בפרוש כן, עם צמיגי 33" עדיין תהיה בעודף גדול ביחס למצב המקורי, מה שאומר המון כוח זמין,(תאוצה התחלתית ותאוצות ביניים) מהירות סופית תפגע או שתוסג בסל"ד גבוה יותר וצריכת הלדק תעלה.
שאלה שחבר שואל
יחס העברה 4.56 משפיע על נסיעה רגילה בכביש וגם השפעה ניכרת בשילוה "היי"?
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
בפרוש כן, עם צמיגי 33" עדיין תהיה בעודף גדול ביחס למצב המקורי, מה שאומר המון כוח זמין,(תאוצה התחלתית ותאוצות ביניים) מהירות סופית תפגע או שתוסג בסל"ד גבוה יותר וצריכת הלדק תעלה.
גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
הטלפון החדש שלי: 0544897064
לא לי ארז,
זו הסופה שידידינו המשותף שוקל לקנות וזה אכן מה שאמרתי לו אבל לא הייתי בטוח
בטח טובה ב "פתיחות"
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
חשבון פשוט.
סופה סטנדרטית: צמיגי 29" ויחס של 1:3.54
סופה עם יחס של 1:4.56 צריכה צמיג של צמיג של 37" כדי לחזור לאותו יחס.
באותה צורה, כדי להשוות להתנהגות של סופה סטנדרטית עם צמיגי 31", צריך לשים צמיגי 40".
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
אם הסרן הקדמי הוא דנה 30 זה גם אומר מכלולים פנימיים חלשים מאוד(בעיקר הפניון אם אני לא טועה).
גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
הטלפון החדש שלי: 0544897064
ארז , אתה מתכוון להחלשה של הקורונה פיניון בעקבות המעבר ל 4.56נכתב במקור על ידי ארז
(9 שיניים בפניון) במקום 13 ? או הכוונה לבכלל- סרן דנה 30 ?
שחר.
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
לזה בדיוק, אם אני לא טועה אגב גם הקורונה דקה יותר.נכתב במקור על ידי שחר-סופה
גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
הטלפון החדש שלי: 0544897064
O.K ארז , כן , אתה לא טועה ...גם בקורונה פחות שיניים ולכן ברור שנוצרת
החלשה , מה שאני ממש לא אוהב . לכן ,אצלי ברכב אין מצב שארד אל מתחת
ל 1:4.10 (10 - 40 ) .
שחר.
נבדוק את המעלה, אם אפשר לעלות ...עולים. ואם לא , אז גם עולים...
GMC JIMMY V8 5.7 - ONE LIFE ONE CHANCE
אצלי המעבר ל4.10 עם צמיגים 31 גרר עליה של כ650 סלד בשיוט על 90 קמש.
lead, follow.... or get out the way
עמי,נכתב במקור על ידי עמיקם
1) אתה עלית מ-1:3.31.
יש הרבה הבדל (עליה של 16% בסופה, לעומת עלייה של 25% בסיקס)
2) אין לך הילוך חמישי (העלייה המספרית בסל"ד יותר גדולה).
בסופה זה יהיה משהו כמו 300 סל"ד.
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
נכון ,רק רציתי להסב את צומת לבו לנושא הסלד.
אני חושב שהמעבר ל33 מבטל את העליה בסלד בסופה.
יש לי את דף הנתונים להחלפת יחסי העברה מול צמיגים וסלד אני רק לא מוצא אותו כרגע.
lead, follow.... or get out the way
מעבר ל-4.10 עם 33" , לעומת 3.54 עם 31" ,
יש עלייה של 10% בסל"ד,
ורווח של 10% ביחס זחילה.
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
אהלן חברה
עמי אני חושב שזה מה שחיפשת
מחשבון נחמד לחישוב סל"ד מהירות סופית ויחס ההעברה
http://www.ring-pinion.com/content/calculators/RPM.asp
חוץ ממהירות מקסימלית בהילוך גבוהה אפשר גם לחשב את המהירות זחילה בסל"ד נתון ( קצת מרמים את המחשב ומכניסים יחס ההעברה סופי )
מכונאי בגרוש ...
יש לי אחד יותר טוב ,אבל גם זה מעניין.
http://www.dirtroad.com/
lead, follow.... or get out the way
כנסו ללינק הקישו על ask grant
אחר כך על gear ratio calculator
lead, follow.... or get out the way
שמרו על קשר