ולכן ברור שנוצרת
    החלשה , מה שאני ממש לא אוהב . לכן ,אצלי ברכב אין מצב שארד אל מתחת
    ל 1:4.10 (10 - 40 ) .

    שחר.
    נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
    GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE

  9. #9

    ברירת מחדל

    אצלי המעבר ל4.10 עם צמיגים 31 גרר עליה של כ650 סלד בשיוט על 90 קמש.
    lead, follow.... or get out the way

  10. #10
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיקם
    אצלי המעבר ל4.10 עם צמיגים 31 גרר עליה של כ650 סלד בשיוט על 90 קמש.
    עמי,
    1) אתה עלית מ-1:3.31.
    יש הרבה הבדל (עליה של 16% בסופה, לעומת עלייה של 25% בסיקס)
    2) אין לך הילוך חמישי (העלייה המספרית בסל"ד יותר גדולה).

    בסופה זה יהיה משהו כמו 300 סל"ד.
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  11. #11

    ברירת מחדל

    נכון ,רק רציתי להסב את צומת לבו לנושא הסלד.
    אני חושב שהמעבר ל33 מבטל את העליה בסלד בסופה.
    יש לי את דף הנתונים להחלפת יחסי העברה מול צמיגים וסלד אני רק לא מוצא אותו כרגע.
    lead, follow.... or get out the way

  12. #12
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    מעבר ל-4.10 עם 33" , לעומת 3.54 עם 31" ,
    יש עלייה של 10% בסל"ד,
    ורווח של 10% ביחס זחילה.
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  13. #13
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Apr 2004
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    157

    ברירת מחדל

    אהלן חברה

    עמי אני חושב שזה מה שחיפשת

    מחשבון נחמד לחישוב סל"ד מהירות סופית ויחס ההעברה

    http://www.ring-pinion.com/content/calculators/RPM.asp

    חוץ ממהירות מקסימלית בהילוך גבוהה אפשר גם לחשב את המהירות זחילה בסל"ד נתון ( קצת מרמים את המחשב ומכניסים יחס ההעברה סופי )
    מכונאי בגרוש ...

  14. #14

    ברירת מחדל

    יש לי אחד יותר טוב ,אבל גם זה מעניין.
    http://www.dirtroad.com/
    lead, follow.... or get out the way

  15. #15

    ברירת מחדל

    כנסו ללינק הקישו על ask grant
    אחר כך על gear ratio calculator
    lead, follow.... or get out the way

נושאים דומים

  1. יחס העברה 3.73 דנה 30
    על ידי basel lj בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 01-12-10, 19:15
  2. 45.11 יחס העברה
    על ידי shahar sv בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-01-10, 14:21
  3. יחס העברה 4.56
    על ידי basel lj בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 27-01-10, 17:30
  4. יחסי העברה (איזה יחסי העברה בטרנספר נ.נ.? - הכותרת נערכה)
    על ידי huski360 בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 12-02-09, 00:07
  5. יחס העברה
    על ידי adut בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 17
    עדכון אחרון: 19-04-07, 16:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •