מה שאתה מתאר זו תופעה ידועה מאוד.
אם אתה רוצה לשגע חשמלאי רכב צבאי, רק תגיד לו להחליף מצתי חימום קדם בהמר/אביר/CUCV, וכבר יהיה לו מבט של רצח בעיניים :evil: :evil: :evil:
היום נכנסתי לחשמלאי להחליף מצתי להט .האוטו אצלי שבועיים ולא הניע טוב בבוקר בבדיקה התברר ש2 מתוך ה8 לא עובדים עד כאן הכול טוב ויפה שכן יש לי 8 ספיירים
כשהתחלנו לפרק התברר שהמצת מסרב לצאת לאחר שעה ואין ספור משיכות דפיקות ושימונים יצא הראשון ואז התברר שהוא גם שרוף וגם מנופח שעה שלמה לקח לי גם לשלוף את השני לאחר שהחשמלאי שלי הרים ידיים לא יודע מה הייתי עושה אם היה זה מצת להט אחורי צד ימין שכן אין אליו גישה בכלל
מוסר השכל יש להחליף את כל המצתים מידי פעם לפני שהם נשרפים.
בכל אופן הרכב שלי לאחר טיפול מסיבי במערכת החשמל חיווטים וסידור כל המערכת בתוך הקבינה
העבודה הטובה בדרך כלל נעשית כשאתה עושה אותה
בלייזר דיזל 6.5
מה שאתה מתאר זו תופעה ידועה מאוד.
אם אתה רוצה לשגע חשמלאי רכב צבאי, רק תגיד לו להחליף מצתי חימום קדם בהמר/אביר/CUCV, וכבר יהיה לו מבט של רצח בעיניים :evil: :evil: :evil:
מעניין לדעת האם יצרני מצתים או לחילופין יצרן המנוע (במקרה זה GM) קובעים תקן לאורך חיים של מצת וכל כמה זמן יש להחליפו לפני שהוא נשרף .
אולי בצבא יש להם נוהלי טיפול.
העבודה הטובה בדרך כלל נעשית כשאתה עושה אותה
בלייזר דיזל 6.5
שמרו על קשר