לא עשיתי שינוים כאלה בדגם המנוע הזה .
אבל עשיתי המון שינויים כאלה במנועים אחרים . כאשר ליצרן היו בוכנות שונות ואטמי ראש שונים .
הכל בהתאם ליחס הדחיסה ( שנגזר מהשוק אליו יוצר המנוע בהתאם לדלק שניתן היה להשיג )
בכל המנועים שיחס הדחיסה היה גבוה ( ניתן היה לבדוק זאת בקלות בבדיקת קומפרסיה ) תמיד המנועים צלצלו \ התחממו \ והביצועים היו ירודים .
כאשר הבוכנות היו מוחלפות ( לאלה עם השקע ) הכל היה מסתדר .
ואז יום אחד התחלנו לחרוט את השקע והכל עבד מעולה לא היתה כל בעיה .
היצרן בדרך כלל לא מיצר בוכנות ליחס דחיסה שונה
יש מספיק בשר במצח הבוכנה להוריד את ה מ"מ והכל יבוא על מקומו בשלום .
רק להקפיד ליצור שקע סימטרי שהפינות לא יהיו חדות !.
איציק
שמרו על קשר